Nee niet lekker bekkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil aan beide technieken NIET denken!
quote:
het lijkt wel een besmettelijk virusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Steve het volgende:
Er zijn echt veel politici die stoppen zeg... Kant, Eurling, Bos...
quote:
krijgen we straks weer een compleet nieuwe generatie politieke leidersquote:
Maar wie moet er dan straks amsterdam in het gareel gaan houden ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Le roi et mort, vive le roii
Job Cohen for President!!!
Wouter Bosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie moet er dan straks amsterdam in het gareel gaan houden ?
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Camiel dan ook naar Maastricht ?
en dan kunnen ze over een jaar of 6 tot 8, want ze moeten toch wil minimaal 1 termijn volmaken weer terug naar Den Haag om hun echte ambities waar te makenquote:
eenschquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe plaat van Opposites is zo fijn
Echt he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe plaat van Opposites is zo fijn
Wanneer en waarom heb je met ze opgetreden dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
En ik ben helemaaal geen fan van ze
(Wat ik ze natuurrlijk niet gezegd heb toen ik moest optreden met ze)
Het licht gaat uit vannacht...
Vorig jaar in de 013.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wanneer en waarom heb je met ze opgetreden dan?
Waarom geloof ik dit maar half?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorig jaar in de 013.
Of was dat alweer 2 jaar terug?
*denk* September was 't. Tijdens de TIC-week (tilburgse intro week van de universiteit e.d.)
Oppostites, Jeugd van Tegenwoordig, en la Ang3l
Samen backstage chillaxen, jeweetz jonge!
Hey twilightnicht!quote:
Team Jacobquote:
Toch is 't zoquote:
Ok, dan wil ik sappige detailsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is 't zo
Ons dansteam stond in de line-up voor de intro week in Tilburg, net als the Opposites en de Jeugd van tegenwoordig. Dus backstage zaten we allemaal samen
Die zijn er nietquote:
quote:
Ik vind Willem schattigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Zo lang waren we er niet, en het zijn verder vrij rustige gasten.
"Jongens, was top! Zag er goed uit!" ... uuuh, ja.. uuh, jullie ook!
Ghehe, loeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Poll: Ang3l heeft een reputatie als sexueel roofdier hoog te houdeIs Ang3l een sexueel roofdier? Hij is het verplicht aan zijn fans Hij doet het namens ons allen ik ben er niet mee bezig ja en dat doet hij ook
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hoezo falen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, loeder!
Ik mis de optie: hij zal falen
Ja of zoiets van: die reputatie heeft ie al lang niet meer, datquote:
omaatjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zoiets van: die reputatie heeft ie al lang niet meer, dat
Mja. I'm losing my touch.quote:
Ken je gebarentaal of kan ie goed je lippen lezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Maandag heb ik een date met die dove jongen waar ik over vertelde...nou ja, date...
we gaan ergens wat drinken. ja, ik weet het, erg origineel.
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je gebarentaal of kan ie goed je lippen lezen?
ik:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:![]()
Als hij lippen kan lezen is het niet zo'n punt, zolang je hem maar aan blijft kijken/quote:![]()
Ik ken geen gebarentaal. Hij kan wel lippen lezen. Hij hoort nog maar 10% o.i.d.
Tering, dat zal nog wat worden. hahah
Heel 'mooi' programma inderdaad, eerder seizoenen ook al...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
Gisteren een programma gezien. Over mijn lijk. Over kinderen met kanker.
Vond dat echt goed gemaakt, niet sensatielust o.i.d.
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat vroeg Sue ook al. ik gaf aan dat we geen taal nodig hadden behalve de language of love. Zij:![]()
![]()
Ik ken geen gebarentaal. Hij kan wel lippen lezen. Hij hoort nog maar 10% o.i.d.
Tering, dat zal nog wat worden. hahah
je hebt geen tijd voor pensioen, je fans rekenen op jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. I'm losing my touch.
My Mojo is gone. My juice.
Mijn libido is tanende!
HEb je er ervaring mee gehad?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik:
[..]
Als hij lippen kan lezen is het niet zo'n punt, zolang je hem maar aan blijft kijken/
Plus: Ga niet overdreven met je lippen de woorden vormen, dat werkt averechts.
Nee, geen lawaarige cafe. Het is einde van de middag dan ben ik toch in Amsterdam. Had een paar kont-douches gekocht en die moet ik afleveren. Dat schijnt hier niet te verkrijgen te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?
ja, ik las het die vertrekt uit de politiek. Lijkt wel een leegloop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.joop.nl/politi(...)mij_voor_ogen_staat/
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen lawaarige cafe. Het is einde van de middag dan ben ik toch in Amsterdam. Had een paar kont-douches gekocht en die moet ik afleveren. Dat schijnt hier niet te verkrijgen te zijn.
(ik neem wel een kladblok mee voor de zekerheid.)![]()
grapje.
Nee, ik ben niet in Rotterdam. Ik ben in Dieren voor een wandeltocht. Ik had nog aan de groep gevraagd (walkers4walkers) of we een dag eerder kunnen lopen. (want het is twee dagen), maar dan konden sommigen niet. En aangezien ik morgen de ronde van oud-amsterdam ook al niet loop (omdat ik in London zit) zie ik die groep niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?
kunnen we dan ook eindelijk kennis maken met Mike?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je die zondag over een week ook mee naar Rotterdam ?
Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoelt is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het dan wel handig om in een lawaaierig cafe af te spreken ?
Van de familie van mam's kant zijn van de 11 kinderen er 2 totaal doof en hebben er 5 een gehoorapparaat. Ik kan zelf geen gebarentaal (nou ja, een paar dingen), wel een beetje vingerspellen. Lang niet alle lettersquote:
Dat vingeralfabet daar praat je niet mee hoor. Dat duurt veel te lang. Dat gebruiken ze hooguit om iemands naam te spellen of een woord te spellen als dat nodig is. Anders ben je uren bezig met 1 zinquote:Ja, ik weet het. Ik kwam hem tegen in Rayong en raakte met hem aan de praat. ik vroeg meteen of ie het alfabet enzo. wilde doen. Hij zei als ik dat echt wilde leren dat we in Nederland maar een keer moeten afspreken.
Ja het is een heel mooi programma... maar ik kan er gewoon niet naar kijken.... ik word er gewoon zo naar van om er naar te kijken omdat het zo confronterend is.... wellicht een beetje slap maar ik zit echt daarna effe in een dip als ik al die ellende heb gezien....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Heel 'mooi' programma inderdaad, eerder seizoenen ook al...
ook dit wordt ons weer door de neus geboordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we dan ook eindelijk kennis maken met Mike?
Kan ik best begrijpen hoor. Het is echt een programma dat naderhand behoorlijk in je hoofd kan blijven spoken. Confronterend ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja het is een heel mooi programma... maar ik kan er gewoon niet naar kijken.... ik word er gewoon zo naar van om er naar te kijken omdat het zo confronterend is.... wellicht een beetje slap maar ik zit echt daarna effe in een dip als ik al die ellende heb gezien....
Tot 6 april, dus Amsterdam moet zeker lukkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]Ik zal Wonderer wel mailen hoe lang ie in Nederland blijft en of ie een keer in de buurt van Amsterdam o.i.d is, dan kunnen we lunchen o.i.d. (en kan ie meteen deel 2 meenemen)
So when are ya flyin'?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot 6 april, dus Amsterdam moet zeker lukken
Maandagavond.quote:
quote:
op schiphol ook al?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héb je alles al wel?!
In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Heb je er zín an?
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag welquote:
Hier niet...quote:In het weekend zijn er allerlei instanties en instellingen gesloten he?
ik land op Dusseldorfquote:Oh en de schoonmakers op Schiphol staken.
Jahquote:Heb je er zín an?
moetjeslapenquote:
Nou ja, ik las het...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op schiphol ook al?
zijn dat dezelfde als die van de NS?
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepakt natuurlijk, dat kan maandag wel
[..]
Hier niet...
[..]
ik land op Dusseldorf
[..]
JahAlleen niet an 't vliegen.
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar natuurljk, via Duitsland vliegen scheelt vaak nogal wat in de centen. En zo heel veel verder dan Schiphol ligt het dacht ik niet.
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik las het...
Maar ze hebben dezelfde cao. Nu heb ik door omstandigheden gelukkig de beschikking over een "eigen" ( *kuch* ) mobiel, maar ik hoop dat de treinen en alles weer worden schoongemaakt tegen het einde van de maand.
Maar het gaat dus om de cao die hetzelfde is. Ik vraag me trouwens wel af waaróp de werkgevers dan nog zouden kunnen of willen beknibbelen, want ik neem aan dat het schoonmaken van stations en treinen geen enorm salaris oplevert.
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vanuit Dusseldorf eerder thuis dan vanuit Schiphol. Mits ik de trein haal natuurlijk want vanuit Dusseldorf gaan er maar een paar treinen naar Nederland en vanaf Schiphol een beetje meer. Maar het scheelde $250.
Ja, ik zei ook de werkgggggevers he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaat het daarom juist niet over het feit dat ze een paar procenten meer willen hebben, i.p.v. beknibbelen
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, pandjesbaas.
Hoe bevalt het tot dusver??
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is heerlijk, Wax, heerlijk! Alleen soms wel erg stil...
Ja, nou ja, alleen voorgesteld. Ben ook verder niet veel thuis natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... En"even" naar mam kan natuurlijk ook niet.
Maaarrr je hebt natuurlijk een man die vaak langs kan komen toch?Heb je al kennisgemaakt met de buren? Ga je vaak de stad in?
Vanaf mijn eindstation word ik opgehaald. Ach, het boeit me niet zo, eigenlijk. Dinsdag is toch al naar de klote, of ik nou een poosje op Dusseldorf moet wachten of niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daar kun je, op zijn Hollands gezegd, best wat leuke dingen van don!
Word je trouwens niet opgehald dan? Ik bedoel, je zult maar nét wat vertraging hebben.....
Doe mij maar Up en Downquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Is het erg dat ik Bad Boyz schattig en leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |