Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar verder was het wel gezellig, voor herhaling vatbaar en meer van dat soort zaken?
WTF?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met het songfestival.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt naast de lantaarnpaal, de ruzie in de kroeg, de kapotte hand, zere voet, zere knie en licht gekneusde rib van hem en het eindigen van de avond in mij op hem inhakken met woorden en schreeuwen en hem laten huilen?
Ja, buiten dat was het heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
Ik vind het een mooi interview hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
hele mooie reactie's op mijn interview met ED vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/theatermama/4428981109/http://www.flickr.com/photos/theatermama/4429750398/
Ik zat te kijken en dacht "nah, je kunt zien dat het miniaturen zijn"quote:
O maar het gezellig zijn naast al die gebeurtenissen was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WTF?
En het zag er zo goed uit op basis van je eerste berichten?
Is het een boek, lied, film ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Haai heren
Zeg, even een heel objectieve vraag zo out of the blue: wat vinden jullie eigenlijk, ALS je 'm al kent, van Christiaan Hof?
Van "Dit lichaam luistert nie" enzo?
Ja naja sinds Vlarp en Steve samen op line-dancen zitten is het wel heel rustig geworden. Maar ik denk dat ik mijn eifgen forum ga beginnen en dan maak ik allemaal klonen aan zodat ik mezelf kan quoten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou waxxer, je maakt er wel een one man show van.
Mja iedereen is natuurlijk stappen en drinken met elkaar en dan morgen tot 14u in bed liggen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er bij in de tent kruipen.
21 alweer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet er eigenlijk niets van. Maar ik ben ook een 21-jarige, misschien maakt dat verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |