quote:
Jaquote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw collega's blijven contact houden via DN?
Hij is echt geniaalquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Steve het volgende:
http://vimeo.com/9856151
Reactie van de zaal was ook grappig op dit filmpje.
Ik vind ze ook maar viesquote:
Ja maar dan moet iemand de rotzooi opruimenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon head first van een flat afgooien
Daar zijn vrouwen toch voor?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan moet iemand de rotzooi opruimen
Da's ook weer zo... maar wie ruimen dan de lesbiennes opquote:
De vrouwen... duh...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook weer zo... maar wie ruimen dan de lesbiennes op
Stom van me inderdaadquote:
Tja ik zat al te shaken op de bank... gelukkig ben je er nuquote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Hoi! Had jij geen party-party-party vanavond met allemaal bezoek en hapjes en drankjes of was dat al of en je het ontvlucht?!quote:
Ik doe het graag voor je! alles kits?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik zat al te shaken op de bank... gelukkig ben je er nu
Waar zou ik dat gehad moeten hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoi! Had jij geen party-party-party vanavond met allemaal bezoek en hapjes en drankjes of was dat al of en je het ontvlucht?!
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doe het graag voor je! alles kits?
Aaarg, dat is kut zeg.. Dan denk je dat je al binnen bent.. En dan verlies je alsnog.. Ik ken hetquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje lullig verloren vandaag met tennis... 7-5 6-7 en 4-6.... twee matchpoints vernaggeld in de tie-break.... maar zo'n eerste wedstrijd van het jaar is altijd lastig
Verkondigde je een paar topics terug niet een andere zomerhit?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Ja het is af en toe echt een psychische kutsportquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaarg, dat is kut zeg.. Dan denk je dat je al binnen bent.. En dan verlies je alsnog.. Ik ken het![]()
Je moet nooooit denken dat je de wedstrijd al binnen hebt.
Is dat heftiger dan normale hoofdpijn?quote:
Ja deze zit dieperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat heftiger dan normale hoofdpijn?
quote:
ik vond het einde rond uit be-lache-lijkquote:Op zondag 14 maart 2010 19:21 schreef Steve het volgende:
A serious man is een aparte, maar geweldige film.Erg mooi.
Hoezo?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond het einde rond uit be-lache-lijk
COME ON!!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoezo?Wat vond je er belachelijk aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
COME ON!!!!Oeh sterk argument!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow toen had ik de spoiler nog niet gezien... sorry
Ow2; het is een edit... nja dan had ik toch best gelijk met mijn post...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |