Praten, eten, hangen.quote:
zolang je maar weer niet tegen lantaarnpalen wordt aangeduwd en ruzie maakt he...quote:
en alle twee ook PS3 aangesloten op de sony variant van Livenet ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs hetzelfde spelletje gekocht als ik
PSNquote:Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle twee ook PS3 aangesloten op de sony variant van Livenet ?
Niet met hemquote:Op maandag 15 maart 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zolang je maar weer niet tegen lantaarnpaalen wordt aangeduwd en ruzie maakt he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet met hem
De gast in kwestie trouwens:Dit is de badboy of die van vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken 'm ergens van geloof ik, heel bekend gezicht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ach, alle homo's kennen elkaar toch?!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is de badboy of die van vanavond?
Ik ken 'm ergens van geloof ik, heel bekend gezicht
quote:
je had het over uitlaatklepquote:
Bon voyagequote:
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef MisterO het volgende:
Aaarg mijn 3 maand Microsoft Word trial is voorbij, maar ik kan nergens een gratis download vinden...
Iemand??
Heb ik dus geinstalleerd. En een sollicitatiebrief opgestuurd naar een werkgever.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...
Heb een andere 3mnd trial gedownload. Werkt primaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...
Opslaan als Word DOC?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik dus geinstalleerd. En een sollicitatiebrief opgestuurd naar een werkgever.
Kreeg ik vandaag een reactie dat hij het bestand niet kon openen. Fijn
Ehm ja, dat had ook gekund... gewoon .DOC achter het bestand zetten bedoel je?:+quote:
Ik heb daar een paar maanden mee gedaan, maar ik vind die nieuwste Office toch fijner...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ja, dat had ook gekund... gewoon .DOC achter het bestand zetten bedoel je?:+
Ja, dat heb ik niet gedaan haha
Oke, thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.
Ja maarrrehhh, je gaat eeehhh... weg bij die eeehhh...?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
quote:
Zijn looks zijn beter als zijn liedjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
Ze hebben nog geen liedje gekozenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn looks zijn beter als zijn liedje
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nicequote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen liedje gekozen![]()
Hij gaat iig![]()
Jammer dat dit niet gewonnen heeft voor Zweden, ook erg beeldplezierig![]()
Waar hoor je womanizer in dat nummerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nice
Jammer dat hij weer iets teveel naar Josh Groban heeft geluisterd
het intro lijkt er echt heel erg sterk op....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar hoor je womanizer in dat nummer![]()
quote:
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!quote:
ik ook, erg fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |