En zo suf. Eerst zeggen dat het 37 jaar geleden was dat een horrorfilm een oscar heeft gewonnen en daarna clips laten zien van Silence of the Lambs, die er met de vijf hoofdoscars (regie, film, acteur, actrice en script) vandoor ging...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
na 82 jaar oscars pas een eerste hommage aan de horror....
beetje laat, wel mooi hoor
Het is amateur dorpscabaret.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zijn jullie mee bezig op het moment?
Wat mij betrefd was een bloemetje genoeg geweest, ik had als enige ook geen speech voorbereid, ik had er echt niet op gerekendquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja wat als ze helemaal niks hadden gedaan?
Kreeg je het alleen voor je raadslidmaatschap of ook voor je andere verdiensten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist benoemd tot ereburger van Nuenen, gewaardeerd in brons.
Zoals ze da hier in Brabant zeggen: Wanne klets, kom op nou te veel eer voor mij
een medaile en een delftsblauwbord die in de kast komen te liggen verstoffen, waarderingvoor 4 jaar raadslidmaatschap, is het respectloos als ik dat enorm overdreven vind?
Betrefd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat mij betrefd was een bloemetje genoeg geweest, ik had als enige ook geen speech voorbereid, ik had er echt niet op gerekend
niks mis met amusement.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
Het is amateur dorpscabaret.
Er is samen een aantal sketches en liedjes gemaakt (hier was ik nog niet bij aanwezig, ik ben later er bij gekomen) en het decor is altijd een locatie die op het moment veelbesproken is.
December pas?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niks mis met amusement.
Wie gaat er mee naar La cage aux folles in december?
28 november is de premiere toch pasquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
December pas?
Hoewel ik eigenlijk weinig meer van Stanley verwacht. Hij kan nog wel acteren, maar zingen?
Ik las Matthew Boner.quote:
Heb je hem wel eens gehoord sinds Beauty and the Beast? Hij heeft zijn stem echt verneukt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
28 november is de premiere toch pas
hoezo kan stanley niet meer zingen dan?
Dat is voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las Matthew Boner.
[..]
Heb je hem wel eens gehoord sinds Beauty and the Beast? Hij heeft zijn stem echt verneukt.
Merkte je het niet bij dat kerst musicalgala of wat was het?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor
heb ik niet gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Merkte je het niet bij dat kerst musicalgala of wat was het?
Hij doet nu o.a. een musical sing-a-long show zag ik op de reclameborden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
December pas?
Hoewel ik eigenlijk weinig meer van Stanley verwacht. Hij kan nog wel acteren, maar zingen?
Ik hoop voor je van nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef creno het volgende:
Volgens mij is de kies van peter besmettelijk
Ja, Disneyquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij doet nu o.a. een musical sing-a-long show zag ik op de reclameborden.
Zo zo!quote:
Wat doe jij hier?quote:
Ach, vrouwen, mannen, kinderen, mijn anus is een open huis, voor christenen die het moeilijk hebben thuis!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Dat mag niet sinds hostigate!
Je bent een anusje van allesquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, vrouwen, mannen, kinderen, mijn anus is een open huis, voor christenen die het moeilijk hebben thuis!
Als Paul van Carglass nou op tijd was geweest dan was mijn sterretje niet uitgescheurdquote:
Ja maar carglass repareert niet alleen, carglass vervangt ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Paul van Carglass nou op tijd was geweest dan was mijn sterretje niet uitgescheurd
Sommige pausen ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:43 schreef wonderer het volgende:
Ach, Richelieu was toch ook een nicht.
be my guestquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat maken we zelf wel uit.
Say whut?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:50 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat weg van (een jonge) Ang3l...
Nja liever een ster in je voorruit dan een voorruit in je...quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Paul van Carglass nou op tijd was geweest dan was mijn sterretje niet uitgescheurd
Pak eens een bak koffie voor je reageert!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat maken we zelf wel uit.
*knijpt in wang* haaj snoezelboezeltjeeee!quote:
niet te hard knijpen, volgens mij is hij in de vroege ochtend nogal breekbaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*knijpt in wang* haaj snoezelboezeltjeeee!
Dat heet slapen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel alsof ik elke keer als ik met mijn ogen knipper een tijdsprong van 10 minuten maak.
We kunnen samen naar de tandarts hoor, ik heb ook maar even een afspraak gemaakt. Ik werd vanacht gewoon wakker van pijn.quote:
Je kon tenminste gelijk terecht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:00 schreef creno het volgende:
[..]
We kunnen samen naar de tandarts hoor, ik heb ook maar even een afspraak gemaakt. Ik werd vanacht gewoon wakker van pijn.
Mijn tandarts heeft dagelijks een "pijnspreekuur" dus dan kan ik om half vijf terecht. Dus ik moet ook een keer terug voor een vervolgafspraak en zal ze (ja het is een vrouwquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kon tenminste gelijk terecht?
Ik moest oorspronkelijk een week wachten, toen 4 dagen, en de volgende dag heb ik toch wat dringender om een snelle afspraak gevraagd
2x, ook een wortelkanaalbehandeling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:19 schreef creno het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft dagelijks een "pijnspreekuur" dus dan kan ik om half vijf terecht. Dus ik moet ook een keer terug voor een vervolgafspraak en zal ze (ja het is een vrouw) het afmaken.
Ik weet niet wat het is, of een gaatje dat nu bij de zenuw is gekomen of een ontstoken wortel/zenuw. Ik heb geen rare smaak of ontstekings-geur ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:25 schreef Peter het volgende:
[..]
2x, ook een wortelkanaalbehandeling?
Ik heb ook een vrouw, een geëmancipeerde joodse tandarts, tof mens.
Succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef creno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, of een gaatje dat nu bij de zenuw is gekomen of een ontstoken wortel/zenuw. Ik heb geen rare smaak of ontstekings-geur ofzo.
Maar het zal weer wel een wortelkanaalbehandeling worden, ik ken mijn gebit onderhand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |