abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79231555
Ooooooh die schaapjes
pi_79232144
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
Ooooooh die schaapjes
Meeeeeeeeh!

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79232342
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:25 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Meeeeeeeeh!

[afbeelding]
Held, dat zocht ik.
Jij bent daar dus al geweest?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79234394
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:

Die vonden mijn mannelijke vrienden ook wel heel boeiend
dat ook , maar het model is toch gewoon veel mooier dan 2 van die halve machines die met elkaar gaan schaaren en dan een motor vormen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:07:24 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_79234599
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Wrijfhout het volgende:
*Lvl Build al een beetje uitgezocht..Lightning heeft momenteel 2 job's..Commando en Ravager. Is het slim om alle CP punten voor 1 bepaalde job te bewaren, of kan je ze beter een beetje verdelen? In het begin zal het wel niet zoveel uitmaken maar later wel vermoed ik.
Zie verder ook dat charakters een bepaald talent hebben voor een job, hoe kan dat? Want als ik kijk naar een aantal lijsten kunnen andere charakters ook wel het maximale op die job krijgen. (maar met andere skills?)
Kijk met CP uit naar de volgende ability. Dus indien je met ravager sneller bij een nieuwe ability komt deze pakken.
+hp, +str en +magic enzo zijn bijzaak.

Oh en je kunt pas een lvl up in CP krijgen als je en de add new role bereikt en als je alle abilities hebt.

En je krijgt voldoende CP om alles in te vullen trouwens. Voordat je een CP upgrade krijgt heb je meer dan genoeg punten om die groep te starten en alle oude groepen vol te krijgen,
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:55:09 #106
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_79236941
En ik ben alweer helemaal verslaafd. Net zoals bij iedere FF release.
pi_79237366
Chapter 11 Chapter 10 monsters waren wel minstens dubbel zo sterk als Chapter 9 monsters, had echter niet zo heel veel moeite met de bazen..
pi_79237392
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Held, dat zocht ik.
Jij bent daar dus al geweest?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
What was once contained, will be unleashed
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:12:56 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79237633
Godver

[Einde dienstmededeling]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_79241550
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 00:06 schreef Purevil het volgende:

[..]
SPOILER
Gevonden! Na een paar minuten
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:38:47 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79243353
Hmmz. Morgen pas weer spelen denk ik.
EN dan moet ik die gattling gun verslaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:41:02 #112
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_79243414
ik ben ook nog even wat later doorgegaan dan eigenlijk goed voor me is heb nu met de ijs zusjes gespeeld.

Toch vind ik die eidolons niet mooi.... het heeft mij een te hoog transformers gehalte....

ik zit ook nog steeds zonder shrouds en ik haal alleen maar 4-5 sterren per fight en dus farm ik geen shrouds. Ik denk dat ik nu zo tegen eind chapter 7 zit. 18 uur in de game nu (waarvan een groot deel idle is....vergeten op start te drukken )

Het spel verveeld me vooralsnog niet en ik begin wel te wennen aan het lineaire spel. De laatste FF die ik voor XIII speelde was XI en XII (ik heb X nooit gespeeld). dus ik ben wel gewend aan het free-roaming stuk altijd in de spellen. de open wereldmappen e.d.

Het verhaal begint nu ook steeds beter te ontwikkelen. Mijn grootste punt van kritiek is nog steeds dat het zo lang duurt voordat je uberhaupt iets interessants kunt (paradigms / roles).

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRRaToR op 17-03-2010 09:46:22 ]
na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:11:54 #113
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_79246598
Ik heb de Eidolons nog niet echt gebruikt. Maar heb wel een vraag/vragen daarover...
Kan ik button bashen? Dus linker stick naar links en dan X bashen en eindig ik dan met tig keer die actie? Of moet dit met beleid? Bijvoorbeeld in volgorde zoals ze op het scherm staan bijvoorbeeld: eerst 2x X dan linker stick naar boven en 3x X etc en dan naar links en rechts met 4x X etc.
pi_79248281
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb de Eidolons nog niet echt gebruikt. Maar heb wel een vraag/vragen daarover...
Kan ik button bashen? Dus linker stick naar links en dan X bashen en eindig ik dan met tig keer die actie? Of moet dit met beleid? Bijvoorbeeld in volgorde zoals ze op het scherm staan bijvoorbeeld: eerst 2x X dan linker stick naar boven en 3x X etc en dan naar links en rechts met 4x X etc.
Button Bashen gaat niet, je moet voor elke aanval weer een nieuwe command invoeren.

De aanval die je met Triangle activeert moet je bewaren tot je bijna al je punten hebt verbruikt.
Deze aanval kost namelijk alle resterende punten die je nog over hebt.
Het is dus niet handig om zijn sterkste aanval al te gebruiken aan het begin van de Gestalt Mode.

De sterkte van de aanvallen is ook afhankelijk van hoeveel je de Gestalt meter hebt gevuld voordat je overging naar Gestalt Mode.

Ik zal later eens kijken wat de guide hier over zegt.
Edit: Al wat over gevonden.
quote:
Displayed through both a dial and a double-digit counter in the bottom lefthand
corner of the screen, a timer shows how long Gestalt Mode has remaining before it expires.
If you fill the Gestalt gauge in Normal Mode, the counter will start at 30 units.

The dial counts down each unit of time, removing a unit from the counter when it hits base, so you will waste units if you do not queue moves and act decisively.

Each Eidolon possesses a unique "finishing" move that you should activate when approaching the last available second and that is designed to conclude each summon with a powerful attack.

Using this will consume all remaining units on the Gestalt Mode timer and cause the Eidolon to depart.
The level and power of the finishing move depends on how much you filled the Gestalt gauge: less than 75%, 75-99%, and 100% respectively lead to levels 1, 2, and 3.
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor Auto Gestalt, maar daar is niets leuks aan.

[ Bericht 25% gewijzigd door torn_Machina op 17-03-2010 12:22:34 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:17 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79249631
Dus ff denken:

• Eidolon summonen
  • Gewoon met de eidolon vechten in normale mode totdat je gestaltmode balkje vol is
  • Switchen naar gestalt mode
  • De combi's uitvoeren behalve die met driehoekje
  • Timer bijna leeg, dan op driehoekje

Klaar?
  • L'Amour menaçant:
      woensdag 17 maart 2010 @ 12:31:26 #116
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_79249748
    quote:
    Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
    Dus ff denken:

• Eidolon summonen
  • Gewoon met de eidolon vechten in normale mode totdat je gestaltmode balkje vol is
  • Switchen naar gestalt mode
  • De combi's uitvoeren behalve die met driehoekje
  • Timer bijna leeg, dan op driehoekje

Klaar?

• Met de aanvulling erbij dat je ook de healthbalkjes van je eidolons in de gaten moet houden. Als die leeg zijn, kun je niet meer switchen naar gestaltmode natuurlijk.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 17 maart 2010 @ 12:33:27 #117
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79249815
    Ik mis wel een beetje de lange geile summon-filmpjes.
    Nou heb ik pas 2 eidolons, maar die waren niet HEEL bijzonder urendurend lang
    L'Amour menaçant:
      woensdag 17 maart 2010 @ 12:35:14 #118
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_79249868
    quote:
    Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
    Ik mis wel een beetje de lange geile summon-filmpjes.
    Nou heb ik pas 2 eidolons, maar die waren niet HEEL bijzonder urendurend lang
    Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      woensdag 17 maart 2010 @ 12:42:44 #119
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79250158
    quote:
    Op woensdag 17 maart 2010 12:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, dan ben ik nog verder dan jij. Ik heb de derde inmiddels al binnen.

Ik ben bij 7, bij onze alom geliefde velocyvle met de gattling gun
    Ik wissel tussen heavy Rain en FFXIII
    L'Amour menaçant:
      woensdag 17 maart 2010 @ 13:02:15 #120
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_79250905
    torn_Machina + Ang3l merci.

Ik ga vanavond de Primarch klop geven Ben er al weer helemaal klaar voor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: