Ik heb daar een paar maanden mee gedaan, maar ik vind die nieuwste Office toch fijner...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Probeer Open Office eens. Werkt prima, en is gratis. Geen gezeik met gehackte versies ofzo...
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ja, dat had ook gekund... gewoon .DOC achter het bestand zetten bedoel je?:+
Ja, dat heb ik niet gedaan haha
Oke, thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het opslaan moet je kiezen 'opslaan als word-document' o.i.d.
Ja maarrrehhh, je gaat eeehhh... weg bij die eeehhh...?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
quote:
Zijn looks zijn beter als zijn liedjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, thanks![]()
Oeh, de Israelische inzending voor het songfestival dit jaar is ergg yummy
Ze hebben nog geen liedje gekozenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn looks zijn beter als zijn liedje
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nicequote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen liedje gekozen![]()
Hij gaat iig![]()
Jammer dat dit niet gewonnen heeft voor Zweden, ook erg beeldplezierig![]()
Waar hoor je womanizer in dat nummerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat liedje is gejat van Womanizer van Britney Spears... hij is wel leuk ja... maar de Noorse zanger is ook nice
Jammer dat hij weer iets teveel naar Josh Groban heeft geluisterd
het intro lijkt er echt heel erg sterk op....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar hoor je womanizer in dat nummer![]()
quote:
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!quote:
ik ook, erg fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze vond ik zondag in de inbox van m'n werk email. En ik wordt van diverse kanten voorzien van complimentjes voor je nav ed stuk van zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |