quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ook , maar het model is toch gewoon veel mooier dan 2 van die halve machines die met elkaar gaan schaaren en dan een motor vormenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Die vonden mijn mannelijke vrienden ook wel heel boeiend
Kijk met CP uit naar de volgende ability. Dus indien je met ravager sneller bij een nieuwe ability komt deze pakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Wrijfhout het volgende:
*Lvl Build al een beetje uitgezocht..Lightning heeft momenteel 2 job's..Commando en Ravager. Is het slim om alle CP punten voor 1 bepaalde job te bewaren, of kan je ze beter een beetje verdelen? In het begin zal het wel niet zoveel uitmaken maar later wel vermoed ik.
Zie verder ook dat charakters een bepaald talent hebben voor een job, hoe kan dat? Want als ik kijk naar een aantal lijsten kunnen andere charakters ook wel het maximale op die job krijgen. (maar met andere skills?)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]Held, dat zocht ik.
Jij bent daar dus al geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 00:06 schreef Purevil het volgende:
[..]Gevonden! Na een paar minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Button Bashen gaat niet, je moet voor elke aanval weer een nieuwe command invoeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb de Eidolons nog niet echt gebruikt. Maar heb wel een vraag/vragen daarover...
Kan ik button bashen? Dus linker stick naar links en dan X bashen en eindig ik dan met tig keer die actie? Of moet dit met beleid? Bijvoorbeeld in volgorde zoals ze op het scherm staan bijvoorbeeld: eerst 2x X dan linker stick naar boven en 3x X etc en dan naar links en rechts met 4x X etc.
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor Auto Gestalt, maar daar is niets leuks aan.quote:Displayed through both a dial and a double-digit counter in the bottom lefthand
corner of the screen, a timer shows how long Gestalt Mode has remaining before it expires.
If you fill the Gestalt gauge in Normal Mode, the counter will start at 30 units.
The dial counts down each unit of time, removing a unit from the counter when it hits base, so you will waste units if you do not queue moves and act decisively.
Each Eidolon possesses a unique "finishing" move that you should activate when approaching the last available second and that is designed to conclude each summon with a powerful attack.
Using this will consume all remaining units on the Gestalt Mode timer and cause the Eidolon to depart.
The level and power of the finishing move depends on how much you filled the Gestalt gauge: less than 75%, 75-99%, and 100% respectively lead to levels 1, 2, and 3.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Dus ff denken:Eidolon summonen Gewoon met de eidolon vechten in normale mode totdat je gestaltmode balkje vol is Switchen naar gestalt mode De combi's uitvoeren behalve die met driehoekje Timer bijna leeg, dan op driehoekje
Klaar?
Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis wel een beetje de lange geile summon-filmpjes.
Nou heb ik pas 2 eidolons, maar die waren niet HEEL bijzonder urendurend lang
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |