Maar ik heb geen klap gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog steeds? Weet je zeker dat je zelf niets hebt overgehouden aan vrijdagavond dan in de vorm van een hersenschudding ofzo?
Ok dan... dan moet je maar niet zo stressenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik heb geen klap gehad.
Dacht ik... volgens mij... nee.
Hallo, dat was vrijdagquote:
Nou het voelt meer als... een soort van desorientatie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan... dan moet je maar niet zo stressen
Is het wellicht niet een virus op je evenwichtsorgaan... ik zou toch eens langs de dokter gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het voelt meer als... een soort van desorientatie.
Hoofdpijn, scheel kijken van de hoofdpijn (en dus af en toe wazig) en misselijk van het wiebelige.
quote:
Dat zou ook nog kunnen ja...quote:
Now you gotta getta train of bedoel je dat je er al echt bent als in van ik ben al met de trein en de bus geweest en je bént er écht?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wonderer het volgende:
Veilig geland, kom maar op met die jetlag.
welkom aan deze kant van het grote water en tot zondagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wonderer het volgende:
Veilig geland, kom maar op met die jetlag.
Ja, ik zit nu bij mijn ouders. Ben wel moe maar niet echt moe, zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Now you gotta getta train of bedoel je dat je er al echt bent als in van ik ben al met de trein en de bus geweest en je bént er écht?!
Vorig jaar was ik met Dreamer en Tha_Erik. En stroek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaan er nog meer zondag?
Thaerik?
He W.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef wonderer het volgende:
Hey mike, wanneer gaan wij meeten? Heb je vrijdag tijd?
is goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef wonderer het volgende:
Mijn uitvalsbasis is Veenendaal, da's een half uur vanaf Utrecht met trein of auto. Maar mail maar, da's het handigst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |