Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met al die loot (fangs, enz..) die ik vind, die kan ik toch het beste gebruiken om wapens te upgraden ?
Wanneer er net zoals in FF12 net zulke grappen in zitten als dat je sommige dingen juist niet moet pakken om een ultimate wapen te krijgen heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggen
Ja, maar datquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang. Ben benieuwd wanneer dat verder boven komt drijven in het verhaal (chapter 7 nu). Ben echt zoooo benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat, wil blijven spelen. Maar dat kan niet helaas
Moet nog boodschappen doen bijvoorbeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 15-03-2010 13:28:08 ]Altijd aan het dromen...
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu net in chapter 10, maar ben nog helemaal geen side quests tegen gekomen. Kan iemand daar iets over vertellen wellicht? Is 't wat?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
Dat klinkt cool!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat klinkt cool!. Trouwens, hoe lang hebben de mensen die hem uitgespeeld hebben daar over gedaan? Er zou voor 50 uur verhaallijn in zitten, ik ben nu echter 20 uur bezig en ben bij chapter 10. Duren de overige 3 chapters 10 uur per stuk? Tegenover 2 uur per chapter tot nu toe?
Alle hunt missions ook gedaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezien![]()
Plus ik ben een grind hoer
De laatste 3 chapters zijn idd langer![]()
Wat dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]You wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee, stuk of 28 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Purevil het volgende:
Die Wladislaus vind k echt klote. Hoe verder zn levensbalk omlaag gaat, hoe sterker ie word.
Legde t de eerste paar keer daarop af, daarna haste geprobeerd, dispelled die sanctum gozer mn hasteJup die battle is echt een bitch :p is je tijd niet waard tenzij je een deceptisol heb. Is wladisaus in twee tellen doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd aan het dromen...
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Ixnay het volgende:Zit die erin danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:
quote:Weet ik niet maar hij komt in veel FF games terug. Dus daarom vroeg ik of iemand hem al tegen gekomen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, chapter 9, saber max-out
Iets wat me niet helemaal duidelijk is, met Ravager krijg je toch meer chain bonus, dus sneller stagger mode in plaats van bijv. commando?
Ze pakt inderdaad een andere. Net kwam het duidelijk naar voren: De stagger balk bestaat uit 2 delen, het rode verloop streepje en de gele streep. Met RAV gaat de rode sneller naar stagger mode en met COM de gele, hij valt dus minder snel terug. Mijn main character is altijd een sterke aanvaller, het speerpunt van de groep met daarachter een attacker/mage en een healer/supporter… altijd zo gewerkt met FFquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Purevil het volgende:
[..]
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.
Ik gebruik altijd Lightning/Fang/Vanille...
Om te staggeren RAV/COM/RAV of RAV/COM/MED
Als ie in stagger zit RAV/COM/RAV als er meerdere vijanden zijn, COM/COM/RAV of COM/COM/MED als er 1 vijand is
Als k 2 commando's inzet, pakt Fang automatisch n andere vijand
Nou nee. Maar google maar eens, er is heeeel veel speculatie overquote:
Moet zeggen dat ik hem ergens wel gelijk geef, hoe leuk het ook weg speelt ik zou geen enkel personage missen als ze dood neer zouden vallen (vooral Hope en Vanille mogen een langzaam en pijnlijke dood sterven)quote:There's a lot to keep track of, the worlds of Cocoon and Pulse have a unique cosmology, which is why we have offered up today's strip - to help anchor you in that unique context. And you may need anchors, desperately, because you might find your attention beginning to wander. Imagine my surprise when discovering that the dude with a chocobo literally roosting - roosting, sir - in his afro is the only character I have any affection for. I don't understand the thinking behind giving me lead characters, which the narrative can slowly alchemize into gold. Why don't you give me gold characters, and then refine them into platinum? I mean, if we're absolutely dedicated to transmutation? God, I hate these fucking people. I don't give a shit what happens to Sulky, Twat, Twit, Pip, and Marm. Sometimes, I kill them on purpose.
We have at times considered the plight of the games reviewer. Forced by the mechanism to consume games, because more games are coming, cresting the hill, and these games must be consumed also - but at least someone is compensating them for their time. I considered loading it up last night, just as I have every night since I got back, and I could make no cohesive argument for why I should do that and not something else. It's horrifying to think that I had defeated Uncharted 2 by this point, traversed a full narrative arc, in the time it took me to hate Final Fantasy XIII.
Ben ik het mee eens. Ik vind hem net Tidus, arrogant, dom, en denkt dat hij veel meer kan maken dan hij werkelijk kan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:28 schreef Ang3l het volgende:
De enige waar ik echt NIKS mee heb is Snow.
Vanille irriteerde ik me aan in het begin, maar dat is zo goed als over.
Hope vond ik in 't begin een zeurpietbabietje, maar ook dat is geheel over.
Ik had verwacht dat ik me aan Sazh zou ergeren zoals aan een Chris Rock of Eddy Murphy, maar dat valt me 100% mee.
Fang heb ik pas net, dus dat weet ik nog niet.
Alleen Snow....... nee.
Haha ik moest lachen om die vergelijking van Sazh. Ik ben het helemaal met je eens, ook ik kan maar niets hebben met Snow, ik vind het wel jammer, had gehoopt dat hij zou ontwikkelen tot een tweede Zell... maar helaas. De humor is erg zwakjes in dit deel van Final Fantasy..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
De enige waar ik echt NIKS mee heb is Snow.
Vanille irriteerde ik me aan in het begin, maar dat is zo goed als over.
Hope vond ik in 't begin een zeurpietbabietje, maar ook dat is geheel over.
Ik had verwacht dat ik me aan Sazh zou ergeren zoals aan een Chris Rock of Eddy Murphy, maar dat valt me 100% mee.
Fang heb ik pas net, dus dat weet ik nog niet.
Alleen Snow....... nee.
SPOILER: chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:57 schreef RenRen- het volgende:
Als je maar zorgt dat Snow op tijd klaar is om Gattling gun op te vangen met zijn steelguard, dan komt het wel goed.SPOILER: chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...
Welke is sentinel? Waarmee Lesbo mediguard doet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:59 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Sentinel + Medic + Rav/Comm
Jouw sentinel moet die klap op tijd opvangen dan blockt hij alle dmg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@renren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:12 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben ook aangekomen bij chapter 7.... en ook ik heb al een aanvaring gehad met een zekere vliegend mobiel waar ik lekker tegen aan het vechten was en ineens face-flat op de grond lag zonder hp en dacht van wtf just happened...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@renren:Heb ik niet! Want dat weet ik ook. Maar ik heb hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vanmiddag gewoon hem kicken tot hij dood is. Anders ga ik emo doen.
Dat had ik ook al door ja, en dat denk ik. Dat het bij sommige characters langer duurt voor ze bij bepaalde abilities komen. Denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:20 schreef Cid het volgende:
Hoe zit het trouwens met de dezelfde rollen bij verschillende characters?
Ik heb bijvoorbeeld Hope en Sazh als synergists op hetzelfde role level, maar ze hebben verschillende abilities binnen die role. Sazh heeft bijvoorbeeld Haste, Hope niet.
Betekend dat mocht je alle abilities willen hebben je met alle characters alle rollen moet levelen?
ik denk dat dat te maken heeft met de "expertise" van elk character. Lightning is een commander en voor haar kost commander minder om te levellen en krijgt ze abilities eerder dan bijv. een Saszh waar het heel duur is om commander te levellen en die blitz bijv. pas in de tweede of derde sphere krijgt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Cid het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld Hope en Sazh als synergists op hetzelfde role level, maar ze hebben verschillende abilities binnen die role. Sazh heeft bijvoorbeeld Haste, Hope niet.
Betekend dat mocht je alle abilities willen hebben je met alle characters alle rollen moet levelen?
Wat is't verschil?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef NaRRaToR het volgende:
wat mij nu zo'n beetje begint te storen is dat ik niet op een degelijke manier kan zien of een item organisch of materialistisch is...... toch wel handig met upgraden enzo.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef wdn het volgende:
Ik ben zaterdag begonnen en sta nu de eerste keer voor de Primarch. Hij zag er big-ass uit![]()
Ben heel even begonnen aan hem maar was te moe om nog verder te gaan.
Qua karakters: Hope vind ik nog steeds best irritant maar het is goed te horen dat dit bij Ang3l is omgedraaid. Zeurt inderdaad erg veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ozzie accent zo lekkerquote:Vanille vind ik eigenlijk de stem irritant van of het gedrag en de stem. Weet het nog niet precies.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
met organische items (ik denk botten / vellen / haren enzo) krijg je minder exp op je wapen erbij, maar krijg je wel een EXP multiplier op je wapen voor komende items.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is't verschil?
Ik moet echt ff een keer die tutorial opnieuw doorlezen in de datalog.
Ik klik nu egwoon raak en pleur al die items gewoon op een wapen en hopla, level omhoog.
Light's ding zit op 12 en de rest allemaal op 5 ongeveer.
Maar het hoe wat en waarom..... ik moet huiswerk gaan doen
Veel succesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik niet! Want dat weet ik ook. Maar ik heb hem niet.Ik ga vanmiddag gewoon hem kicken tot hij dood is. Anders ga ik emo doen.
Bepaalde characters kunnen bepaalde rollen veel beter uitvoeren dan anderen (meer spells, efficiency, 'eerder' belangrijke abilities)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Cid het volgende:
Kan je wel zien, even in inventory het op category laten zetten, en dan zie je twee verschillende soorten icoontjes, bovenaan staan de organische materialen en onderaan de lijst zie je de materialistische materialen verschijnen. Materiaal icoontje is een schroefje, 't organische materiaal lijkt op wat grassprietjes / blaadjes (?).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef NaRRaToR het volgende:
wat mij nu zo'n beetje begint te storen is dat ik niet op een degelijke manier kan zien of een item organisch of materialistisch is...... toch wel handig met upgraden enzo.
dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Maar google maar eens, er is heeeel veel speculatie over
categorize had ik al wel gezien. Zal straks eens zien of ik het verschil in icoontje kan ontdekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Veel succesSnow is inderdaad een sentinel en ja die heb je hard nodig... je kan niet zonder sentinels spelen op een gegeven moment, ze zijn erg belangrijk om de vijand uit te dagen en (zware) schade te incasseren, zodat je partymembers niet alleen aan het healen zijn maar ook op hun gemak kunnen aanvallen.
[..]
Bepaalde characters kunnen bepaalde rollen veel beter uitvoeren dan anderen (meer spells, efficiency, 'eerder' belangrijke abilities)
Sazh - Synergist en daarna Ravager
Hope - Medic daarna Ravager
Lightning - Ravager / Commando
Fang - Commando / Sentinel
Snow - ultieme sentinel / commando
Vanille - Saboteur / medic
[..]
Kan je wel zien, even in inventory het op category laten zetten, en dan zie je twee verschillende soorten icoontjes, bovenaan staan de organische materialen en onderaan de lijst zie je de materialistische materialen verschijnen. Materiaal icoontje is een schroefje, 't organische materiaal lijkt op wat grassprietjes / blaadjes (?).
Wat redelijk vroeg in de game verkrijgbaar is, is het organische item: Sturdy Bone in de Creature Comforts shop voor 80 gil per stuk. 36 x Sturdy Bone = 3x multiplier, erg goedkoop.
Indien je een 3x multiplier hebt in 1 keer een heleboel keer 1 item toevoegen is het beste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
met organische items (ik denk botten / vellen / haren enzo) krijg je minder exp op je wapen erbij, maar krijg je wel een EXP multiplier op je wapen voor komende items.
Bij materialistische items(ik denk circuits / oil / chips) krijg je een hoog aantal EXP punten op je wapen maar deze zorgen er op den duur weer voor dat je exp multiplier leegloopt.
Kortom strategie. pleur een zooi organische items op je wapen voor een hoge multiplier en vervolgens materialistische items voor de dikke exp. rinse en repeat.
Op mijn scherm zijn ze duidelijk te zien, keb maar een 32 inch 720 p televisie, maar zit er niet ver vanaf, anderhalve meter / 2 meter max..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien je een 3x multiplier hebt in 1 keer een heleboel keer 1 item toevoegen is het beste.
Oh en ik kijk op 2m53 breed en kan vertellen dat de status iconen nog steeds verdomd slecht te zien zijn
Zo...ZO zonde geen HDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
O ik kan die icoontjes niet lezen op de non-HD tv
Ach welnee. Ziet er nog steeds mooi uit.quote:
thx. Dit komt uit welke guide (heb je ISBN voor me perhaps?) ik zou nog wel wat willen zien of er ultimate weapons zijn en van welke wapens deze dan afstammen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Op mijn scherm zijn ze duidelijk te zien, keb maar een 32 inch 720 p televisie, maar zit er niet ver vanaf, anderhalve meter / 2 meter max..
http://img441.imageshack.us/img441/7710/xiiistatus.jpg - status icoontjes
http://img3.imageshack.us/img3/787/upgradej.jpg - upgrade tips
http://img171.imageshack.us/img171/6205/accessories1.jpg - accessories upgrade lijst 1
http://img135.imageshack.us/img135/867/accessories2.jpg - accessories upgrade lijst 2
Als er nog verzoekjes zijn hoor ik het wel.
Ik speel in spellen nooit met mensjes met heel veel defense, die vind ik maar saai en dan gaat alles zo traag, want ze hebben niet zo heel veel nut. Behalve aanvallen aanpakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:11 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Veel succesSnow is inderdaad een sentinel en ja die heb je hard nodig... je kan niet zonder sentinels spelen op een gegeven moment, ze zijn erg belangrijk om de vijand uit te dagen en (zware) schade te incasseren, zodat je partymembers niet alleen aan het healen zijn maar ook op hun gemak kunnen aanvallen.
Ik vind het al mooi zonder HD.quote:
Ik zal dat na vanmiddag even posten, isbn nummer kan ik 1-2-3 niet vinden, maar het is idd de hardcover edition van de guide, (CE).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
thx. Dit komt uit welke guide (heb je ISBN voor me perhaps?) ik zou nog wel wat willen zien of er ultimate weapons zijn en van welke wapens deze dan afstammen.
Bij Bookdepository is de gewone maar 13 euro incl verzenden:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:43 schreef Orealo het volgende:
Er zijn 2 guides, de collectors edition:
http://www.dimensionplus.(...)ollector-Guide/02604
En de reguliere:
http://www.dimensionplus.(...)asy-XIII-Guide/02597
De collectors edition heeft volgens mij aanvullend op de reguliere een hardcover, een recap van het verhaal en mooiere plaatjes..
Nee, kan de overgang van normale naar HD nog goed voor de dag halen,… universum van verschil! Sorry!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee. Ziet er nog steeds mooi uit.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Op mijn scherm zijn ze duidelijk te zien, keb maar een 32 inch 720 p televisie, maar zit er niet ver vanaf, anderhalve meter / 2 meter max..
http://img441.imageshack.us/img441/7710/xiiistatus.jpg - status icoontjes
http://img3.imageshack.us/img3/787/upgradej.jpg - upgrade tips
http://img171.imageshack.us/img171/6205/accessories1.jpg - accessories upgrade lijst 1
http://img135.imageshack.us/img135/867/accessories2.jpg - accessories upgrade lijst 2
Als er nog verzoekjes zijn hoor ik het wel.
Dat zeg ik toch oook niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, kan de overgang van normale naar HD nog goed voor de dag halen,… universum van verschil! Sorry!
Holy crap, ik heb 'm net ook even binnen gehaald. Gewoon 1 op 1 kopie van de CE. Nou ja mooi, heb ik altijd nog een backupje van dit prachtige boek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de guide van rapidshare afplukken
Nog veel geld als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:44 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Holy crap, ik heb 'm net ook even binnen gehaald. Gewoon 1 op 1 kopie van de CE. Nou ja mooi, heb ik altijd nog een backupje van dit prachtige boek.
En voor ang3l. Vorige week twee prachtige 32 inch LCD televisies binnen gehaald van LG, de LG32H2000 .... prachtig beeld, 720p voor maar 350 euro p.s , is echt geen geld voor het beeld wat je voorgeschoteld krijgt.Misschien dat je voor dat geld ook wel wilt overstappen naar beter beeld.
Ik vind 'm er op het plaatje uitzien als een PC monitorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Holy crap, ik heb 'm net ook even binnen gehaald. Gewoon 1 op 1 kopie van de CE. Nou ja mooi, heb ik altijd nog een backupje van dit prachtige boek.
En voor ang3l. Vorige week twee prachtige 32 inch LCD televisies binnen gehaald van LG, de LG32H2000 .... prachtig beeld, 720p voor maar 350 euro p.s , is echt geen geld voor het beeld wat je voorgeschoteld krijgt.Misschien dat je voor dat geld ook wel wilt overstappen naar beter beeld.
ook een goed idee. eens zien of ik hem krijg gevonden straksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Sentinel geeft je andere partymembers ook betere bescherming tegen AoE aanvallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef RenRen- het volgende:
Dat Sentinel heeft weinig nut, aangezien de aanvallen van dit beest gericht zijn op het hele team.
veel beter modelquote:
AoE. Nee, heel duidelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Sentinel geeft je andere partymembers ook betere bescherming tegen AoE aanvallen.
Eigenlijk is het dus een goede keuze om naar Sentinel te switchen als een monster een sterke AoE aanval probeert te gebruiken.
Die vonden mijn mannelijke vrienden ook wel heel boeiendquote:
Area of Effect.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:
AoE. Nee, heel duidelijk!
Ik speel eigenlijk alleen RPG's en heb nooit van die term gehoord, nooit ingame iig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Area of Effect.
Ik kan het ook niet helpen dat ik afkortingen gebruik die voor een RPG heel gebruikelijk zijn.
Heb 'm lang gezocht en nergens gevonden... Alleen op usenet een Duitse versiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
In guides die ik heb gebruikt voor FF ben ik ze nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:07 schreef Theoden het volgende:
Afkortingen zoals AoE worden wel vaak gebruikt in guides van RPG games. Heb toch het idee dat het vooral uit de MMORPG hoe komt.
Die komt verderopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:36 schreef torn_Machina het volgende:
Inmiddels bezig om in Chapter 11 CP te grinden.
Ben benieuwd wanneer ik die van Vanille krijg.
Ja! Bewaren. Je krijgt later de optie om die spullen te gebruiken om wapens en accessoires mee up te graden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Wrijfhout het volgende:
Ben sinds kort ook in het bezit van FF en heb een paar vraagjes
Momenteel Chapter3, moet zeggen dat het er erg goed uitziet, alleen Vanilla is een beetje vervelend met dat stemmetje, Sazh is wel een toffe gast![]()
Ik ben normaal niet zo'n RPG speler, dus al die upgrades, dingen die je kan verzamelen, voorwerpen die weer een bepaald effect hebben op een skills e.d ben ik niet zo bekend mee, dus voordat ik alle charaktersbuilds helemaal als een chaos begin een paar vragen.
*In mijn Inventory komen een aantal dingen terrecht, Items, wapens enzo. Die dingen bewaar ik eerst allemaal wel want dat zal wel van pas komen, maar er is ook een tab Components. Na een aantal van die robothonden te hebben verslaan kreeg ik een zooi Wicked Fang's. Kan je die gewoon verkopen bij de shop of kan je er ook nog andere dingen mee doen?
Aan het begin zou ik al je CP gebruiken, later krijg je genoeg tijd (en CP) om je te specialiseren.quote:*Lvl Build al een beetje uitgezocht..Lightning heeft momenteel 2 job's..Commando en Ravager. Is het slim om alle CP punten voor 1 bepaalde job te bewaren, of kan je ze beter een beetje verdelen? In het begin zal het wel niet zoveel uitmaken maar later wel vermoed ik.
Sommige karakters hebben inderdaad meer 'talent' voor een rol. Zie ook dit overzichtje:quote:Zie verder ook dat charakters een bepaald talent hebben voor een job, hoe kan dat? Want als ik kijk naar een aantal lijsten kunnen andere charakters ook wel het maximale op die job krijgen. (maar met andere skills?)
Yep, komt vanzelfquote:*Om naar stage 2 te upgraden moet je ook op een bepaald punt in de game zijn dacht ik? Want ik zie nu geen mogelijkheid verder te ontwikkelen..
quote:*Nog 1 dingetje, bij Inventory-Weapons, bij de wapens staan de eigenschappen die je erbij krijgt als je ermee ge-equiped bent, er staat ook EXP bij. (bv. 0/ 300). Op welke manier kan dat omhoog?
quote:
dat ook , maar het model is toch gewoon veel mooier dan 2 van die halve machines die met elkaar gaan schaaren en dan een motor vormenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Die vonden mijn mannelijke vrienden ook wel heel boeiend
Kijk met CP uit naar de volgende ability. Dus indien je met ravager sneller bij een nieuwe ability komt deze pakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Wrijfhout het volgende:
*Lvl Build al een beetje uitgezocht..Lightning heeft momenteel 2 job's..Commando en Ravager. Is het slim om alle CP punten voor 1 bepaalde job te bewaren, of kan je ze beter een beetje verdelen? In het begin zal het wel niet zoveel uitmaken maar later wel vermoed ik.
Zie verder ook dat charakters een bepaald talent hebben voor een job, hoe kan dat? Want als ik kijk naar een aantal lijsten kunnen andere charakters ook wel het maximale op die job krijgen. (maar met andere skills?)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]Held, dat zocht ik.
Jij bent daar dus al geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 00:06 schreef Purevil het volgende:
[..]Gevonden! Na een paar minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Button Bashen gaat niet, je moet voor elke aanval weer een nieuwe command invoeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb de Eidolons nog niet echt gebruikt. Maar heb wel een vraag/vragen daarover...
Kan ik button bashen? Dus linker stick naar links en dan X bashen en eindig ik dan met tig keer die actie? Of moet dit met beleid? Bijvoorbeeld in volgorde zoals ze op het scherm staan bijvoorbeeld: eerst 2x X dan linker stick naar boven en 3x X etc en dan naar links en rechts met 4x X etc.
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor Auto Gestalt, maar daar is niets leuks aan.quote:Displayed through both a dial and a double-digit counter in the bottom lefthand
corner of the screen, a timer shows how long Gestalt Mode has remaining before it expires.
If you fill the Gestalt gauge in Normal Mode, the counter will start at 30 units.
The dial counts down each unit of time, removing a unit from the counter when it hits base, so you will waste units if you do not queue moves and act decisively.
Each Eidolon possesses a unique "finishing" move that you should activate when approaching the last available second and that is designed to conclude each summon with a powerful attack.
Using this will consume all remaining units on the Gestalt Mode timer and cause the Eidolon to depart.
The level and power of the finishing move depends on how much you filled the Gestalt gauge: less than 75%, 75-99%, and 100% respectively lead to levels 1, 2, and 3.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Dus ff denken:Eidolon summonen Gewoon met de eidolon vechten in normale mode totdat je gestaltmode balkje vol is Switchen naar gestalt mode De combi's uitvoeren behalve die met driehoekje Timer bijna leeg, dan op driehoekje
Klaar?
Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis wel een beetje de lange geile summon-filmpjes.
Nou heb ik pas 2 eidolons, maar die waren niet HEEL bijzonder urendurend lang
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw wdn, dat zijn best spoilers. Voor mij maakt t niet uit want ik ben er al voorbij, maar...
[ Bericht 12% gewijzigd door SinofEnvy op 17-03-2010 18:41:24 ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:02 schreef SinofEnvy het volgende:
Ben nu eindelijk in Gran Pulse, wat zijn nou de dingen die ik moet doen voordat ik verder ga met de story? Ik heb nu 2 sidemissions gedaan, is het slim om eerst alle missions te gaan doen en CP te gaan farmen en stuff?
Btw wdn, dat zijn best spoilers. Voor mij maakt t niet uit want ik ben er al voorbij, maar...
Hey Cid! Ik kwam jou zaterdag tegen en dacht "jaaaaaaaaaaa daaristie! Nu Gilgamesh nog".quote:
Subtiel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef wdn het volgende:
Hey Cid! Ik kwam jou zaterdag tegen en dacht "jaaaaaaaaaaa daaristie! Nu Gilgamesh nog".
Krijg je nog een grotere rol in ff13 of was dit het?
sorry kan het niet laten
Wat ik ook al eens heb meegemaakt... als je doodgaat doet je Eidolon raise waarna je je volledige health weer terughebt. Maar je Eidolon verdwijnt daarna wel meteen weerquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de aanvulling erbij dat je ook de healthbalkjes van je eidolons in de gaten moet houden. Als die leeg zijn, kun je niet meer switchen naar gestaltmode natuurlijk.
En de rest van je team is ook weer volledig hersteld als je Eidolon weg gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef Purevil het volgende:
[..]
Wat ik ook al eens heb meegemaakt... als je doodgaat doet je Eidolon raise waarna je je volledige health weer terughebt. Maar je Eidolon verdwijnt daarna wel meteen weer
Klopt, maar ik doelde meer op als je in je eentje staat, mét je Eidolon zeg maar...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
En de rest van je team is ook weer volledig hersteld als je Eidolon weg gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Ik heb m'n post ge'edit, misschien moet jij dat ook nog ff doenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef NaRRaToR het volgende:
dat vind ik ook wel een groot gemis eigenlijk aan het battle systeem (ik weet niet of het op een later tijdstip nog komt)
ik mis nu een beetje dat ik tijdens gevechten zelf kan bepalen wie ik bespeel i.v.m. eidolons....
voorbeeld:Dat gaat niet veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik Eidolons eigenlijk zelden, ik heb altijd Lightning als leader, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet zo heel sterk. Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar als de groep bijna dood is.
Bedankt voor de reactie, zo kan ik weer ff vooruitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja! Bewaren. Je krijgt later de optie om die spullen te gebruiken om wapens en accessoires mee up te graden.
[..]
Aan het begin zou ik al je CP gebruiken, later krijg je genoeg tijd (en CP) om je te specialiseren.
[..]
Sommige karakters hebben inderdaad meer 'talent' voor een rol. Zie ook dit overzichtje:
[ afbeelding ]
[..]
Yep, komt vanzelf.
[..]
Goed gezien, dat heeft te maken met het upgraden, maar daar kom je nu snel genoeg achter!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
Vind je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
En ik ben al niet zo'n heldinquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 21:51 schreef SinofEnvy het volgende:
Dat is imo verreweg de moeilijkste boss die je tot dat moment bent tegen gekomen.
Dat heb ik niet gered. Ik heb er drie keer over gedaan en ging dood doordat ik de gestaltbar niet op tijd vol had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gered. Ik heb er drie keer over gedaan en ging dood doordat ik de gestaltbar niet op tijd vol had.AaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem.
Haha die smiley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Haha, Mah'habera zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben nu op een punt aanbeland dat ik moet gaan grinden voor extra CP, omdat ik nu een bepaalde normale encounter niet kan verslaan.![]()
Laat het ook nog zo zijn dat deze een doorgang blokkeert waar ik doorheen moet.![]()
Even een andere team formatie proberen, want Hope heeft echt te weinig HP om dit te overleven.
Zelfs mijn Sentinel is niet bestand tegen de damage dat deze groep doet.
Wordt gelukkig wel wat beter in chap 9 en 10 hoor, maar ken helemaal het gevoel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Om eerlijk te zeggen, vind ik dat XIII net zo geod onder een andere titel uitgegeven had mogen worden, ik vind dit geen FF titel, en ik heb ook totaal het gevoel niet dat ik een FF aan het spelen ben afgezien van referenties, de graphs en muziek zijn wel tof trouwens, maar ook weer niet FF. Maarja JRPGs evolueren ws ook als ze zich aan een publiek aan moeten passen die snelle actie prefereren boven taktiek, tut nu toe (chapter 8) iig nog ietsje leuke dan FFXII.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, chapter 9...Oh dat valt nog wel mee. DeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 18 maart 2010 06:47 schreef wdn het volgende:
Oh dat valt nog wel mee. DeHieronder een aantal tips die handig kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:36 schreef Ixnay het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Daar mag ik niets over zeggen van de baas (NDA)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Cid! Ik kwam jou zaterdag tegen en dacht "jaaaaaaaaaaa daaristie! Nu Gilgamesh nog".
Krijg je nog een grotere rol in ff13 of was dit het?
sorry kan het niet laten
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 18-03-2010 12:41:10 ]Altijd aan het dromen...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Pritt het volgende:
Hoppa nu even paar uurtjes spelen.
Kosten sommige classes nu godsgruwelijk veel CP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax - Piet de Visser
SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijWat tips in de spoilertag.SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijSPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor de tips. Daar heb ik misschien wel wat aan ja.
Maar waaromHeb je het healen zelf meer in de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AI gebruikt namelijk standaard de hele ATB Balk om te healen en als jij dit zelf doet kun je zelf bepalen hoeveel ATB balkjes je wilt gebruiken om te healen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef Pritt het volgende:
Super bossbattle gehad in chap 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je nou het beste van het beste wil betreft het upgraden van je wapens zou ik even een kijkje nemen in deze uitgebreide guide.
hier gaan nog een hoop uurtjes in gestoken worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theodon: ik vind de monsters stukken beter bedacht. Er zitten er bij die je aan het werk zetten (als je tenminste niet meteen naar een site gaat met spoilers over hoe ze te verslaan)... Enige die ik echt heb moeten navragen (hierboven) was het lvl 9 einde. Maar ook die bleek reuzesimpel (de volgende keer vlieg ik er doorheen daar)
Beatus vir qui suffert tentationem.
Doen dan Matjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:09 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me een gaaf spel, maar nog niet gekocht.
Te makkelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:55 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe "makkelijk" is het om te spelen als beginner?
Dus om in te stappen zeg maar?
Erg makkelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat je het volgende wel weet maar ik zeg het toch maar even voor de zekerheid:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga 'm ff uitproberen bij een vriend vam me, die heeft 'm.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik denk dat je het volgende wel weet maar ik zeg het toch maar even voor de zekerheid:
Alle FF delen staan los van elkaar, unieke wereld, verhaallijn, battle systeem is elke keer net iets anders. Je hebt dus niets gemist, en deze game is zekers een makkelijke instapper
Ik vond zelf persoonlijk XII voor mij ook te veel vrijheid hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:15 schreef wdn het volgende:
En ik als trouwe FF fan vind deze opzet erg goed werken.
Omdat het rechtlijnig is wordt je gewoon gedwongen om na te denken over je aanpak want je zult er voorbij moeten. En in de laatste hoofdstukken krijg je de beloning: een open wereld met allerlei missies.
In XII had ik altijd het idee van: jaaaaaaaaaaa de wereld is lekker aan het vergaan en ik ben lekker met schildpadjes in de regen aan het vechten. Daar zat geen druk achter om het verhaal af te maken.
Nu moet je wil je verder gaan.
X-2 heeft voor mij wat XII ook had.... te veel vrijheid.quote:Nee. VII is magistraal maar ik vond de besturing ruk. En XIII vind ik (tot nu toe!) uitermate uitstekend. Qua graphics is het weer een bijzondere game. Er zitten weer geweldige video's tussen het gamen in.
Eindoordeel komt als ik de end credits zie. Maar ik vond X, X-2 en XII trouwens ook goed dus ik ben niet echt een referentiekader
Je hebt voor een normale playthrough in FF13 echt geen geld nodig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef Doomtrain het volgende:
Wel als trouwe FF fan is het jammer zo'n saaie game op de merkt te hebben, zullen maar weer eens met FF 7 gamen voor wat diversiteit.
Trouwens XIII lijkt veel op X maar in X kreeg je bij elk gevecht wat gil.
Nu eerlijk zijnde het was zen geld niet waard 64¤ en voor wat een copie van.
Mag dan nog collectors item zijn.
Hoop vogende FF iets beter is, Square Enix heeft veel werk voor de boeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik goed werken waardoor ik het verhaal dus tot nu toe gewoon goed vind.
Ik ben nu op het punt aangekomen waarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hier merk ik al een soort van loslaten van het sturen van de speler. Ik ga de keuze krijgen over het team wat ik wil. Iets wat ik in XII ook irritant vond: hoe stel je een goed team samen. In XIII is dat al geregeld: de karakters zijn gebalanceerd en geen van de 6 is overpowered.
Nee, XIII is zeker niet slecht te noemen. In tegendeel.
IK ben volop aan het genieten. Vorig weekend 25 uur aan 1 stuk. Deze week 2x een uur maar vanaf vanavond gaat het weer los met een series FF13 spelen+eten+kort slapen. Ik ben de komende weekenden niet te bereiken
Wil dat impliciet zeggen dat FF downhill gaat? Omdat je verwachtingen hoog zijn en ze er steeds niet aan voldoen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef torn_Machina het volgende:
Als je elke nieuwe FF met voorgaande delen gaat vergelijken dan gaat het spel tegenvallen omdat het spel niet aan je verwachtingen voldoet.
Same here.quote:Elk deel moet je gewoon los van elkaar zien en genieten.![]()
Elke FF heeft zijn plus en minpunten gehad, maar ik heb alle delen met veel plezier gespeeld en dat is met FF 13 niet minder.
Veel mensen hebben een favoriete FF en meestal is dit de eerste FF die ze hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Wil dat impliciet zeggen dat FF downhill gaat? Omdat je verwachtingen hoog zijn en ze er steeds niet aan voldoen?
Het is dat Balthier/Fran/Basch interessant waren als characters, maar Vaan/Penelo waren voor mij totaal overbodig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet zeggen dat ik XIII emotioneel veel meeslepender vind dan X en XII.
Ik kan me meer met de karakters identificeren... en de moeilijke keuzes die ze hebben.
Dat mis ik wel een beetjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe level je eigenlijk? Ik zie geen EXP of AP balk of niks
en Vanille is een snolletje en Hope moet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck, wat een gave game! Ben benieuwd waar het verhaal me nu naartoe leidt!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Even een offtopic vraagje: Waar kom je vandaan, qua land?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Doomtrain het volgende:
Men eerste FF was de IV, de anderen kwamen later ik men ps2 moest aanpassen.
Nu ben blij jullie vol lof zijn van de nieuwe ff, ik niet.
Welke chapter ben je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Doomtrain is een MEGAAANWINST voor dit forum in ieder geval
Babelfish?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Doomtrain het volgende:
Men eerste FF was de IV, de anderen kwamen later ik men ps2 moest aanpassen.
Nu ben blij jullie vol lof zijn van de nieuwe ff, ik niet.
SPOILER: chapter 8!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef RenRen- het volgende:SPOILER: chapter 8!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]Ken die niet, sailor moon welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ver in 10 nu en moet zeggen dat elk level een geweldig eigen stijl heeft. Met goed ingedeelde tegenstanders. Ik begin nu weer op een punt te komen waar de tegenstanders me some verrassen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Weer verder met FFXIII...godver wat een spel
Lineaire levels boeit me niet eens. Geniet zelfs veel meer van de omgeving omdat ik niet continu heen en weer zwaai met de camera omdat ik bang ben dat ik een schatkist mis.
3... Dan heb je nog niks gezien en krijg je nog een hele lading visuele oogstrelingenquote:
kan je beter mai-hime / mai-otome kijken , das beter te pruimen als sailor moonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Square Enix heeft laten weten dat de verkopen van Final Fantasy XIII alleen al in Noord Amerika de een miljoen zijn gepasseerd. Deze cijfers zijn van de eerste vijf dagen na de release op 9 maart. Dit maakt Final Fantasy XIII de snelst verkopende game uit de Final Fantasy reeks ooit.
Wereldwijd zijn er al meer dan vijf miljoen exemplaren verscheept en dat brengt het totaal aantal verscheepte games van de hele serie boven de 96 miljoen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:19 schreef wdn het volgende:
Kan ik meteen beginnen aan dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap nooit waarom dat verscheept erbij moet.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef Orealo het volgende:
[..]Absoluut F A N T A S T I S C H.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt gruwelijk meesterlijk gedaan dit.
Die schildpadden![]()
Strolie75: en het domme is .... dit zijn getelde verkopen aan winkels.... niet wat winkels hebben verkocht.
Of de winkels met 575.000 expemplaren blijven zitten vinden ze niet van belang.Beatus vir qui suffert tentationem.
Wat is uw HP per character?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Argh! Kan iemand me een goede tip geven voor Cid Raines? Wat ik nu doe is als ie in z'n normale modus zit relentless assault om stagger op te bouwen, en een healmodus als onze health te laag wordt.. In guard modus (ook engelvorm) weer relentless assault om stagger op te bouwen..
Maar als ie zo'n engel wordt dan heeft ie 1 bepaalde aanval waar ie je in de lucht gooit en dan helemaal afmaakt. Eigenlijk oneshot dus. Hoe verdedig je hiertegen?
Eigenlijk waren tot nog toe alle boss battles erg makkelijk, zelfs die tegen de primarch falcie, was gewoon een battle van uithoudingsvermogen en zorgen dat je full health hebt als ie destrudo gaat doen.
Ik heb het geprobeerd met snow als leader met 2050hp, lightning met 1520hp, en vanille met 1557hp.quote:
Engel:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
Argh! Kan iemand me een goede tip geven voor Cid Raines? Wat ik nu doe is als ie in z'n normale modus zit relentless assault om stagger op te bouwen, en een healmodus als onze health te laag wordt.. In guard modus (ook engelvorm) weer relentless assault om stagger op te bouwen..
Maar als ie zo'n engel wordt dan heeft ie 1 bepaalde aanval waar ie je in de lucht gooit en dan helemaal afmaakt. Eigenlijk oneshot dus. Hoe verdedig je hiertegen?
Eigenlijk waren tot nog toe alle boss battles erg makkelijk, zelfs die tegen de primarch falcie, was gewoon een battle van uithoudingsvermogen en zorgen dat je full health hebt als ie destrudo gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die primarch destrudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor alle monsters geld: zorg dat je weet hoe ze reageren (libra is een goede start...).
Het had net demon's souls kunnen zijn als FF13 niet een pauze zou hebben >:D
En Vanille isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. oud.Ik heb het gedaan met Lightning als main (1500 hp), Fang als sentinel (meen ik) en Vanille.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met snow als leader met 2050hp, lightning met 1520hp, en vanille met 1557hp.
PS: Wat is lightning trouwens een plat karakter. Als ze hadden gezegd dat het een japanse vechtrobot is dan had ik het ook geloofd... En hoe oud is vanille eigenlijk?Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
LOL Wat er om heen stond was toch genoeg waarschuwing of niet? >:Dquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Nee WDN ik keek per ongeluk je Vanille spoiler
Ik kom niet meer in dit topic. Doei.
Het is maar een detail fruitje. Laat je er niet door afleiden.
En je had het vanaf het begin eigenlijk wel kunnen raden hoor ... Geld voor zowel Fang als Vanille.med/syn/sen is echt geweldig voor een in-game rebuff + healing sessie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:44 schreef Orealo het volgende:
Het heeft even geduurd, maar Sentinel is echt een goeie rol.
Alhoewel dat wel zorgt voor een 0 ster resultaat...
[ Bericht 26% gewijzigd door wdn op 20-03-2010 13:58:35 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Oh en ik heb een (voorspelbaar) wat nu moment...
Heb de eerste 2 marks gedaan en heb alle treasures gevonden hoop ik.
Zal ik het verhaal volgen of gaan rondrennen+cp vergaren
[ Bericht 39% gewijzigd door wdn op 20-03-2010 13:58:25 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
FF n00b hier...
Het is wel een heel erg makkelijk spel nietwaar? Ik vind het alleen een beetje storend dat ik de tutorial zo lang moet blijven volgen en nog helemaal niks kan met de dingen die ik heb gevonden. Want nu moet ik iedere keer het tempo van het spel volgen en dus niet "mijn" eigen tempo.
Het is wel een stervensmooi spel.
maar ik vind Heavy Rain stiekem wel een beetje leuker...Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---![]()
![]()
Je hebt er eentje!!!!
(was jij die Missed Call steeds?)Wacht maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:04 schreef PhalanX het volgende:
FF n00b hier...
Het is wel een heel erg makkelijk spel nietwaar?Het tempo in het begin ging me ook iets te traag.quote:Ik vind het alleen een beetje storend dat ik de tutorial zo lang moet blijven volgen en nog helemaal niks kan met de dingen die ik heb gevonden. Want nu moet ik iedere keer het tempo van het spel volgen en dus niet "mijn" eigen tempo.
Maar daar komt verandering in.
Ik zit nu op punten dat ik denk: RUK! Ik had iets meer vijanden moeten verslaan want ik mis deze abilityUhuquote:Het is wel een stervensmooi spel.Van de week uitgespeeld.quote:maar ik vind Heavy Rain stiekem wel een beetje leuker...
Ben benieuwd welk einde jij krijgt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
grr net nog eens geprobeerd, ik dacht easy does it, en wat denk je? Een kwartier in het gevecht krijg ik een doom counter op m'n harsens
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maar ff stoppen en de stad in.... Zojuist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Wat doen die sterren eigenlijk? Is dat de mate waarin je CP verdient?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL Wat er om heen stond was toch genoeg waarschuwing of niet? >:D
Het is maar een detail fruitje. Laat je er niet door afleiden.
En je had het vanaf het begin eigenlijk wel kunnen raden hoor ... Geld voor zowel Fang als Vanille.
[..]
med/syn/sen is echt geweldig voor een in-game rebuff + healing sessie.
Alhoewel dat wel zorgt voor een 0 ster resultaat...![]()
Ik heb het idee dat het voor CP niet heel veel uit maakt, maar daar ben ik niet helemaal uit, in de guide staat dit erover:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat doen die sterren eigenlijk? Is dat de mate waarin je CP verdient?
![]()
![]()
Ben nu in Chapter 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Okay cool, dus beter gewoon elk gevecht @ 5 sterren pakken.
Ik heb tot nu toe ook nog geen enkele keer geen 5 sterren gehad(Mid Chapter 4 nu).
![]()
Ik juist continu 4 of 5, daarom krijg ik dus geen shroudsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb tot nu toe ook nog geen enkele keer geen 5 sterren gehad(Mid Chapter 4 nu).
Knowledge is power, use it wisely.
Ik heb het idee dat wanneer je zonder Medic speelt je vaker 5 sterren krijgt, best vaak 1 ster ontvangen doordat ik switchs naar een team met een Medic erin..![]()
Ik speel standaard met een Medic.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb het idee dat wanneer je zonder Medic speelt je vaker 5 sterren krijgt, best vaak 1 ster ontvangen doordat ik switchs naar een team met een Medic erin..
Gebruik vaak "Diversity' (commando/ravager/medic) als begin-paradigm en switch dan snel om naar Scouting Party.Knowledge is power, use it wisely.
Ja nou. Het gaat om de snellere tijd lijkt me ... medic = helen = tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb het idee dat wanneer je zonder Medic speelt je vaker 5 sterren krijgt, best vaak 1 ster ontvangen doordat ik switchs naar een team met een Medic erin..
En ik heb alleen de eerste mark bewaard (5 sterren). Mark 2 met 3 sterren is me te laag
Ben nu bezig met wat robots. Maar daar zit er 1 groep bij die verdomd lastig is. (net voor een save en interessant momentje ikoon volgens de map).
Amos_ mooi he die schildpaddenIk liep naar 1 toe (je moet wat he...), achterlangs. Ik zie zijn poot denk nu meppen voor een 1st strike attack. Moet ik nog minimaal nog een 10 stappen dichterbij komen
Werd daarna in 1 tikje weggevaagd (gewoon nog voor ik iets kon doen)
Dan doe je iets niet goed denk ik. Want ik heb zonder moeite tot ver in chapter 9 de normale monsters allemaal met 5 en soms met 4 sterren te pakken gehad (of zij mij waarna ik retry moest doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
)
Ik begin juist vaak aanvallend en schakel dan pas over naar een medic-based als ik dood dreig te gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik speel standaard met een Medic.
Gebruik vaak "Diversity' (commando/ravager/medic) als begin-paradigm en switch dan snel om naar Scouting Party.
Klote dat je teammates erg moeilijk over te halen zijn om hun spell 'raise' te gebruiken... Ze blijven maar curen!
En gvd wat baal ik van die Cid Raines, het hele spel is fokking makkelijk en dan ineens een onverslaanbare baas ertussen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Cid viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begin juist vaak aanvallend en schakel dan pas over naar een medic-based als ik dood dreig te gaan.
Klote dat je teammates erg moeilijk over te halen zijn om hun spell 'raise' te gebruiken... Ze blijven maar curen!
En gvd wat baal ik van die Cid Raines, het hele spel is fokking makkelijk en dan ineens een onverslaanbare baas ertussenJe moet alleen je eerste idee ietjes eerder verlaten want alleen een all out assault werkt niet. Ik heb Cid bij de 2de keer verslagen (eerste keer was testen wat werkte) en met 3 sterren ook nog eens.
Joh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:Je hebt er eentje!!!!
(was jij die Missed Call steeds?)
we moeten binnenkort een multiplayer ding kopen... bioshock?Aaah the beauty of digital reproduction.
Bij Cid zorg ik dat er altijd een medic in het team is als ik HP heb, maar als ie in guard modus of cure modus staat dan doe ik relentless assault, da's de enige manier om stagger op te bouwen (hij is zo verdomd moeilijk te staggeren)..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Cid viel wel mee hoorJe moet alleen je eerste idee ietjes eerder verlaten want alleen een all out assault werkt niet. Ik heb Cid bij de 2de keer verslagen (eerste keer was testen wat werkte) en met 3 sterren ook nog eens.
Een gedicht over Maanvis
Orealo staat er ook toevallig hoe je aan het aantal sterren komt?
Peoples, le-zenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
geen enkele keer geen 5
dubbele ontkenning
ergo: alleen maar 5 sterren.
![]()
![]()
Chapter 11
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Naja, ik ga straks maar eens terug grinden in het level waar Cid wacht en dan zien of ik m'n poppetjes nog wat beter kan maken.
Overigens doet dit hele paradigm verhaal me gek genoeg errug denken aan world of warcraft.. inclusief zeuren om buffs en "HEAL!!!!" schreeuwen naar je medic
Een gedicht over Maanvis
hahaha ja, ik heb ook van die momentjes gehad van "sukkel wat doe je nou? heal me!". Enig minpuntje wat ik trouwens aan dat systeem vond. Als je het healen aan de AI overlaat dan wilt ie je eerst in het groen hebben qua health voordat ie iemand anders weer tot leven wektquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Naja, ik ga straks maar eens terug grinden in het level waar Cid wacht en dan zien of ik m'n poppetjes nog wat beter kan maken.
Overigens doet dit hele paradigm verhaal me gek genoeg errug denken aan world of warcraft.. inclusief zeuren om buffs en "HEAL!!!!" schreeuwen naar je medic
![]()
![]()
Hoe werkt dat upgraden van wapens. Ik snap het niet.EXP? Components? Hoe zie ik het effect?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Het wapen heeft een bepaalde hoeveelheid expquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt dat upgraden van wapens. Ik snap het niet.EXP? Components? Hoe zie ik het effect?
Als je nog niets hebt gedaan staat er iets van 0/800
Als je dan upgrade met bepaalde spoils die je hebt gevonden komt er exp bij
Als je dan op de 800 komt stijgt het wapen een level en gaan de stats er op vooruit![]()
![]()
Godzijdank, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het wapen heeft een bepaalde hoeveelheid exp
Als je nog niets hebt gedaan staat er iets van 0/800
Als je dan upgrade met bepaalde spoils die je hebt gevonden komt er exp bij
Als je dan op de 800 komt stijgt het wapen een level en gaan de stats er op vooruit
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Nou, sommige hebben een bonus effect dat de hoeveelheid exp x2 doet ofzo, daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter hoe dat werktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?
En als het type spoil wel uitmaakt voor de upgrades doe ik het al een tijdje fout![]()
![]()
Jawel en ook wanneer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?
Eerst de organische spoil doen en dan in 1x alles van 1 materiaal spoil ertegen aan gooien.
Multiplier op 3x en dan 10 spoils in 1x levert meer op dan 10x 1 spoil.
(let op de icoontjes: er zijn er 2. Anders zet ze even op volgorde)
Ik ben ook schuldigquote:
Vind het ook veel logischer om eerst te raisen en daarna pas weer te healen
What was once contained, will be unleashed![]()
Maar dan gaat het nog steeds om de hoeveelheid EXP?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel en ook wanneer.
Eerst de organische spoil doen en dan in 1x alles van 1 materiaal spoil ertegen aan gooien.
Specifieke spoils hebben dus geen effect? Bijvoorbeeld dat je een electrisch opgeladen zwaard krijgt als je alleen maar circuit boards gebruikt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Uit ellende heb ik maar al te vaak TP besteed om 'renew' te casten omdat m'n medic het verdomt om m'n mede-teamlid te raisenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef Purevil het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig
Vind het ook veel logischer om eerst te raisen en daarna pas weer te healen
Een gedicht over Maanvis
Shit!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel en ook wanneer.
![]()
![]()
Oh en voor het geval het niet automatisch gebeurd (en ik voor niks op ^ duw..............)
Bij boss battles die onstaan na een cutscene is er een moment waar je op ^ kunt duwen en je nog het eea. kunt wijzigen aan je para's
Daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef wdn het volgende:
Oh en voor het geval het niet automatisch gebeurd (en ik voor niks op ^ duw..............)
Bij boss battles die onstaan na een cutscene is er een moment waar je op ^ kunt duwen en je nog het eea. kunt wijzigen aan je para's
![]()
*heeft nooit de juiste para's paraat![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nog steeds om de hoeveelheid EXP?
Specifieke spoils hebben dus geen effect? Bijvoorbeeld dat je een electrisch opgeladen zwaard krijgt als je alleen maar circuit boards gebruikt.
Indien het wel zo is dan weet ik van niks (ben nog niet met met vervangen van wapens bezig geweest). Maar ik verwacht dat wapen x + upgrade steen y altijd hetzelfde wapen opleveren.Je kunt dan natuurlijk niet je chars veranderen als het een char specifiek gevecht is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb ik wat aan![]()
*heeft nooit de juiste para's paraat
Bij de eidolon van Vanille isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. reuze handig
Voor het geval het nog niet is opgevallen nog een tip voor tijdens vechten. Ik zet dit tussen spoilers maar het bevat geen verhaal dingen. Indien je bijvoorbeeld een char met de optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door wdn op 20-03-2010 19:51:33 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Oh en ik ben bij de laatste eidolon. Moet zeggen dat deze me meer problemen geeft dan de andere eidolons
Volg deze nog niet helemaal want ik heb het idee dat eidolonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, het is best simpel, er is een gemiddelde tijd gezet. Haal je die tijd, krijg je 3 sterren. Ben je sneller, krijg je er 4, ben je veel sneller 5. De andere kant werkt het dan uiteraard ook op. Je krijgt wel een bonus (1,2x) als je een preemtive strike hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef wdn het volgende:
Orealo staat er ook toevallig hoe je aan het aantal sterren komt?
Het stukje uit de guide:![]()
![]()
Goed dat dacht ik al.... edoch ik heb nu een uur getracht 1,2,3 sterren te krijgen en dat lukt me ook nog ook maar nog geen enkele shroud
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef wdn het volgende:
Oh en ik ben bij de laatste eidolon. Moet zeggen dat deze me meer problemen geeft dan de andere eidolons
Volg deze nog niet helemaal want ik heb het idee dat eidolonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed![]()
Thanks.
Ik zou nu wat graag een shroud hebben![]()
Denk dat ik ook mijn acc. even switch. Auto cast acc. zullen denk ik ook wel helpen.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik speel standaard met Lightning, Vanille en Fang. Heb mn paradigm afgesteld op:
com/com/rav
rav/rav/com
com/med/com
rav/med/com
med/med/sen
sab/med/sen
Tot nu toe eigenlijk alles probleemloos, op wat boss/eidolon probleempje na somsWhat was once contained, will be unleashed![]()
Yes, Cid is dood. Na wat 'terug grinden' kon ik 'm ineens wel verslaan. Zonder shrouds
want die was ik vergeten..
Uit het stukje erna blijkt dat het budget voor leveldesign op was, er is grandioos veel CTRL-C CTRL-V gedaan
Ik speel trouwens de Xbox360 versie.. weinig verschil met de PS3 versie lijkt me?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Qua gameplay zijn ze volgens mij identiek, enige echt grote verschil is dat de PS3 versie in HD is, en op 1 disk staatXbox versie staat op 3 disks als ik me niet vergis?
Jep, 3 disksquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Purevil het volgende:
Qua gameplay zijn ze volgens mij identiek, enige echt grote verschil is dat de PS3 versie in HD is, en op 1 disk staatXbox versie staat op 3 disks als ik me niet vergis?
. En zit nu inmiddels op disk 3 al
.En vind het er toch geweldig uit zien ook al is het niet 'full HD'
. Vooral de kleine details zoals haar dat over de schouders valt, alhoewel ik 't kapsel van Lightning maar raar vind.
Een gedicht over Maanvis
Ja hoor. Ik win..... eerste battle daarna 2 slimies en een robot .... reward een shroud....Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, details zijn ook echt mooi
Vind de haren van Vanille echt mooi, alleen dat karakter, k zal vast niet de eerste zijn als ik zeg dat ze me aan Rikku doet denken
Troost je, ik speel intussen al 61 uur, heb in totaal 21 shrouds nu, waarvan ook een aantal uit schatkisten/cirkeltjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Ik win..... eerste battle daarna 2 slimies en een robot .... reward een shroud....
http://www.andriasang.com(...)ito_xiii_on_twitter/
FF Agito XIII wordt hard aan gewerkt en het ziet er naar uit dat dat de eerst volgende game wordt.
Over FF Versus XIII krijgen we ook binnenkort meer te horen.
Gerchten zijn dat FFIX op PS network komen![]()
Mooiste plek tot nu toe: Sulyya Springs.
Dat groenDie "pluisjesbomen"
Zo genoeg voor vandaagBen van eindbaas chapter 9 nu bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ík haat OdinAaah the beauty of digital reproduction.
Snap ik. Odin vond ik de eerste 3D ook vervelend
kga nu nog ff een uurtje spelen.L'Amour menaçant:
chapter 10 ,
ik schaam me wel dat ik zo weinig heb gespeeld, zou nu wel veder willen spelen maar heb gezopen dus dan vergeet ik de helft van t verhaal .;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let een beetje op spoilertags. Ik wist niet dat die ene een vijand zou zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef Maanvis het volgende:
Yes, *** is dood. Na wat 'terug grinden' kon ik 'm ineens wel verslaan. Zonder shrouds
want die was ik vergeten..
Uit het stukje erna blijkt dat het budget voor leveldesign op was, er is grandioos veel CTRL-C CTRL-V gedaan
Ik speel trouwens de Xbox360 versie.. weinig verschil met de PS3 versie lijkt me?Heb die nu net zelf gehad en dat duurde even
Heb het zelfs 2 keer opnieuw moeten doen en flink wapens moeten upgraden. Terug gaan om te grinden had ik geen zin in (al was dat achteraf misschien wel handiger geweest...)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Net ff zitten grinden op dat schip (chapter 9) bij van die cirkels. Gewoon lekker rondjes lopen en alles wat ik tegenkom smashen. Ik laat het me geen tweede keer gebeuren dat ik zonder de juiste skill ergens aankom (zoals bij de vorige waar ik haste nog niet had)L'Amour menaçant:
Wat zijn jullie favoriete Final Fantasy games?
Die van mij:
1. VIII
2. IX
3. XII
4. VI
5. VII
IV en XIII vond ik ook uitstekend. De rest die ik niet genoemd heb waren ook leuk maar deden mij niet zoveel als de andere games.
Op X-2 na, die vond ik bagger.![]()
Wat hebben jullie betaald voor de Lim edition?
Op ebay vragen ze namelijk echt belachelijke prijzen voor een gesealde versie![]()
En ik moet natuurlijk weer 3 versies hebben
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik ging net dood met nog 49k te gaan tegen dahala
47 euro. Bij de FRS. Het is een baggerwinkel, maken veel fouten, maar over het algemeen zijn ze goedkoop te krijgen door acties, pre-orders, addiscount en ANWB.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat hebben jullie betaald voor de Lim edition?
Op ebay vragen ze namelijk echt belachelijke prijzen voor een gesealde versie![]()
En ik moet natuurlijk weer 3 versies hebbenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
hmzz zal es op de site kijken
Psn online ID Tec-Deacon
Make my wish come true, let darkness slip aside
Hiding all our hope, mocking what we treasure
Battles we can win, if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn
Fate will not leave you, hate will not heal you
Pray and one day, peace shall flow everywhere
L'Amour menaçant:
Ik ben al vaak zat doodgegaan en ik heb meer dan eens een gevecht gehad zonder ook maar 1 ster te winnen...Aaah the beauty of digital reproduction.
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Die van mij:
1. VIII
2. IX
3. XII
4. VI
5. VII
IV en XIII vond ik ook uitstekend. De rest die ik niet genoemd heb waren ook leuk maar deden mij niet zoveel als de andere games.
Op X-2 na, die vond ik bagger.
VI
X
VII
IX
V
XII
IV
I
II
VIII
III
XI![]()
Ik had bij de echt allerlaatste boss 3 sterren
Psn online ID Tec-Deacon
1. IXquote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Die van mij:
1. VIII
2. IX
3. XII
4. VI
5. VII
Op X-2 na, die vond ik bagger.
2. X
3. VIII
4. VII
5. X-2 ( ja hij is wel leuk)
13 zit er nog niet tussen want die heb ik nog niet uitgespeeld en dus nog geen volledig idee vanOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Damn ben nu al 4 uur bezig met deze klojo. Jaaaaaaaaa Hope vertelde dat hij een watje was. Maar wel een watje met 2m hp
Forum Opties Forumhop: Hop naar: