Euh... ik ben meer thuis in The Gimp. Ik heb wel eens Photoshop gebruikt, maar dat voelde als lopen in de schoenen van iemand anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was in FOT een topic over (weggezakt) Normale foto's veranderen in maquette's
Daar staat deze tutorial, waarmee ik het zelf ook ooit geprobeerd heb (maar ik had geen geschikte foto eigenlijk).
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
Het is te doen, als je een beetje de weg kent in photoshop.
Volgens mij moet je "gewoon" alleen het onderwerp van je foto scherp houden, en alles daar omheen een kleine lens blur geven zodat het inderdaad lijkt alsof je miniaturen fotografeert...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was in FOT een topic over (weggezakt) Normale foto's veranderen in maquette's
Daar staat deze tutorial, waarmee ik het zelf ook ooit geprobeerd heb (maar ik had geen geschikte foto eigenlijk).
http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
Het is te doen, als je een beetje de weg kent in photoshop.
Dat is de beknopte versie inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij moet je "gewoon" alleen het onderwerp van je foto scherp houden, en alles daar omheen een kleine lens blur geven zodat het inderdaad lijkt alsof je miniaturen fotografeert...
Ja als je eenmaal weet dat het blijkbaar (wist ik ook niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:36 schreef oinaru_isan het volgende:
Ah, met tilt-shift & the Gimp vindt Google ook al van alles.
En dan niet om lullig te doen, maar je ziet bij jou dat het blurren niet helemaal klopt. De bovenkant van de bus is wazig, terwijl de onderste helft scherp is, dus dan zie je dat het geen focus blur is, maar een filter blur. Als begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
Maar goed, bij 1 foto dit zo bewerken is nog wel te doen, maar als je 35.000 foto's moet bewerken zodat ze ook nog eens achter elkaar passen...!? Pff... is veel werk!
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liepquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd hoe Ang3l's date is afgelopen... op zijn laatste berichten gebaseerd zeg ik
Jezusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liep
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij had nog een tweet geplaatst vannacht dat hij tegen een lantaarnpaal was geduwd door iemand omdat Ang3l hand-in-hand liep
Live zijn ze zo slechtquote:
Live kan het wat overtuigender ja.... maar het is inderdaad erg vetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Live zijn ze zo slecht
Maar dat nummer is zooooooooo vet!!
Ik kijk nu even terugquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef creno het volgende:
ff xfactor terug gekeken. Badboyz en Romy zijn voor mij nu al finalisten. Ben wel benieuwd hoe ze de liveshows gaan overleven, als ze tenminste worden gekozen bij de juryvisits.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:
I'm liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!quote:
Ik vind 'm echt te gekquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met het songfestival.
Maar verder was het wel gezellig, voor herhaling vatbaar en meer van dat soort zaken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
I'm liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!
En ik was het niet, het was de date die geduwd werd.
Man o man wat een avond zeg.
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar verder was het wel gezellig, voor herhaling vatbaar en meer van dat soort zaken?
WTF?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met het songfestival.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
Ik vind het een mooi interview hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
hele mooie reactie's op mijn interview met ED vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/theatermama/4428981109/http://www.flickr.com/photos/theatermama/4429750398/
Ik zat te kijken en dacht "nah, je kunt zien dat het miniaturen zijn"quote:
O maar het gezellig zijn naast al die gebeurtenissen was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WTF?
En het zag er zo goed uit op basis van je eerste berichten?
Is het een boek, lied, film ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ja naja sinds Vlarp en Steve samen op line-dancen zitten is het wel heel rustig geworden. Maar ik denk dat ik mijn eifgen forum ga beginnen en dan maak ik allemaal klonen aan zodat ik mezelf kan quoten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou waxxer, je maakt er wel een one man show van.
Mja iedereen is natuurlijk stappen en drinken met elkaar en dan morgen tot 14u in bed liggen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er bij in de tent kruipen.
21 alweer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet er eigenlijk niets van. Maar ik ben ook een 21-jarige, misschien maakt dat verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |