Jij draait dagelijks Willeke Alberti ?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet heel goed hoe mijn spiegelbeeld eruit ziet
Zou goed kunnen ja... het was ook nogal een avond als ik het zo teruglasquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Urgh. Naast de knallende koppijn komt er nu ook misselijkheid bij
Zou dat de nawee zijn van de emotionele vrijdagavond?
Pfffff. Uitlaatklep vanavond!
Als je zo oud bent geworden als ik, dan schrik je zo hard niet meerquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik jullie binnenkort kan laten schrikken met een foto
Is het dan wel hip/fashionable?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat, alweer een liefdesbaby
dat is ook niet origineel meer
He als je te veel last hebt van opgekropte emoties dan moeten we maar weer snel een filmavond doenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat was het probleem,.... het vloog er ZO hard uit dat het over de opkrroppingen heenschoot.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He als je te veel last hebt van opgekropte emoties dan moeten we maar weer snel een filmavond doen.
Niet meer of minder dan anders eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja... het was ook nogal een avond als ik het zo teruglas
Maar hebben jullie weer normaal contact ook of is het radiostilte?
Lijkt me stug, heb al maanden geen sexquote:
heilige maagd 2.0quote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heb al maanden geen sex
Zeg ik ben de engel al. Ik kan niet alle rollen spelen he!quote:
maar is het niet rijkelijk vroeg voor pollen ?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Zo hooikoortspillen gehaald... hopelijk werken ze
Het seizoen begint tegenwoordig al eind februari, begin maart... berkenpollenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is het niet rijkelijk vroeg voor pollen ?
zou het niet iets anders kunnen zijn ?
weer wat geleerdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het seizoen begint tegenwoordig al eind februari, begin maart... berkenpollen
Ik heb ergens gelezen dat dit jaar helemaal een drama wordt voor mensen met hooikoorts, omdat door de langdurige vorst en de sneeuw een hele hoop pollen tegelijk de lucht in gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd
ik had verwacht dat door de langdurige sneeuw de natuur toch lichtjes vertraging zou hebben
Correctie, het zijn de Hazelaar en de Elsquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd
ik had verwacht dat door de langdurige sneeuw de natuur toch lichtjes vertraging zou hebben
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Och ja natuurlijk, de hazelaar en de els.
Dat zijn me ook deugnieten he!
Ik beaam het toch!!!!!!!!!!!!!!quote:
Pollens!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:58 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dit jaar helemaal een drama wordt voor mensen met hooikoorts, omdat door de langdurige vorst en de sneeuw een hele hoop pollen tegelijk de lucht in gaan.
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Och ja natuurlijk, de hazelaar en de els.
Dat zijn me ook deugnieten he!
Ik dacht even dat ik niet serieus genomen werdquote:
Ja maar ik moest aan Barend Servet denken, dat niet niet dankzij, maar ondanks mijn leeftijd ken.quote:
ik heb twee langharige poezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...
Ik was dus gevallen begin februari, nou, handbreuk rechts, geneusde schouder links, helemaal top, maar nu dans ik natuurlijk niet maar nu heb ik nog wel af en toe last van de gevolgen ervan. Zo voel ik het af en toe nog steeds als ik iets duw, of bijvoorbeeld, zoals zojuist, een dikke poes oppak.
Hoe ben jij dan in de winter?Word je dan niet helemaal neurotisch en bang om te vallen of dat er op een andere wijze iets met je lichaam gebeurt?!
gewoon een keer de trimmer eroverquote:
Nou de meeste ongelukken gebeuren TIJDENS het dansenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens he, ik zat/zit me zo te bedenken...
Ik was dus gevallen begin februari, nou, handbreuk rechts, geneusde schouder links, helemaal top, maar nu dans ik natuurlijk niet maar nu heb ik nog wel af en toe last van de gevolgen ervan. Zo voel ik het af en toe nog steeds als ik iets duw, of bijvoorbeeld, zoals zojuist, een dikke poes oppak.
Hoe ben jij dan in de winter?Word je dan niet helemaal neurotisch en bang om te vallen of dat er op een andere wijze iets met je lichaam gebeurt?!
2 halve, de vader was een pers, moeder was een straatkat.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]Echte Perzen?
Ik heb zelf geen poezen maar "pas even elders op" ivm een vakantie.
komt er nu om de lieve vrede te bestendigen binnenkort ook een PS3 spelletjes uitruil middag ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Hey jongeeeens... ik mag dit EIGENLIJK niet vertellen he... maarreh... er was ooit eens een langduuurige vete tussen Parleur en mij om een rood knopje van de x-box... en toen was de x-box geheel superieur aan de PS vond meneer Parleur... en nu he.... nuuuuuuuuuuu... nu heeft ie egwoon een PS3 gekocht en hij vindt 'm beter dan zijn xbox. Maaaar dat mocht ik NIET verklappen.
Dus bij deze: dat heb ik ook NIEt gedaan!
Haaaj Mike!![]()
Hij heeft zelfs hetzelfde spelletje gekocht als ikquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt er nu om de lieve vrede te bestendigen binnenkort ook een PS3 spelletjes uitruil middag ?
wat ga je doen dan vanavond?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Voorjaarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vrijdag wordt het 18 graden, BIZAR!!!
Straksquote:
*korte broek nog even snel in koffer gooi*quote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vrijdag wordt het 18 graden, BIZAR!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |