Nee niet lekker bekkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil aan beide technieken NIET denken!
quote:
het lijkt wel een besmettelijk virusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Steve het volgende:
Er zijn echt veel politici die stoppen zeg... Kant, Eurling, Bos...
quote:
krijgen we straks weer een compleet nieuwe generatie politieke leidersquote:
Maar wie moet er dan straks amsterdam in het gareel gaan houden ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Le roi et mort, vive le roii
Job Cohen for President!!!
Wouter Bosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie moet er dan straks amsterdam in het gareel gaan houden ?
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Camiel dan ook naar Maastricht ?
en dan kunnen ze over een jaar of 6 tot 8, want ze moeten toch wil minimaal 1 termijn volmaken weer terug naar Den Haag om hun echte ambities waar te makenquote:
eenschquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe plaat van Opposites is zo fijn
Echt he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe plaat van Opposites is zo fijn
Wanneer en waarom heb je met ze opgetreden dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
En ik ben helemaaal geen fan van ze
(Wat ik ze natuurrlijk niet gezegd heb toen ik moest optreden met ze)
Het licht gaat uit vannacht...
Vorig jaar in de 013.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wanneer en waarom heb je met ze opgetreden dan?
Waarom geloof ik dit maar half?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorig jaar in de 013.
Of was dat alweer 2 jaar terug?
*denk* September was 't. Tijdens de TIC-week (tilburgse intro week van de universiteit e.d.)
Oppostites, Jeugd van Tegenwoordig, en la Ang3l
Samen backstage chillaxen, jeweetz jonge!
Hey twilightnicht!quote:
Team Jacobquote:
Toch is 't zoquote:
Ok, dan wil ik sappige detailsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is 't zo
Ons dansteam stond in de line-up voor de intro week in Tilburg, net als the Opposites en de Jeugd van tegenwoordig. Dus backstage zaten we allemaal samen
Die zijn er nietquote:
quote:
Ik vind Willem schattigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Zo lang waren we er niet, en het zijn verder vrij rustige gasten.
"Jongens, was top! Zag er goed uit!" ... uuuh, ja.. uuh, jullie ook!
Ghehe, loeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Poll: Ang3l heeft een reputatie als sexueel roofdier hoog te houdeIs Ang3l een sexueel roofdier? Hij is het verplicht aan zijn fans Hij doet het namens ons allen ik ben er niet mee bezig ja en dat doet hij ook
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hoezo falen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, loeder!
Ik mis de optie: hij zal falen
Ja of zoiets van: die reputatie heeft ie al lang niet meer, datquote:
omaatjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zoiets van: die reputatie heeft ie al lang niet meer, dat
Mja. I'm losing my touch.quote:
Ken je gebarentaal of kan ie goed je lippen lezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Maandag heb ik een date met die dove jongen waar ik over vertelde...nou ja, date...
we gaan ergens wat drinken. ja, ik weet het, erg origineel.
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je gebarentaal of kan ie goed je lippen lezen?
ik:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:![]()
Als hij lippen kan lezen is het niet zo'n punt, zolang je hem maar aan blijft kijken/quote:![]()
Ik ken geen gebarentaal. Hij kan wel lippen lezen. Hij hoort nog maar 10% o.i.d.
Tering, dat zal nog wat worden. hahah
Heel 'mooi' programma inderdaad, eerder seizoenen ook al...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
Gisteren een programma gezien. Over mijn lijk. Over kinderen met kanker.
Vond dat echt goed gemaakt, niet sensatielust o.i.d.
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:![]()
![]()
Ik ken geen gebarentaal. Hij kan wel lippen lezen. Hij hoort nog maar 10% o.i.d.
Tering, dat zal nog wat worden. hahah
je hebt geen tijd voor pensioen, je fans rekenen op jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. I'm losing my touch.
My Mojo is gone. My juice.
Mijn libido is tanende!
HEb je er ervaring mee gehad?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik:
[..]
Als hij lippen kan lezen is het niet zo'n punt, zolang je hem maar aan blijft kijken/
Plus: Ga niet overdreven met je lippen de woorden vormen, dat werkt averechts.
Nee, geen lawaarige cafe. Het is einde van de middag dan ben ik toch in Amsterdam. Had een paar kont-douches gekocht en die moet ik afleveren. Dat schijnt hier niet te verkrijgen te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?
ja, ik las het die vertrekt uit de politiek. Lijkt wel een leegloop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.joop.nl/politi(...)mij_voor_ogen_staat/
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen lawaarige cafe. Het is einde van de middag dan ben ik toch in Amsterdam. Had een paar kont-douches gekocht en die moet ik afleveren. Dat schijnt hier niet te verkrijgen te zijn.
(ik neem wel een kladblok mee voor de zekerheid.)![]()
grapje.
Nee, ik ben niet in Rotterdam. Ik ben in Dieren voor een wandeltocht. Ik had nog aan de groep gevraagd (walkers4walkers) of we een dag eerder kunnen lopen. (want het is twee dagen), maar dan konden sommigen niet. En aangezien ik morgen de ronde van oud-amsterdam ook al niet loop (omdat ik in London zit) zie ik die groep niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?
kunnen we dan ook eindelijk kennis maken met Mike?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?
Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoelt is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?
Van de familie van mam's kant zijn van de 11 kinderen er 2 totaal doof en hebben er 5 een gehoorapparaat. Ik kan zelf geen gebarentaal (nou ja, een paar dingen), wel een beetje vingerspellen. Lang niet alle lettersquote:
Dat vingeralfabet daar praat je niet mee hoor. Dat duurt veel te lang. Dat gebruiken ze hooguit om iemands naam te spellen of een woord te spellen als dat nodig is. Anders ben je uren bezig met 1 zinquote:Ja, ik weet het. Ik kwam hem tegen in Rayong en raakte met hem aan de praat. ik vroeg meteen of ie het alfabet enzo. wilde doen. Hij zei als ik dat echt wilde leren dat we in Nederland maar een keer moeten afspreken.
Ja het is een heel mooi programma... maar ik kan er gewoon niet naar kijken.... ik word er gewoon zo naar van om er naar te kijken omdat het zo confronterend is.... wellicht een beetje slap maar ik zit echt daarna effe in een dip als ik al die ellende heb gezien....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Heel 'mooi' programma inderdaad, eerder seizoenen ook al...
ook dit wordt ons weer door de neus geboordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we dan ook eindelijk kennis maken met Mike?
Kan ik best begrijpen hoor. Het is echt een programma dat naderhand behoorlijk in je hoofd kan blijven spoken. Confronterend ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja het is een heel mooi programma... maar ik kan er gewoon niet naar kijken.... ik word er gewoon zo naar van om er naar te kijken omdat het zo confronterend is.... wellicht een beetje slap maar ik zit echt daarna effe in een dip als ik al die ellende heb gezien....
Tot 6 april, dus Amsterdam moet zeker lukkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]Ik zal Wonderer wel mailen hoe lang ie in Nederland blijft en of ie een keer in de buurt van Amsterdam o.i.d is, dan kunnen we lunchen o.i.d. (en kan ie meteen deel 2 meenemen)
So when are ya flyin'?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot 6 april, dus Amsterdam moet zeker lukken
Maandagavond.quote:
quote:
op schiphol ook al?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héb je alles al wel?!
In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Heb je er zín an?
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag welquote:
Hier niet...quote:In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
ik land op Dusseldorfquote:Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Jahquote:Heb je er zín an?
moetjeslapenquote:
Nou ja, ik las het...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op schiphol ook al?
zijn dat dezelfde als die van de NS?
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag wel
[..]
Hier niet...
[..]
ik land op Dusseldorf
[..]
JahAlleen niet an 't vliegen.
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik las het...
Maar ze hebben dezelfde cao. Nu heb ik door omstandigheden gelukkig de beschikking over een "eigen" ( *kuch* ) mobiel, maar ik hoop dat de treinen en alles weer worden schoongemaakt tegen het einde van de maand.
Maar het gaat dus om de cao die hetzelfde is. Ik vraag me trouwens wel af waaróp de werkgevers dan nog zouden kunnen of willen beknibbelen, want ik neem aan dat het schoonmaken van stations en treinen geen enorm salaris oplevert.
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.
Ja, ik zei ook de werkgggggevers he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelen
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, pandjesbaas.
Hoe bevalt het tot dusver??
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...
Ja, nou ja, alleen voorgesteld. Ben ook verder niet veel thuis natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.
Maaarrr je hebt natuurlijk een man die vaak langs kan komen toch?Heb je al kennisgemaakt met de buren? Ga je vaak de stad in?
Vanaf mijn eindstation word ik opgehaald. Ach, het boeit me niet zo, eigenlijk. Dinsdag is toch al naar de klote, of ik nou een poosje op Dusseldorf moet wachten of niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!
Word je trouwens niet opgehald dan? Ik bedoel, je zult maar nét wat vertraging hebben.....
Doe mij maar Up en Downquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Is het erg dat ik Bad Boyz schattig en leuk vind?
Sorry, maar ook met Cohen aan het roer blijft de PvdA de PvdA. Zelfde rotte beleid, zelfde stomme ideeën...quote:
Vooral de lead zanger met zn mooie, diepblauwe ogen *zwijmel.quote:
Stom he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar ook met Cohen aan het roer blijft de PvdA de PvdA. Zelfde rotte beleid, zelfde stomme ideeën...
Turken lopen ermee rond. Dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Is zo'n nektasje helemaal in ofzo zie er allemaal turken mee lopen?
jeweetzquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Turken lopen ermee rond. Dat zegt genoeg toch?
Meestal is het dan ook een Neppe Louis Vuitton tasje. Echt vreselijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jeweetz
maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n ding rondlopen
zaterdag kwam zeg ik er al eentje in lef(quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meestal is het dan ook een Neppe Louis Vuitton tasje. Echt vreselijk![]()
Ze denken dat het stoer is enzo, jeweetog.
Wat een... vreemde clip...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef samjustme het volgende:
het was het wachten waard!Lady GaGa en Beyonce
Wat moet jij in Lef?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag kwam zeg ik er al eentje in lef() en vandaag tijdens koopavond weer eentje en nog een op tv dacht ik
nektasjes zijn toch ook voor bejaardenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef Stroekie het volgende:
nektasjes ? ...ik word echt oud.,kan het nog erger ?
daar hebben rollators toch juist zo 'n rekje voor ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nektasjes zijn toch ook voor bejaarden
Wel een heel erg lekker nummer. Dat wel..quote:
dit is voor bejaarde toeristen en turken dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hebben rollators toch juist zo 'n rekje voor ?
kom er hooguit 1x in de zoveel maanden zo boeind is het daar nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je er morgenavond weer bent moet je maar even hoi zeggen tegen mij en Steve
In Rotterdam is niets betersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom er hooguit 1x in de zoveel maanden zo boeind is het daar niet
Ohquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt het over een andere lef ik dan ik
Adam Lambert.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een heel erg lekker nummer. Dat wel..
Ik hoorde deze vanmiddag op de radio, ook erg goed![]()
Ik vind de clip leuker dan het nrquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een heel erg lekker nummer. Dat wel..
Mja. Had hem gehoord bij SYTYCD.quote:Ik hoorde deze vanmiddag op de radio, ook erg goed![]()
Help je hem toch even?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Date is nu pas klaar met werken (lang leve de horeca) en moet nog douchen en omkleden.
Dus we beginnen wat later
Zo ben ik nietquote:
Je bent al terug?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Date. Zat. Lief. Gezellig. Tweede date al afgesproken.
Omdat dat alles nogal definitief maakt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy mannen,
Om nou mn heule levens verhaal hier te posten vind ik ook wel iets te ver gaan. Ik ben een jonge man van 33. Ik weet dat ik gevoelens heb naar mannen en heb ze ook al meerdere keren de vrije loop (kunnen) laten. Maar waarom heb ik dan nog steeds de angst om gewoon met 1 van (ons) om te gaan?
Groeten Possie
Nja wat daar ^^^ gezegd wordt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat dat alles nogal definitief maakt?
Ben je nog aan het daten?quote:
Possiequote:
quote:
quote:
Het is geen film. Het zijn 35.000 losse foto's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik kende de techniek om real life op miniatuur te laten lijken in de fotografie al, maar het werkt ook goed op film zeg
.
Hoe doe je dat dan eigenlijk? Want de uitleg op http://aerofilm.blogspot.(...)ro-director-sam.html is iets te complex voor mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik kende de techniek om real life op miniatuur te laten lijken in de fotografie al, maar het werkt ook goed op film zeg
.
Ahquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is geen film. Het zijn 35.000 losse foto's.
Er was in FOT een topic over (weggezakt) Normale foto's veranderen in maquette'squote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:22 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan eigenlijk? Want de uitleg op http://aerofilm.blogspot.(...)ro-director-sam.html is iets te complex voor mij.
Euh... ik ben meer thuis in The Gimp. Ik heb wel eens Photoshop gebruikt, maar dat voelde als lopen in de schoenen van iemand anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was in FOT een topic over (weggezakt) Normale foto's veranderen in maquette's
Daar staat deze tutorial, waarmee ik het zelf ook ooit geprobeerd heb (maar ik had geen geschikte foto eigenlijk).
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
Het is te doen, als je een beetje de weg kent in photoshop.
Volgens mij moet je "gewoon" alleen het onderwerp van je foto scherp houden, en alles daar omheen een kleine lens blur geven zodat het inderdaad lijkt alsof je miniaturen fotografeert...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was in FOT een topic over (weggezakt) Normale foto's veranderen in maquette's
Daar staat deze tutorial, waarmee ik het zelf ook ooit geprobeerd heb (maar ik had geen geschikte foto eigenlijk).
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
Het is te doen, als je een beetje de weg kent in photoshop.
Dat is de beknopte versie inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij moet je "gewoon" alleen het onderwerp van je foto scherp houden, en alles daar omheen een kleine lens blur geven zodat het inderdaad lijkt alsof je miniaturen fotografeert...
Ja als je eenmaal weet dat het blijkbaar (wist ik ook niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:36 schreef oinaru_isan het volgende:
Ah, met tilt-shift & the Gimp vindt Google ook al van alles.
En dan niet om lullig te doen, maar je ziet bij jou dat het blurren niet helemaal klopt. De bovenkant van de bus is wazig, terwijl de onderste helft scherp is, dus dan zie je dat het geen focus blur is, maar een filter blur. Als begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
Maar goed, bij 1 foto dit zo bewerken is nog wel te doen, maar als je 35.000 foto's moet bewerken zodat ze ook nog eens achter elkaar passen...!? Pff... is veel werk!
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liepquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd hoe Ang3l's date is afgelopen... op zijn laatste berichten gebaseerd zeg ik
Jezusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liep
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liep
Live zijn ze zo slechtquote:
Live kan het wat overtuigender ja.... maar het is inderdaad erg vetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Live zijn ze zo slecht
Maar dat nummer is zooooooooo vet!!
Ik kijk nu even terugquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef creno het volgende:
ff xfactor terug gekeken. Badboyz en Romy zijn voor mij nu al finalisten. Ben wel benieuwd hoe ze de liveshows gaan overleven, als ze tenminste worden gekozen bij de juryvisits.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:
I'm liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!quote:
Ik vind 'm echt te gekquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met het songfestival.
Maar verder was het wel gezellig, voor herhaling vatbaar en meer van dat soort zaken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
I'm liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!
En ik was het niet, het was de date die geduwd werd.
Man o man wat een avond zeg.
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar verder was het wel gezellig, voor herhaling vatbaar en meer van dat soort zaken?
WTF?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met het songfestival.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
Ik vind het een mooi interview hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
hele mooie reactie's op mijn interview met ED vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/theatermama/4428981109/http://www.flickr.com/photos/theatermama/4429750398/
Ik zat te kijken en dacht "nah, je kunt zien dat het miniaturen zijn"quote:
O maar het gezellig zijn naast al die gebeurtenissen was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WTF?
En het zag er zo goed uit op basis van je eerste berichten?
Is het een boek, lied, film ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ja naja sinds Vlarp en Steve samen op line-dancen zitten is het wel heel rustig geworden. Maar ik denk dat ik mijn eifgen forum ga beginnen en dan maak ik allemaal klonen aan zodat ik mezelf kan quoten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou waxxer, je maakt er wel een one man show van.
Mja iedereen is natuurlijk stappen en drinken met elkaar en dan morgen tot 14u in bed liggen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er bij in de tent kruipen.
21 alweer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet er eigenlijk niets van. Maar ik ben ook een 21-jarige, misschien maakt dat verschil.
Ooohh okequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn allebei opgevoed met klassieke muziek (en dan niet classic rock). Ik weet er serieus niet veel van en mijn ouders misschien nóg minder.
Z'n rib doet nog zeer, en z'n ego denk ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef MisterO het volgende:
Ang3l.. Wat een vaag verhaal zeg!![]()
Hoop dat alles weer okay is.. Gelukkig was de date wel redelijk geslaagd zo te lezen
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis... concert geweest van Customs![]()
Wat een leuke band, ik had zelfs sjans met de zanger
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu is gebeurd geloof ik.... jullie kregen ruzie samen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n rib doet nog zeer, en z'n ego denk ik.
Het was de meest aparte date die ik ooit gehad heb
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu is gebeurd geloof ik.... jullie kregen ruzie samen?
Dat kun je wel stellen ja... maar jullie gaan het nog een keer overdoen zonder al die shit?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.Ik ken 'm nu al jaren en ik weet hoe ie is en wat ik kan maken, dus ik heb hem teruggehouden en op hem ingepraat. Terughouden is uiteindelijk mislukt (vandaar dat ie nu een zere rib heeft). En eenmaal buiten heb ik 'm de huid volgescholden en was ik best wel hard in m;n woorden... en toen moest ie huilen
Daarna hier nog wat gedronken, samen in slaap gevallen op de bank en uiteindelijk is ie maar blijven slapen.
Aparte avond.
Ja hebben afgesproken om bij een nieuw restaurant in de stad te gaan eten. Dat is van de vader van 3 mensen die ik ken en 1 ervan was gister ook in de cocktailbar. Dus meteen beloofd. Dat was eigenlijk nog vóór alle ellende, maar vanochtend nog wel ff beaamd.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja... maar jullie gaan het nog een keer overdoen zonder al die shit?
toch maar verder zappen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.Ik ken 'm nu al jaren en ik weet hoe ie is en wat ik kan maken, dus ik heb hem teruggehouden en op hem ingepraat. Terughouden is uiteindelijk mislukt (vandaar dat ie nu een zere rib heeft). En eenmaal buiten heb ik 'm de huid volgescholden en was ik best wel hard in m;n woorden... en toen moest ie huilen
Daarna hier nog wat gedronken, samen in slaap gevallen op de bank en uiteindelijk is ie maar blijven slapen.
Aparte avond.
Ik val op de bad boys en deze avond deed me zo enorm denken aan mijn aller eerste (hetero) crush vroeger n 't dorpquote:
Maar heb je wel zin in "rotzooi" dan? Of neem je dat er maar gewoon bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op de bad boys en deze avond deed me zo enorm denken aan mijn aller eerste (hetero) crush vroeger n 't dorp
Ik ga Dick achterna met z'n vogeltjes. Ik denk altijd, en dacht dat vroeger bij die hetero vriend van me ook, dat ik zo iemand wel kan temmen. En op zich kan ik dat ook wel. Is me bij die vroige ook gelukt. Maar of ik daar weer zin in heb?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar heb je wel zin in "rotzooi" dan? Of neem je dat er maar gewoon bij?
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:44 schreef Ang3l het volgende:
En dat lantaarnpaal gedoe dus ook no....
Eerst long island icetea's gaan drinken in een cocktailbar en daarna flink aangeschoten richting de nichtenkroeg. Bij 't pin automaat werden we aangesproken door een groep jongens. "Zijn jullie homo?" De date is echter iemand met best wel z'n hart op z'n tong dus die flapt er wel eens rake dingen uit. Op zich nog niet echt iets aan de hand. Daarna liepen we richting de kroegen en zij liepen achter ons. We liepen hand in hand. En ja hoor "Eey homo's!" Toen zij af moesten slaan vonden ze het nog nodig hem ene flinke douw te geven waardoor ie tegen een lantaarnpaal aanvloog. Heb 'm tegen kunnen houden anders was ie op ze afgevlogen en tegen 8 man presteer je niet zo veel.
Hear hear...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...
Oh ja, dat had ik nog niet gezegd. Het ontroerde me.quote:
dank je, fijn om te horenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik nog niet gezegd. Het ontroerde me.
Dat bezopen was waarschijnlijk ook de reden van het hand in hand lopen, want normaal doe ik dat ook nooitquote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...
Als ik met hem uitga wel jaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:04 schreef Peter het volgende:
Dick, prachtig interview!
Ang3l: pepperspray mee in je tas voortaan?
of was het een provo actie van hem?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bezopen was waarschijnlijk ook de reden van het hand in hand lopen, want normaal doe ik dat ook nooit
Nou zeg, ben jij nou een homo?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik met hem uitga wel ja
Maar ik heb nooit een tas bij
Nee, dan ben je een mocroquote:Op zondag 14 maart 2010 04:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die tas moet tegenwoordig dus blijkbaar om je nek
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Hele avond gratis bier gedronken in de kroeg zonder seksuele handelingen te verrichten
De barman stond alleen, en ik heb 'm maar geholpen met glazen ophalen en spoelenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was omdat je in de weken daarvoor hun hele jaaromzet al goed had gemaakt dat ze je wel een nachtje gratis konden geven?
Je nieuwe baan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De barman stond alleen, en ik heb 'm maar geholpen met glazen ophalen en spoelen. Anders trok hij het helemaal niet.
quote:
Jaquote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw collega's blijven contact houden via DN?
Hij is echt geniaalquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Steve het volgende:
http://vimeo.com/9856151
Reactie van de zaal was ook grappig op dit filmpje.
Ik vind ze ook maar viesquote:
Ja maar dan moet iemand de rotzooi opruimenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon head first van een flat afgooien
Daar zijn vrouwen toch voor?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan moet iemand de rotzooi opruimen
Da's ook weer zo... maar wie ruimen dan de lesbiennes opquote:
De vrouwen... duh...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook weer zo... maar wie ruimen dan de lesbiennes op
Stom van me inderdaadquote:
Tja ik zat al te shaken op de bank... gelukkig ben je er nuquote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Hoi! Had jij geen party-party-party vanavond met allemaal bezoek en hapjes en drankjes of was dat al of en je het ontvlucht?!quote:
Ik doe het graag voor je! alles kits?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik zat al te shaken op de bank... gelukkig ben je er nu
Waar zou ik dat gehad moeten hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Waxxer het volgende:
Hoi! Had jij geen party-party-party vanavond met allemaal bezoek en hapjes en drankjes of was dat al of en je het ontvlucht?!
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doe het graag voor je! alles kits?
Aaarg, dat is kut zeg.. Dan denk je dat je al binnen bent.. En dan verlies je alsnog.. Ik ken hetquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje lullig verloren vandaag met tennis... 7-5 6-7 en 4-6.... twee matchpoints vernaggeld in de tie-break.... maar zo'n eerste wedstrijd van het jaar is altijd lastig
Verkondigde je een paar topics terug niet een andere zomerhit?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Aleee Alejandrooooo (dit wordt de zomerhit)
Gaga's volgende single! (wat zouden jullie toch zonder mij moeten..)
Ja het is af en toe echt een psychische kutsportquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaarg, dat is kut zeg.. Dan denk je dat je al binnen bent.. En dan verlies je alsnog.. Ik ken het![]()
Je moet nooooit denken dat je de wedstrijd al binnen hebt.
Is dat heftiger dan normale hoofdpijn?quote:
Ja deze zit dieperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat heftiger dan normale hoofdpijn?
quote:
ik vond het einde rond uit be-lache-lijkquote:Op zondag 14 maart 2010 19:21 schreef Steve het volgende:
A serious man is een aparte, maar geweldige film.Erg mooi.
Hoezo?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond het einde rond uit be-lache-lijk
COME ON!!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoezo?Wat vond je er belachelijk aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
COME ON!!!!Oeh sterk argument!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow toen had ik de spoiler nog niet gezien... sorry
Ow2; het is een edit... nja dan had ik toch best gelijk met mijn post...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik vind het eindelijk redelijk in lijn met de rest van de film (iih zoals ik het interpreteer).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |