quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, chapter 9...Oh dat valt nog wel mee. DeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 18 maart 2010 06:47 schreef wdn het volgende:
Oh dat valt nog wel mee. DeHieronder een aantal tips die handig kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:36 schreef Ixnay het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Daar mag ik niets over zeggen van de baas (NDA)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Cid! Ik kwam jou zaterdag tegen en dacht "jaaaaaaaaaaa daaristie! Nu Gilgamesh nog".
Krijg je nog een grotere rol in ff13 of was dit het?
sorry kan het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 18-03-2010 12:41:10 ]Altijd aan het dromen...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Pritt het volgende:
Hoppa nu even paar uurtjes spelen.
Kosten sommige classes nu godsgruwelijk veel CP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax - Piet de Visser
SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijWat tips in de spoilertag.SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijSPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor de tips. Daar heb ik misschien wel wat aan ja.
Maar waaromHeb je het healen zelf meer in de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AI gebruikt namelijk standaard de hele ATB Balk om te healen en als jij dit zelf doet kun je zelf bepalen hoeveel ATB balkjes je wilt gebruiken om te healen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |