Bij Cid zorg ik dat er altijd een medic in het team is als ik HP heb, maar als ie in guard modus of cure modus staat dan doe ik relentless assault, da's de enige manier om stagger op te bouwen (hij is zo verdomd moeilijk te staggeren)..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Cid viel wel mee hoorJe moet alleen je eerste idee ietjes eerder verlaten want alleen een all out assault werkt niet. Ik heb Cid bij de 2de keer verslagen (eerste keer was testen wat werkte) en met 3 sterren ook nog eens.
Peoples, le-zenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay cool, dus beter gewoon elk gevecht @ 5 sterren pakken.
Ik heb tot nu toe ook nog geen enkele keer geen 5 sterren gehad(Mid Chapter 4 nu).
hahaha ja, ik heb ook van die momentjes gehad van "sukkel wat doe je nou? heal me!". Enig minpuntje wat ik trouwens aan dat systeem vond. Als je het healen aan de AI overlaat dan wilt ie je eerst in het groen hebben qua health voordat ie iemand anders weer tot leven wektquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Naja, ik ga straks maar eens terug grinden in het level waar Cid wacht en dan zien of ik m'n poppetjes nog wat beter kan maken.
Overigens doet dit hele paradigm verhaal me gek genoeg errug denken aan world of warcraft.. inclusief zeuren om buffs en "HEAL!!!!" schreeuwen naar je medic
Het wapen heeft een bepaalde hoeveelheid expquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt dat upgraden van wapens. Ik snap het niet.EXP? Components? Hoe zie ik het effect?
Godzijdank, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Overigens doet dit hele paradigm verhaal me gek genoeg errug denken aan world of warcraft.. inclusief zeuren om buffs en "HEAL!!!!" schreeuwen naar je medic
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het wapen heeft een bepaalde hoeveelheid exp
Als je nog niets hebt gedaan staat er iets van 0/800
Als je dan upgrade met bepaalde spoils die je hebt gevonden komt er exp bij
Als je dan op de 800 komt stijgt het wapen een level en gaan de stats er op vooruit
Nou, sommige hebben een bonus effect dat de hoeveelheid exp x2 doet ofzo, daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter hoe dat werktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?
Jawel en ook wanneer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah...okee...het maak dus niet uit welke specifieke spoils je gebruikt?
Ik ben ook schuldigquote:
Maar dan gaat het nog steeds om de hoeveelheid EXP?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel en ook wanneer.
Eerst de organische spoil doen en dan in 1x alles van 1 materiaal spoil ertegen aan gooien.
Multiplier op 3x en dan 10 spoils in 1x levert meer op dan 10x 1 spoil.
(let op de icoontjes: er zijn er 2. Anders zet ze even op volgorde)
Uit ellende heb ik maar al te vaak TP besteed om 'renew' te casten omdat m'n medic het verdomt om m'n mede-teamlid te raisenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef Purevil het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig
Vind het ook veel logischer om eerst te raisen en daarna pas weer te healen
Shit!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel en ook wanneer.
Eerst de organische spoil doen en dan in 1x alles van 1 materiaal spoil ertegen aan gooien.
Multiplier op 3x en dan 10 spoils in 1x levert meer op dan 10x 1 spoil.
(let op de icoontjes: er zijn er 2. Anders zet ze even op volgorde)
Daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef wdn het volgende:
Oh en voor het geval het niet automatisch gebeurd (en ik voor niks op ^ duw..............)
Bij boss battles die onstaan na een cutscene is er een moment waar je op ^ kunt duwen en je nog het eea. kunt wijzigen aan je para's
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nog steeds om de hoeveelheid EXP?
Specifieke spoils hebben dus geen effect? Bijvoorbeeld dat je een electrisch opgeladen zwaard krijgt als je alleen maar circuit boards gebruikt.
Je kunt dan natuurlijk niet je chars veranderen als het een char specifiek gevecht is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb ik wat aan![]()
*heeft nooit de juiste para's paraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. reuze handig
Voor het geval het nog niet is opgevallen nog een tip voor tijdens vechten. Ik zet dit tussen spoilers maar het bevat geen verhaal dingen. Indien je bijvoorbeeld een char met de optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door wdn op 20-03-2010 19:51:33 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ja, het is best simpel, er is een gemiddelde tijd gezet. Haal je die tijd, krijg je 3 sterren. Ben je sneller, krijg je er 4, ben je veel sneller 5. De andere kant werkt het dan uiteraard ook op. Je krijgt wel een bonus (1,2x) als je een preemtive strike hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef wdn het volgende:
Orealo staat er ook toevallig hoe je aan het aantal sterren komt?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef wdn het volgende:
Oh en ik ben bij de laatste eidolon. Moet zeggen dat deze me meer problemen geeft dan de andere eidolons
Volg deze nog niet helemaal want ik heb het idee dat eidolonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |