quote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Steve het volgende:
Ik heb er ook nog geen gehad hoor. Zeurders.
Nou ja, dat kan.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn deel wel even gehad
@ Steve, ik voelde me echt bekocht bij a serious man, ook omdat ik eigenlijk van plan was om naar a single man te gaan en na 15 min toch de conclusie moest trekken dat het "die andere film was" al was ik toch ook van plan er naar toe te gaan
gewoon de titels verwisseld, a single man heeft nooit gedraait in de pathe eindhovenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan.
Waarom was je dan naar a serious man gegaan?Verkeerde zaal ingelopen?
wet en waan is uit op dvd zag ikquote:Op maandag 15 maart 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
Hoi.
Ik moest meteen weg, naar Avatar met een stel potten.quote:
Woei! Meteen kopen volgende weekquote:
dus dat hoorde ik toen ik wakker werd, ik droomde tijdens dit nummer half over Heroes. Daar liep een vrouw ook constant Alejandro te roepen. Het nummer bleef in mijn hoofd zitten, totdat ik deze hoorde:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Deze week wordt het 15 gradenquote:
Ik hoop het niet, ik ben de winter wel beu...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel of men je negeert, Waxxer! Gelukkig ben ik niet zo.
Allerminst!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij vindt me niet oud, afgedankt, zeurderig en kinderlijk en dat ik hier al jaren hetzelfde truucje uitvoer en zelf nog de enige ben die gelooft dat het werkt??!!![]()
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij vindt me niet oud, afgedankt, zeurderig en kinderlijk en dat ik hier al jaren hetzelfde truucje uitvoer en zelf nog de enige ben die gelooft dat het werkt??!!![]()
Nou, anders ik wel! Het moet weer lekker zonnig worden en blaadjes aan de bomken en vogeltjes die fluiten en dat je lekker buiten kunt zijn en ga zo maar door...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik ben de winter wel beu...
Ik heb trouwens al weer hooikoorts
Whehe!!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toch al aardig richting de 40 hoor...![]()
Ik ben al 30....
Kut dan hebben we hetzelfde probleemquote:Op maandag 15 maart 2010 10:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toch al aardig richting de 40 hoor...![]()
Ik ben al 30....
't Zal je kind maar weeezeeennnnquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Desmonkey het volgende:
Click Clack, tikkeditak
Tikkeditak Click Clack
Weet je wel HOE erg dat is?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut dan hebben we hetzelfde probleem
Ralfquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Desmonkey het volgende:
Click Clack, tikkeditak
Tikkeditak Click Clack
Nou 14 niet... maar wel begin 20quote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weet je wel HOE erg dat is?Ik kan er maar niet aan wennen en voel me 14.
Nee zo is Erik niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet iedereen in Den Haag woont op het binnenhofquote:Op maandag 15 maart 2010 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik las anders in de krant van zaterdag dat er donkere wolken boven het binnenhof hangen
Ik zal eens kijken of ik jullie binnenkort kan laten schrikken met een fotoquote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij verwacht dat we dat zonder foto gewoon voetsstoots aannemen voor de waarheid ?
Nee hoor, ik weet heel goed hoe mijn spiegelbeeld eruit zietquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Peter het volgende:
Al die 30-ers die naar elkaar kijken in dit topic.. bang om een spiegelbeeld te zien?
Alsof ik een trendzetter zou zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Peter het volgende:
Al die 30-ers die naar elkaar kijken in dit topic.. bang om een spiegelbeeld te zien?
Jij draait dagelijks Willeke Alberti ?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet heel goed hoe mijn spiegelbeeld eruit ziet
Zou goed kunnen ja... het was ook nogal een avond als ik het zo teruglasquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Urgh. Naast de knallende koppijn komt er nu ook misselijkheid bij
Zou dat de nawee zijn van de emotionele vrijdagavond?
Pfffff. Uitlaatklep vanavond!
Als je zo oud bent geworden als ik, dan schrik je zo hard niet meerquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik jullie binnenkort kan laten schrikken met een foto
Is het dan wel hip/fashionable?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat, alweer een liefdesbaby
dat is ook niet origineel meer
He als je te veel last hebt van opgekropte emoties dan moeten we maar weer snel een filmavond doenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat was het probleem,.... het vloog er ZO hard uit dat het over de opkrroppingen heenschoot.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He als je te veel last hebt van opgekropte emoties dan moeten we maar weer snel een filmavond doen.
Niet meer of minder dan anders eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja... het was ook nogal een avond als ik het zo teruglas
Maar hebben jullie weer normaal contact ook of is het radiostilte?
Lijkt me stug, heb al maanden geen sexquote:
heilige maagd 2.0quote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heb al maanden geen sex
Zeg ik ben de engel al. Ik kan niet alle rollen spelen he!quote:
maar is het niet rijkelijk vroeg voor pollen ?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Zo hooikoortspillen gehaald... hopelijk werken ze
Het seizoen begint tegenwoordig al eind februari, begin maart... berkenpollenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is het niet rijkelijk vroeg voor pollen ?
zou het niet iets anders kunnen zijn ?
weer wat geleerdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het seizoen begint tegenwoordig al eind februari, begin maart... berkenpollen
Ik heb ergens gelezen dat dit jaar helemaal een drama wordt voor mensen met hooikoorts, omdat door de langdurige vorst en de sneeuw een hele hoop pollen tegelijk de lucht in gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd
ik had verwacht dat door de langdurige sneeuw de natuur toch lichtjes vertraging zou hebben
Correctie, het zijn de Hazelaar en de Elsquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd
ik had verwacht dat door de langdurige sneeuw de natuur toch lichtjes vertraging zou hebben
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Och ja natuurlijk, de hazelaar en de els.
Dat zijn me ook deugnieten he!
Ik beaam het toch!!!!!!!!!!!!!!quote:
Pollens!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:58 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dit jaar helemaal een drama wordt voor mensen met hooikoorts, omdat door de langdurige vorst en de sneeuw een hele hoop pollen tegelijk de lucht in gaan.
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Och ja natuurlijk, de hazelaar en de els.
Dat zijn me ook deugnieten he!
Ik dacht even dat ik niet serieus genomen werdquote:
Ja maar ik moest aan Barend Servet denken, dat niet niet dankzij, maar ondanks mijn leeftijd ken.quote:
ik heb twee langharige poezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...
Ik was dus gevallen begin februari, nou, handbreuk rechts, geneusde schouder links, helemaal top, maar nu dans ik natuurlijk niet maar nu heb ik nog wel af en toe last van de gevolgen ervan. Zo voel ik het af en toe nog steeds als ik iets duw, of bijvoorbeeld, zoals zojuist, een dikke poes oppak.
Hoe ben jij dan in de winter?Word je dan niet helemaal neurotisch en bang om te vallen of dat er op een andere wijze iets met je lichaam gebeurt?!
gewoon een keer de trimmer eroverquote:
Nou de meeste ongelukken gebeuren TIJDENS het dansenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...
Ik was dus gevallen begin februari, nou, handbreuk rechts, geneusde schouder links, helemaal top, maar nu dans ik natuurlijk niet maar nu heb ik nog wel af en toe last van de gevolgen ervan. Zo voel ik het af en toe nog steeds als ik iets duw, of bijvoorbeeld, zoals zojuist, een dikke poes oppak.
Hoe ben jij dan in de winter?Word je dan niet helemaal neurotisch en bang om te vallen of dat er op een andere wijze iets met je lichaam gebeurt?!
2 halve, de vader was een pers, moeder was een straatkat.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]Echte Perzen?
Ik heb zelf geen poezen maar "pas even elders op" ivm een vakantie.
komt er nu om de lieve vrede te bestendigen binnenkort ook een PS3 spelletjes uitruil middag ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Hey jongeeeens... ik mag dit EIGENLIJK niet vertellen he... maarreh... er was ooit eens een langduuurige vete tussen Parleur en mij om een rood knopje van de x-box... en toen was de x-box geheel superieur aan de PS vond meneer Parleur... en nu he.... nuuuuuuuuuuu... nu heeft ie egwoon een PS3 gekocht en hij vindt 'm beter dan zijn xbox. Maaaar dat mocht ik NIET verklappen.
Dus bij deze: dat heb ik ook NIEt gedaan!
Haaaj Mike!![]()
Hij heeft zelfs hetzelfde spelletje gekocht als ikquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt er nu om de lieve vrede te bestendigen binnenkort ook een PS3 spelletjes uitruil middag ?
wat ga je doen dan vanavond?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Voorjaarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vrijdag wordt het 18 graden, BIZAR!!!
Straksquote:
*korte broek nog even snel in koffer gooi*quote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vrijdag wordt het 18 graden, BIZAR!!!
Praten, eten, hangen.quote:
zolang je maar weer niet tegen lantaarnpalen wordt aangeduwd en ruzie maakt he...quote:
en alle twee ook PS3 aangesloten op de sony variant van Livenet ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs hetzelfde spelletje gekocht als ik
PSNquote:Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle twee ook PS3 aangesloten op de sony variant van Livenet ?
Niet met hemquote:Op maandag 15 maart 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zolang je maar weer niet tegen lantaarnpaalen wordt aangeduwd en ruzie maakt he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet met hem
De gast in kwestie trouwens:Dit is de badboy of die van vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken 'm ergens van geloof ik, heel bekend gezicht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ach, alle homo's kennen elkaar toch?!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is de badboy of die van vanavond?
Ik ken 'm ergens van geloof ik, heel bekend gezicht
quote:
je had het over uitlaatklepquote:
Bon voyagequote:
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef MisterO het volgende:
Aaarg mijn 3 maand Microsoft Word trial is voorbij, maar ik kan nergens een gratis download vinden...
Iemand??
Heb ik dus geinstalleerd. En een sollicitatiebrief opgestuurd naar een werkgever.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...
Heb een andere 3mnd trial gedownload. Werkt primaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...
Opslaan als Word DOC?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik dus geinstalleerd. En een sollicitatiebrief opgestuurd naar een werkgever.
Kreeg ik vandaag een reactie dat hij het bestand niet kon openen. Fijn
Ehm ja, dat had ook gekund... gewoon .DOC achter het bestand zetten bedoel je?:+quote:
Ik heb daar een paar maanden mee gedaan, maar ik vind die nieuwste Office toch fijner...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ja, dat had ook gekund... gewoon .DOC achter het bestand zetten bedoel je?:+
Ja, dat heb ik niet gedaan haha
Oke, thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.
Ja maarrrehhh, je gaat eeehhh... weg bij die eeehhh...?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
quote:
Zijn looks zijn beter als zijn liedjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
Ze hebben nog geen liedje gekozenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn looks zijn beter als zijn liedje
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nicequote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen liedje gekozen![]()
Hij gaat iig![]()
Jammer dat dit niet gewonnen heeft voor Zweden, ook erg beeldplezierig![]()
Waar hoor je womanizer in dat nummerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nice
Jammer dat hij weer iets teveel naar Josh Groban heeft geluisterd
het intro lijkt er echt heel erg sterk op....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar hoor je womanizer in dat nummer![]()
quote:
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!quote:
ik ook, erg fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!
Nog steeds? Weet je zeker dat je zelf niets hebt overgehouden aan vrijdagavond dan in de vorm van een hersenschudding ofzo?quote:
Maar ik heb geen klap gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog steeds? Weet je zeker dat je zelf niets hebt overgehouden aan vrijdagavond dan in de vorm van een hersenschudding ofzo?
Ok dan... dan moet je maar niet zo stressenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik heb geen klap gehad.
Dacht ik... volgens mij... nee.
Hallo, dat was vrijdagquote:
Nou het voelt meer als... een soort van desorientatie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan... dan moet je maar niet zo stressen
Is het wellicht niet een virus op je evenwichtsorgaan... ik zou toch eens langs de dokter gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het voelt meer als... een soort van desorientatie.
Hoofdpijn, scheel kijken van de hoofdpijn (en dus af en toe wazig) en misselijk van het wiebelige.
quote:
Dat zou ook nog kunnen ja...quote:
Now you gotta getta train of bedoel je dat je er al echt bent als in van ik ben al met de trein en de bus geweest en je bént er écht?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wonderer het volgende:
Veilig geland, kom maar op met die jetlag.
welkom aan deze kant van het grote water en tot zondagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wonderer het volgende:
Veilig geland, kom maar op met die jetlag.
Ja, ik zit nu bij mijn ouders. Ben wel moe maar niet echt moe, zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Now you gotta getta train of bedoel je dat je er al echt bent als in van ik ben al met de trein en de bus geweest en je bént er écht?!
Vorig jaar was ik met Dreamer en Tha_Erik. En stroek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaan er nog meer zondag?
Thaerik?
He W.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef wonderer het volgende:
Hey mike, wanneer gaan wij meeten? Heb je vrijdag tijd?
is goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef wonderer het volgende:
Mijn uitvalsbasis is Veenendaal, da's een half uur vanaf Utrecht met trein of auto. Maar mail maar, da's het handigst.
Ja lag toen op de route van mijn cursus in Zeist op weg naar huis toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik met Dreamer en Tha_Erik. En stroek.
niet gebroken, NIET GEBROKENquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed.
last van jet lag? ik heb dat gelukkig niet meer, maar ik neem soms ook wel een valiumpje in om in het vliegtuig te slapen dan kom ik tenminste niet gebroken ergens aan.
ben er vroeger er weleens geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef Stroekie het volgende:
Gaat de April straks dicht ?
http://www.quotenet.nl/qu(...)-sjoerd-kooistra.php
omg ja dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet gebroken, NIET GEBROKEN
door die pil was je toch van de trap gelazerd, of was dat toch van de drank ?
Ik ben keimoe, maar ik probeer het vol te houden tot na het eten, dan ben ik morgen weer normaal, hoop ik. Slapen ging niet echt, twee relatief korte vluchten. Van een hazenslaapje word je ook niet veel wakkerder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed.
last van jet lag? ik heb dat gelukkig niet meer, maar ik neem soms ook wel een valiumpje in om in het vliegtuig te slapen dan kom ik tenminste niet gebroken ergens aan.
twee korte vluchten? moest je overstappen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben keimoe, maar ik probeer het vol te houden tot na het eten, dan ben ik morgen weer normaal, hoop ik. Slapen ging niet echt, twee relatief korte vluchten. Van een hazenslaapje word je ook niet veel wakkerder.
Yeah, in Dublin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee korte vluchten? moest je overstappen?
Vind overstappen kut.quote:
Ik ook, maar voor 250 dollar doe ik het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind overstappen kut.
was dat goedkoper?
omdat het zo likkebaardend lekker is?quote:
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor 250 dollar doe ik het wel.
Nee, mijn lijstje van wat ik uit Amerika moest meenemen was langerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.![]()
Heb je een lijstje meegekregen van wat je moet meenemen uit Nederland? Lekkernijen and shit?![]()
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.![]()
Heb je een lijstje meegekregen van wat je moet meenemen uit Nederland? Lekkernijen and shit?![]()
Oh, fuck you! Dat was ik helemaal vergeten... Damn, ja, die moeten er wel komen jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ik
o lekker!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ik
ieuw, dit is een homotopic ja!!!quote:
Kan dat dan niet met Stroekie in 1 keer o.i.d? Anders lijkt het net of ik een tour moet doen langs de oostkant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Mike, nu je in NL bent, wanneer kom je eens een keer een kop koffie drinken of wat eten bij me?
hahah ken hetquote:
hier kan er niets tippen aan alle lekkers met chocolade uit Rudy landquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, fuck you! Dat was ik helemaal vergeten... Damn, ja, die moeten er wel komen ja
Of pralines uit Rudy-land
Nuenen bij Eindhoven, tja we kunnen natuurlijk een meetje met een aantal doen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan dat dan niet met Stroekie in 1 keer o.i.d? Anders lijkt het net of ik een tour moet doen langs de oostkant.alhoewel ik nog naar Egge moet.
in welke stad woon jij?
wij ruiken toch altijd naar rozenblaadjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ieuw, dit is een homotopic ja!!!
He ja gezellig Mieke en TMM bij mij over de vloer in het oudemannen huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan dat dan niet met Stroekie in 1 keer o.i.d? Anders lijkt het net of ik een tour moet doen langs de oostkant.alhoewel ik nog naar Egge moet.
in welke stad woon jij?
nee, geen meet noemen. dat draait altijd op stront uit als ik de verhalen hier mag geloven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nuenen bij Eindhoven, tja we kunnen natuurlijk een meetje met een aantal doen...
ik ben voorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nuenen bij Eindhoven, tja we kunnen natuurlijk een meetje met een aantal doen...
't Zal het vliegtuigvoer wel zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah ken het![]()
![]()
heb je bier gedronken o.i.d.?
Mag ik ook komen?quote:
wanneer is het ?quote:
Als er maar palingmousse en paddenstoelenpasta op het menu staatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk maar vrees wel dat het een kortere zit zal zijn dan in oktober
Dat is dus überhaupt de eerste keer dat je iets kookt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor 't eerst op m'n keramische kookplaat gekookt![]()
't is eigenlijk best makkelijk op elektrisch koken
Het was een broodrooster, citruspers en een versnipperaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is dus überhaupt de eerste keer dat je iets kookt!![]()
![]()
Toch?
Wat was het?Een ei?
En heb je nou sinds je intrek vorige maand alleen maar magnetronmaaltijden gegeten dan?
![]()
Vertel eens wat méér!
En hoe staan de apparaten van mij en XMN8R, althans die electronische, dus het koffiezetapparaat en broodrooster, bij de rst van het interieur?
....jajajajaja en verder....?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was een broodrooster, citruspers en een versnipperaar
Ik heb ze per ongeluk laten vallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
....jajajajaja en verder....?
Vertel nou eens dóór!
Dus je gebruikt het nooit?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik kook ook elektrisch.... als ik geen magnetronmaaltijden eet
Niet veel neequote:
Vreselijk is dat inderdaad! Voor 1 persoon moeten koken...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet veel nee![]()
Maar als ik later thuis kom en ik moet alleen eten dan zoek ik het niet om voor mezelf een uur te gaan staan koken
Een uur? wtf doe jij als je gaat koken? ff gauw iets in de koekepannen gooien en hoppa. binnen 15 minuten heb je het klaar hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet veel nee![]()
Maar als ik later thuis kom en ik moet alleen eten dan zoek ik het niet om voor mezelf een uur te gaan staan koken
Ik heb nu 2 bakjes in de vriezer staanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vreselijk is dat inderdaad! Voor 1 persoon moeten koken...
Boodschappen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een uur? wtf doe jij als je gaat koken? ff gauw iets in de koekepannen gooien en hoppa. binnen 15 minuten heb je het klaar hoor
De magnetron is binnen 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een uur? wtf doe jij als je gaat koken? ff gauw iets in de koekepannen gooien en hoppa. binnen 15 minuten heb je het klaar hoor
Whaha..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 bakjes in de vriezer staan
Ha, maar dan heb ik het niet binnen 15 minuten klaar hoorquote:
Wij hebben best geduld denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, maar dan heb ik het niet binnen 15 minuten klaar hoor
Bier en wijn drinken ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eten bij mrO is zeer aan te raden.
Ja als ik zeg "dat zou ik ook doen als ik jou was" dan kan dat helemaal compleet verkeerd overkomen, maar ik hoop dat je begrijpt in welke context je die opmerking moet plaatsen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik laat het koken meestal aan iemand anders over.
Eten bij Waxxer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Er zijn echt een aantal Fokkers bij wie ik, zonder spottend of negatief te zijn, afvraag hoe en wat ze koken. En er zijn er wat bij wie ik dat juist niet hoef te weten.![]()
Hmmz, een Fok-kook-magazine, of sowieso een magazine met de rubriek "Eten bij...." en dan elke keer bij iemand anders.
Nou!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Eten bij Waxxer?
Iets met kippenlevertjes?
Ah daar heb ik gebrek aan herinneringen aan.quote:
Dat kan een oorzaak zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah daar heb ik gebrek aan herinneringen aan.
Na wijn en na bier zie je dan ook je toilet van dichtbij.quote:
quote:
Nah... genoeg water drinken voor je gaat slapen... goed spoelen, werkt primaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Na wijn en na bier zie je dan ook je toilet van dichtbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net mijn rokje moeten uitdoen om informatie van een man te verkrijgen. Ik voel me vies.Zeker die hoer van een Carice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ha, thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eten bij mrO is zeer aan te raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |