abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79177327
Een conducteur van de NS vertelde mij dat hij niet kan zien of ik heb ingechecked met mijn studenten OV-chipkaart. Ook, zei hij, hoef je niet eens in te checken.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 15 maart 2010 @ 17:55:53 #52
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79177411
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:52 schreef crossover het volgende:
Een conducteur van de NS vertelde mij dat hij niet kan zien of ik heb ingechecked met mijn studenten OV-chipkaart. Ook, zei hij, hoef je niet eens in te checken.
Morgen dus wel.
pi_79177482
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Morgen dus wel.
Als je doelt op het inchecken, dat is dus niet juist.
  maandag 15 maart 2010 @ 18:00:45 #54
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79177551
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je doelt op het inchecken, dat is dus niet juist.
Er is mij meerdere malen, door de ns verteld dat vanaf morgen iedereen moet inchecken.
Even zoeken hoor..
quote:
Aftelcampagne Studenten OV-chipkaart 5 maart van start
04 maart 2010
Op vrijdag 5 maart start, namens de gezamenlijke vervoerbedrijven in Nederland, een grote aftelcampagne naar 16 maart 2010. Dat is een belangrijke dag voor studenten, omdat zij per 16 maart 2010 alleen nog toegang tot het openbaar vervoer hebben met een Studenten OV-chipkaart met een geldig reisproduct (reisrecht 2010). Deze datum is vrijdag 19 februari vastgesteld na overleg tussen de gezamenlijke openbaar vervoerbedrijven en het Ministerie van OCW.
Heerlijk duidelijk dus weer
  maandag 15 maart 2010 @ 18:01:16 #55
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_79177567
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
De echte reden is (zeker jou als student) omdat ze willen checken of je echt ingechecked bent en of je wel het studentenreisproduct hebt opzitten.
Nadat jouw recht op stufi en OV is te komen vervallen mag je je Studenten OV houden om hem te gebruiken als een persoonlijke OV-Chipkaart. Als je hem alleen maar hoeft te laten zien om te weten of je een student bent wordt het wel heel erg gemakkelijk om zo gratis te reizen.
Of ze je pasje nou scannen met de globale melding "deze kaart bevat een studenten-week-OV-product en is niet ingecheckt" of "deze kaart bevat een studenten-week-OV-product en is wel ingecheckt" zal ook niet zo heel veel uitmaken .

Ik heb m al 25 keer laten checken en niemand die er naar kraait.
pi_79177575
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef fs180 het volgende:

[..]

Er is mij meerdere malen, door de ns verteld dat vanaf morgen iedereen moet inchecken.
Even zoeken hoor..
Zoek jij maar eens even, maar dat is dus niet waar. Voorspellingen zijn dat dat dit schooljaar niet meer gaat gebeuren.
  maandag 15 maart 2010 @ 18:04:26 #57
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79177656
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Zoek jij maar eens even, maar dat is dus niet waar. Voorspellingen zijn dat dat dit schooljaar niet meer gaat gebeuren.
Zou mij persoonlijk ook aan mijn reet roesten, ik check toch nooit in.
  maandag 15 maart 2010 @ 18:04:49 #58
181126 MouzurX
Misschien?
pi_79177665
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet zo janken en gewoon in- en uitchecken.. je went er vanzelf aan.
BEFEHL IST BEFEHL!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_79177757
Op deze site:

http://www.studentenov-chipkaart.nl/landkaart

staat met koeieletters dat je in de trein NIET moet inchecken?
pi_79178100
Mensen die denken dat je je in moet checken
pi_79179539
op 3/10 apparaten in de bus zit trouwens al een mooie stikker met "DEFECT"
pi_79179666
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Probeer anders wat meer inhoudelijk te reageren in plaats van zulke stupide reacties te plaatsen. Het probleem hier is niet dat ik niet wil inchecken, maar of ik een boete riskeer als ik dat bijvoorbeeld een keertje vergeet te doen.
Als je "een keertje vergeet" een kaartje te kopen, mag je ook dokken. Waarom dan niet als je een kaart moet inchecken? Wat is nou godver de moeite, zo'n ding tegen een apparaatje aanhouden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79179885
Moet je trouwens als je een OV kaart hebt die boete betalen voor het niet uitchecken?
  maandag 15 maart 2010 @ 19:22:28 #64
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79180452
Ik krijg steeds meer het idee dat dit met een ov studentenkaart dus helemaal niet hoeft. En dat ze er al helemaal geen boetes voor gaan geven.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_79180806
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
Moet je trouwens als je een OV kaart hebt die boete betalen voor het niet uitchecken?
Nee, als je het vaak genoeg vergeet word je kaart wel geblokkeerd en moet je hem opnieuw laten activeren.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:22 schreef Ad_rem het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat dit met een ov studentenkaart dus helemaal niet hoeft. En dat ze er al helemaal geen boetes voor gaan geven.
Tja, officieel kan je er een boete voor krijgen, of ze die ook daadwerkelijk gaan schrijven zal nog moeten blijken, maar ik zou persoonlijk het risico niet nemen.
pi_79181265
Vandaag boete gekregen van de GVB voor niet uitchecken op Amsterdam Zuid, aangezien er maar 2 paaltjes zijn op de Boelelaan en je 5 minuten moet wachten om weer in te kunnen checken. Terwijl ze de boeten uitschreven liepen er minstens drie mensen ook zonder uitchecken door poortjes.
Worden nog intressante bezwaarschriften.
pi_79181389
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:04 schreef MouzurX het volgende:

[..]

BEFEHL IST BEFEHL!
Oh nee, leven volgens de regels van de samenleving

of sta jij daarboven? dat je de wet en regels niet hoeft na te leven?
pi_79182540
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef carboni het volgende:

Worden nog intressante bezwaarschriften.
Ik heb vorige week nog een epistel naar de RET gestuurd.

Stukje uit de mail:
quote:
Ik wilde op die dag reizen van metrostation Maashaven naar het centrum van Rotterdam. Toen ik probeerde in te checken met mijn persoonlijke de OV-chipkaart, kreeg ik een melding te zien dat de kaart was geblokkeerd. Ik heb toen gebeld naar de klantenservice van de RET, om te vragen wat er aan de hand was, en kreeg te horen dat men dit niet wist, en dat ik naar een verkooppunt van de RET moest gaan om hier achter te komen. Op station Maashaven kon ik niet terecht, maar op mijn route naar het centrum van Rotterdam zou ik langs metrostation Beurs komen, waar volgens de RET-medewerkster een dergelijk verkooppunt aanwezig was. Ik besloot direct langs het verkooppunt te gaan in de hoop dat men daar duidelijkheid zou kunnen verschaffen en de kaart gedeblokkeerd zou kunnen worden.

Onderweg naar metrostation Beurs, bij halte/station Wilhelminaplein, zag ik een medewerker van de RET de metro in stappen, die enkele mensen vroeg naar hun vervoersbewijs. Ik wenkte hem, en deelde hem mede dat er schijnbaar een probleem was met mijn OV-chipkaart, omdat ik een vreemde melding kreeg, en overhandigde de kaart. De medewerker hield de kaart enkele keren tegen zijn scanapparaat en leek hier niets wijzer van te worden. Hij kon mij helaas geen duidelijkheid verschaffen over wat er met de kaart aan de hand was, maar vroeg mij even uit de metro te stappen. Vervolgens werd ik opgevangen door een uiterst onvriendelijke vrouwelijke collega van hem, aan wie ik wederom vroeg of zij mij kon vertellen wat er aan de hand was met de kaart. Dit was niet het geval, wel deelde zij mij mede dat ik een boete zou krijgen, wat mij uiteraard zeer bevreemdde. Ik heb de hele situatie nogmaals uitgelegd: dat ik reeds had gebeld met de RET en dat ik toen werd verwezen naar het verkoooppunt waarnaar ik nu onderweg was. Ofwel, ik deed precies hetgeen de RET-medewerkster mij had verzocht te doen. De medewerkster tegenover mij leek niet in staat tot het inhoudelijk beoordelen van de situatie en in plaats van excuses aan te bieden voor het vervelende ongemak van een zomaar geblokkeerde OV-chipkaart, was zij voornemens mij nota bene een boete te geven! Een uitermate frustrerende discussie ten spijt, dwong de medewerkster mij mijn gegevens te verschaffen teneinde de boete te kunnen uitschrijven. Natuurlijk vond ik dit bespottelijk en dit ik heb ik duidelijk gemaakt ,en uitgelegd waarom ik dit vond. Helaas mocht dit niet baten.
Heb inmiddels een ontvangstbevestiging maar nog geen inhoudelijke reactie. Ik heb in elk geval excuses geëist en aangegeven dat ik niet van plan ben te betalen.

Ben benieuwd hoe ver de RET het wil doorzetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 15 maart 2010 @ 20:59:08 #69
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_79185240
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Die vervoersbedrijven hebben anders wel de wet aan hun zijde.
[..]

En als je niet aan alle voorwaarden uit het artikel voldoet, dan bepaald art. 48 dat je de ritprijs en de wettelijke verhoging verschuldigd bent. Dus het antwoord blijft in beginsel nog steeds "JA".

Een andere vraag is nog steeds of het fair is. Als het echt alleen maar voor gegevensverzameling is, dan vind ik het niet echt proportioneel om een boete te geven.
Regels van het vervoersbedrijf zijn niet automatisch de wet. Ik vraag me af hoe een rechter zou oordelen als je met een OV Jaarkaart een boete krijgt.
Ook geen sig dus
pi_79185349
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb vorige week nog een epistel naar de RET gestuurd.

Stukje uit de mail:
[..]

Heb inmiddels een ontvangstbevestiging maar nog geen inhoudelijke reactie. Ik heb in elk geval excuses geëist en aangegeven dat ik niet van plan ben te betalen.

Ben benieuwd hoe ver de RET het wil doorzetten.
Ben je daarna nog bij het kantoor van de RET geweest?
pi_79185387
Tvp
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_79185467
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Ben je daarna nog bij het kantoor van de RET geweest?
Sinds het versturen van de mail bedoel je?
pi_79185914
Ik had laatst niet ingecheckt met m'n OV-jaarkaart (geen studentending, maar een van m'n werkgever). Krijg ik een grote bek van zo'n controleflippo dat ze daar boetes voor gaan uitdelen en weet ik veel wat nog meer. Lekker dan, betaal je zo'n 4000 euro per jaar voor, om een grote bek te krijgen. Stelletje tyfusmongolen, met hun chipkaart.
pi_79188247
4000 euro per jaar, tering zeg.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 22:25:47 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79190099
Trein hoef je afaik niet in te checken, althans, op het retourtje Groningen - Assen wat ik vorige week maakte niet. Mevrouw kwam langs en checkte even en zei 'oké' en liep verder.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_79190133
Ik weet niet hoe het met trams en bussen zit, maar ik heb afgelopen zondag nog aan een treinconducteur gevraagd, en hij zei dat je als student NIET in en uit hoefde te checken.

Maar misschien is het in de Randstad anders, omdat je daar poortjes hebt om op het station te komen. Tenminste, hij zei wel iets over poortjes. Hij noemde 16 maart ook wel als datum (net zoals anderen hierboven), maar verzekerde me nogmaals dat in en uitchecken niet hoeft.
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 22:27:03 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79190163
Bus: Groningen nog niet, schijnt pas vanaf eind dit jaar zo te zijn.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_79190327
Ben sinds het OV-chipkaart tijdperk twee keer gecontroleerd, maar hoefde alleen maar m'n pasje te laten zien. Scannen deden ze niet aan. Sindsdien check ik ook niet meer in en uit
  maandag 15 maart 2010 @ 22:37:35 #79
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79190682
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oh nee, leven volgens de regels van de samenleving

of sta jij daarboven? dat je de wet en regels niet hoeft na te leven?
Mensen met karakter staan nou eenmaal boven bepaalde dingen. Voorbeelden:
om 3 uur 's nachts als er geen kip op de snelweg is 120 rijden.
Een vergunning aanvragen om een boompje in je eigen tuin te kappen.
24uur per dag een identiteitsbewijs bij je hebben.
Inchecken met een studenten ovjaarkaart.
Etc...

Maargoed als jullie nietmeer willen nadenken moet je dat helemaal zelf weten.
pi_79190730
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Maargoed als jullie nietmeer willen nadenken moet je dat zelf weten, persoonlijk doe ik dat nog wel.
Als je verder ook mans genoeg bent om de consequenties te dragen moet je dat helemaal zelf weten.
pi_79190746
Nog een leuke bijkomstigheid. Als je studentenkaart stuk gaat mag je meer dan een maand gaan betalen voor het OV. Ze sturen je eerst een paar keer van het kastje naar de muur voordat er eindelijk iemand weet te vertellen dat je een nieuwe kaart aan moet vragen wat ongeveer een maand zal duren.

Dolgelukkig ben ik met dat geweldige systeem. Drie maal hoera voor de chipkaart.
pi_79190775
quote:

[..]

Etc...

maandag 15 maart 2010 @ 22:40:34 #83
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79190833
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je verder ook mans genoeg bent om de consequenties te dragen moet je dat helemaal zelf weten.
.......
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, officieel kan je er een boete voor krijgen, of ze die ook daadwerkelijk gaan schrijven zal nog moeten blijken, maar ik zou persoonlijk het risico niet nemen.
Grow a pair of balls zeg. Zo kom je er toch nooit jongen
pi_79190834
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Balgehakt het volgende:
Nog een leuke bijkomstigheid. Als je studentenkaart stuk gaat mag je meer dan een maand gaan betalen voor het OV. Ze sturen je eerst een paar keer van het kastje naar de muur voordat er eindelijk iemand weet te vertellen dat je een nieuwe kaart aan moet vragen wat ongeveer een maand zal duren.

Dolgelukkig ben ik met dat geweldige systeem. Drie maal hoera voor de chipkaart.
Ja echt belachelijk inderdaad, een medestudent kreeg van de RET wel direct een tijdelijke kaart mee (het kan dus blijkbaar wel).
pi_79190842
quote:

[..]

Etc...

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79190930
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

.......
[..]

Grow a pair of balls zeg. Zo kom je er toch nooit jongen
Mwah aangezien ik geen zin heb in 40 euro boete per keer 9ook al krijg je dat vast wel terug) en ik dat ding alleen in de metro gebruik zie ik geen reden om niet in en uit te checken. Dus wat is precies je punt?
  maandag 15 maart 2010 @ 22:43:12 #87
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_79190955
Ja, ze willen nu eenmaal heel graag van iedereen weten waar men geweest is, en hoe lang dan wel niet, bij welke halte je uitstapt.
Privacyschending is 't
pi_79191133
quote:

Luister, als ik een fikse boete krijg als ik dat niet doe, dan ga ik echt niet de recalcitrante mongool uithangen zodat Fok trots op me is hoor
pi_79191213
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja echt belachelijk inderdaad, een medestudent kreeg van de RET wel direct een tijdelijke kaart mee (het kan dus blijkbaar wel).
Ze praten behoorlijk langs elkaar. Bij een telefoontje naar de klantenservice werd mij verteld dat de GVB mijn kaart door kon meten op een defect. De GVB wist van niets maar vertelde mij dat ik via de klantenservice een tijdelijke kaart kon krijgen. Dus ik bel weer naar de klantenservice. Vervolgens zeggen zij dat het de GVB is die de tijdelijke kaarten uit moet geven.
pi_79191302
quote:

[..]

Etc...

Tja.. als 130 mag, waarom 140 dan niet? en waarom 150 dan niet? ect.. ect.. eens trouwens dat snelheids limieten veel variabeler kunnen

Als je koop woont heeft de gemeente echt geen flikker te vertellen over wat je met je tuin doet hoor

Ja want als echte man heb je natuurlijk een rijbewijs, en die heb je altijd bij je in je geldzak toch?

die tramsjappies scannen toch niet.

Ik vraag me altijd af waarom mensen die zoveel moeite hebben met regeltjes als deze geen moeite hebben met regels als rechts rijden op de weg, of betalen voor spullen
  maandag 15 maart 2010 @ 22:51:11 #91
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_79191350
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef VonHinten het volgende:
Ik weet niet hoe het met trams en bussen zit, maar ik heb afgelopen zondag nog aan een treinconducteur gevraagd, en hij zei dat je als student NIET in en uit hoefde te checken.
quote:
Vanaf 1 januari 2010 reis je als student met de Studenten OV-chipkaart. De OV-chipkaart wordt in Nederland stapsgewijs ingevoerd, dus je hoeft nog niet overal in en uit te checken.
De NS geeft inderdaad aan dat je (nog) niet verplicht bent in en uit te checken met een studenten-OV.

Let wel, o.a. het GVB en de RET hebben dus wel aangegeven boetes uit te delen aan mensen die niet ingechecked zijn, ongeacht of ze een abonnement op hun OV-chipkaart hebben staan. Het ligt dus geheel aan de individuele vervoerder, momenteel.
pi_79191795
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
En of dat een inbreuk op je privacy is etc, dat is dan jammer. Als dat je grootste issue was, had je dat ding niet moeten nemen bij je stufi en zelf je kaartjes moeten kopen / een anonieme kaart moeten kopen.
Dus je mag alleen van je recht op de OV-studentenkaart gebruik maken als je daarvoor betaalt met de informatie waar je zoal heen gaat, terwijl die informatie op geen enkele manier nodig is om te controleren of je dit recht hebt?

Terecht dat mensen hier tegen in opstand komen. Regels moeten gewoon altijd een legitiem doel dienen, en die in-/uitcheck regel dient bij een studentenkaart zo'n doel niet.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_79192080
Nog even wat aanvullende informatie en een verklaring van de RET en GVB:

http://www.nu.nl/economie(...)s-met-chipkaart.html
  maandag 15 maart 2010 @ 23:24:31 #94
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79192796
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Had dat alle joden destijds verteld..
  maandag 15 maart 2010 @ 23:27:54 #95
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79192952
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tja.. als 130 mag, waarom 140 dan niet? en waarom 150 dan niet? ect.. ect.. eens trouwens dat snelheids limieten veel variabeler kunnen

Als je koop woont heeft de gemeente echt geen flikker te vertellen over wat je met je tuin doet hoor

Ja want als echte man heb je natuurlijk een rijbewijs, en die heb je altijd bij je in je geldzak toch?

die tramsjappies scannen toch niet.

Ik vraag me altijd af waarom mensen die zoveel moeite hebben met regeltjes als deze geen moeite hebben met regels als rechts rijden op de weg, of betalen voor spullen
Met je koophuis heeft de gemeent nog steeds wat over je grond te zeggen hoor
  maandag 15 maart 2010 @ 23:32:43 #96
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_79193171
Wat een faal systeem. Laad ik mijn week OV op om in het weekend te kunnen treinen. Kom ik mooi op tijd aan op het station. Ik wil m'n pas bij zo'n paaltje langshalen. *blieb-blieb* Het gebruik van OV chipkaart is op dit moment niet mogelijk...
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_79193204
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Wat een faal systeem. Laad ik mijn week OV op om in het weekend te kunnen treinen. Kom ik mooi op tijd aan op het station. Ik wil m'n pas bij zo'n paaltje langshalen. *blieb-blieb* Het gebruik van OV chipkaart is op dit moment niet mogelijk...
Kijk de volgende keer eerst even op ns.nl.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:44:20 #98
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_79193601
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Kijk de volgende keer eerst even op ns.nl.
Zet dat dan even op zo'n paaltje.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_79194115
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef fs180 het volgende:

[..]

Met je koophuis heeft de gemeent nog steeds wat over je grond te zeggen hoor
Jep, bestemmingsplan en dergelijken.
pi_79194363
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef Balgehakt het volgende:

[..]

Jep, bestemmingsplan en dergelijken.
afhankelijk van het erg de boom in het zicht ligt danwel, en afhankelijk van hij de eigendom van de grond is geregeld. Indeen het een stuk grond met erfdienstbaarheid betreft of iets dergelijks ben je mooi de kampsjaak ja

maar als het gewoon een boompje is die vrijstaat in je tuin.. Jurisprudentie beschikbaar van dit soort gevallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')