quote:
op schiphol ook al?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héb je alles al wel?!
In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Heb je er zín an?
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag welquote:
Hier niet...quote:In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
ik land op Dusseldorfquote:Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Jahquote:Heb je er zín an?
moetjeslapenquote:
Nou ja, ik las het...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op schiphol ook al?
zijn dat dezelfde als die van de NS?
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag wel
[..]
Hier niet...
[..]
ik land op Dusseldorf
[..]
JahAlleen niet an 't vliegen.
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik las het...
Maar ze hebben dezelfde cao. Nu heb ik door omstandigheden gelukkig de beschikking over een "eigen" ( *kuch* ) mobiel, maar ik hoop dat de treinen en alles weer worden schoongemaakt tegen het einde van de maand.
Maar het gaat dus om de cao die hetzelfde is. Ik vraag me trouwens wel af waaróp de werkgevers dan nog zouden kunnen of willen beknibbelen, want ik neem aan dat het schoonmaken van stations en treinen geen enorm salaris oplevert.
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.
Ja, ik zei ook de werkgggggevers he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelen
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, pandjesbaas.
Hoe bevalt het tot dusver??
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...
Ja, nou ja, alleen voorgesteld. Ben ook verder niet veel thuis natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.
Maaarrr je hebt natuurlijk een man die vaak langs kan komen toch?Heb je al kennisgemaakt met de buren? Ga je vaak de stad in?
Vanaf mijn eindstation word ik opgehaald. Ach, het boeit me niet zo, eigenlijk. Dinsdag is toch al naar de klote, of ik nou een poosje op Dusseldorf moet wachten of niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!
Word je trouwens niet opgehald dan? Ik bedoel, je zult maar nét wat vertraging hebben.....
Doe mij maar Up en Downquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Is het erg dat ik Bad Boyz schattig en leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |