quote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Steve het volgende:
Ik heb er ook nog geen gehad hoor. Zeurders.
Nou ja, dat kan.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn deel wel even gehad
@ Steve, ik voelde me echt bekocht bij a serious man, ook omdat ik eigenlijk van plan was om naar a single man te gaan en na 15 min toch de conclusie moest trekken dat het "die andere film was" al was ik toch ook van plan er naar toe te gaan
gewoon de titels verwisseld, a single man heeft nooit gedraait in de pathe eindhovenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan.
Waarom was je dan naar a serious man gegaan?Verkeerde zaal ingelopen?
wet en waan is uit op dvd zag ikquote:Op maandag 15 maart 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
Hoi.
Ik moest meteen weg, naar Avatar met een stel potten.quote:
Woei! Meteen kopen volgende weekquote:
dus dat hoorde ik toen ik wakker werd, ik droomde tijdens dit nummer half over Heroes. Daar liep een vrouw ook constant Alejandro te roepen. Het nummer bleef in mijn hoofd zitten, totdat ik deze hoorde:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Deze week wordt het 15 gradenquote:
Ik hoop het niet, ik ben de winter wel beu...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel of men je negeert, Waxxer! Gelukkig ben ik niet zo.
Allerminst!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij vindt me niet oud, afgedankt, zeurderig en kinderlijk en dat ik hier al jaren hetzelfde truucje uitvoer en zelf nog de enige ben die gelooft dat het werkt??!!![]()
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij vindt me niet oud, afgedankt, zeurderig en kinderlijk en dat ik hier al jaren hetzelfde truucje uitvoer en zelf nog de enige ben die gelooft dat het werkt??!!![]()
Nou, anders ik wel! Het moet weer lekker zonnig worden en blaadjes aan de bomken en vogeltjes die fluiten en dat je lekker buiten kunt zijn en ga zo maar door...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik ben de winter wel beu...
Ik heb trouwens al weer hooikoorts
Whehe!!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toch al aardig richting de 40 hoor...![]()
Ik ben al 30....
Kut dan hebben we hetzelfde probleemquote:Op maandag 15 maart 2010 10:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toch al aardig richting de 40 hoor...![]()
Ik ben al 30....
't Zal je kind maar weeezeeennnnquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Desmonkey het volgende:
Click Clack, tikkeditak
Tikkeditak Click Clack
Weet je wel HOE erg dat is?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut dan hebben we hetzelfde probleem
Ralfquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Desmonkey het volgende:
Click Clack, tikkeditak
Tikkeditak Click Clack
Nou 14 niet... maar wel begin 20quote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weet je wel HOE erg dat is?Ik kan er maar niet aan wennen en voel me 14.
Nee zo is Erik niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet iedereen in Den Haag woont op het binnenhofquote:Op maandag 15 maart 2010 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik las anders in de krant van zaterdag dat er donkere wolken boven het binnenhof hangen
Ik zal eens kijken of ik jullie binnenkort kan laten schrikken met een fotoquote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij verwacht dat we dat zonder foto gewoon voetsstoots aannemen voor de waarheid ?
Nee hoor, ik weet heel goed hoe mijn spiegelbeeld eruit zietquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Peter het volgende:
Al die 30-ers die naar elkaar kijken in dit topic.. bang om een spiegelbeeld te zien?
Alsof ik een trendzetter zou zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Peter het volgende:
Al die 30-ers die naar elkaar kijken in dit topic.. bang om een spiegelbeeld te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |