Ja lag toen op de route van mijn cursus in Zeist op weg naar huis toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik met Dreamer en Tha_Erik. En stroek.
niet gebroken, NIET GEBROKENquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed.
last van jet lag? ik heb dat gelukkig niet meer, maar ik neem soms ook wel een valiumpje in om in het vliegtuig te slapen dan kom ik tenminste niet gebroken ergens aan.
ben er vroeger er weleens geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef Stroekie het volgende:
Gaat de April straks dicht ?
http://www.quotenet.nl/qu(...)-sjoerd-kooistra.php
omg ja dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet gebroken, NIET GEBROKEN
door die pil was je toch van de trap gelazerd, of was dat toch van de drank ?
Ik ben keimoe, maar ik probeer het vol te houden tot na het eten, dan ben ik morgen weer normaal, hoop ik. Slapen ging niet echt, twee relatief korte vluchten. Van een hazenslaapje word je ook niet veel wakkerder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is goed.
last van jet lag? ik heb dat gelukkig niet meer, maar ik neem soms ook wel een valiumpje in om in het vliegtuig te slapen dan kom ik tenminste niet gebroken ergens aan.
twee korte vluchten? moest je overstappen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben keimoe, maar ik probeer het vol te houden tot na het eten, dan ben ik morgen weer normaal, hoop ik. Slapen ging niet echt, twee relatief korte vluchten. Van een hazenslaapje word je ook niet veel wakkerder.
Yeah, in Dublin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee korte vluchten? moest je overstappen?
Vind overstappen kut.quote:
Ik ook, maar voor 250 dollar doe ik het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind overstappen kut.
was dat goedkoper?
omdat het zo likkebaardend lekker is?quote:
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor 250 dollar doe ik het wel.
Nee, mijn lijstje van wat ik uit Amerika moest meenemen was langerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.![]()
Heb je een lijstje meegekregen van wat je moet meenemen uit Nederland? Lekkernijen and shit?![]()
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat scheelt. kan je leuke andere dingen voor doen.![]()
Heb je een lijstje meegekregen van wat je moet meenemen uit Nederland? Lekkernijen and shit?![]()
Oh, fuck you! Dat was ik helemaal vergeten... Damn, ja, die moeten er wel komen jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ik
o lekker!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel weer paaseitjes mee naar huis gaan gok ik
ieuw, dit is een homotopic ja!!!quote:
Kan dat dan niet met Stroekie in 1 keer o.i.d? Anders lijkt het net of ik een tour moet doen langs de oostkant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Mike, nu je in NL bent, wanneer kom je eens een keer een kop koffie drinken of wat eten bij me?
hahah ken hetquote:
hier kan er niets tippen aan alle lekkers met chocolade uit Rudy landquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, fuck you! Dat was ik helemaal vergeten... Damn, ja, die moeten er wel komen ja
Of pralines uit Rudy-land
Nuenen bij Eindhoven, tja we kunnen natuurlijk een meetje met een aantal doen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan dat dan niet met Stroekie in 1 keer o.i.d? Anders lijkt het net of ik een tour moet doen langs de oostkant.alhoewel ik nog naar Egge moet.
in welke stad woon jij?
wij ruiken toch altijd naar rozenblaadjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ieuw, dit is een homotopic ja!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |