Ooohh okequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn allebei opgevoed met klassieke muziek (en dan niet classic rock). Ik weet er serieus niet veel van en mijn ouders misschien nóg minder.
Z'n rib doet nog zeer, en z'n ego denk ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef MisterO het volgende:
Ang3l.. Wat een vaag verhaal zeg!![]()
Hoop dat alles weer okay is.. Gelukkig was de date wel redelijk geslaagd zo te lezen
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis... concert geweest van Customs![]()
Wat een leuke band, ik had zelfs sjans met de zanger
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu is gebeurd geloof ik.... jullie kregen ruzie samen?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n rib doet nog zeer, en z'n ego denk ik.
Het was de meest aparte date die ik ooit gehad heb
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu is gebeurd geloof ik.... jullie kregen ruzie samen?
Dat kun je wel stellen ja... maar jullie gaan het nog een keer overdoen zonder al die shit?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.Ik ken 'm nu al jaren en ik weet hoe ie is en wat ik kan maken, dus ik heb hem teruggehouden en op hem ingepraat. Terughouden is uiteindelijk mislukt (vandaar dat ie nu een zere rib heeft). En eenmaal buiten heb ik 'm de huid volgescholden en was ik best wel hard in m;n woorden... en toen moest ie huilen
Daarna hier nog wat gedronken, samen in slaap gevallen op de bank en uiteindelijk is ie maar blijven slapen.
Aparte avond.
Ja hebben afgesproken om bij een nieuw restaurant in de stad te gaan eten. Dat is van de vader van 3 mensen die ik ken en 1 ervan was gister ook in de cocktailbar. Dus meteen beloofd. Dat was eigenlijk nog vóór alle ellende, maar vanochtend nog wel ff beaamd.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja... maar jullie gaan het nog een keer overdoen zonder al die shit?
toch maar verder zappen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij kreeg ruzie met de eigenaar van de kroeg, die ie al jaren kent. Hij was al opgefokt door het lantaarnpaalduw incident op de heenweg richting de kroeg, en al vanwege heibel op z'n werk... en tis bovendien iemand die niet snel terugdeinst.Ik ken 'm nu al jaren en ik weet hoe ie is en wat ik kan maken, dus ik heb hem teruggehouden en op hem ingepraat. Terughouden is uiteindelijk mislukt (vandaar dat ie nu een zere rib heeft). En eenmaal buiten heb ik 'm de huid volgescholden en was ik best wel hard in m;n woorden... en toen moest ie huilen
Daarna hier nog wat gedronken, samen in slaap gevallen op de bank en uiteindelijk is ie maar blijven slapen.
Aparte avond.
Ik val op de bad boys en deze avond deed me zo enorm denken aan mijn aller eerste (hetero) crush vroeger n 't dorpquote:
Maar heb je wel zin in "rotzooi" dan? Of neem je dat er maar gewoon bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op de bad boys en deze avond deed me zo enorm denken aan mijn aller eerste (hetero) crush vroeger n 't dorp
Ik ga Dick achterna met z'n vogeltjes. Ik denk altijd, en dacht dat vroeger bij die hetero vriend van me ook, dat ik zo iemand wel kan temmen. En op zich kan ik dat ook wel. Is me bij die vroige ook gelukt. Maar of ik daar weer zin in heb?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar heb je wel zin in "rotzooi" dan? Of neem je dat er maar gewoon bij?
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:44 schreef Ang3l het volgende:
En dat lantaarnpaal gedoe dus ook no....
Eerst long island icetea's gaan drinken in een cocktailbar en daarna flink aangeschoten richting de nichtenkroeg. Bij 't pin automaat werden we aangesproken door een groep jongens. "Zijn jullie homo?" De date is echter iemand met best wel z'n hart op z'n tong dus die flapt er wel eens rake dingen uit. Op zich nog niet echt iets aan de hand. Daarna liepen we richting de kroegen en zij liepen achter ons. We liepen hand in hand. En ja hoor "Eey homo's!" Toen zij af moesten slaan vonden ze het nog nodig hem ene flinke douw te geven waardoor ie tegen een lantaarnpaal aanvloog. Heb 'm tegen kunnen houden anders was ie op ze afgevlogen en tegen 8 man presteer je niet zo veel.
Hear hear...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...
Oh ja, dat had ik nog niet gezegd. Het ontroerde me.quote:
dank je, fijn om te horenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik nog niet gezegd. Het ontroerde me.
Dat bezopen was waarschijnlijk ook de reden van het hand in hand lopen, want normaal doe ik dat ook nooitquote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed van je om hem tegen te houden... anders was het inderdaad nog verder uit de hand gelopen... ik loop uit angst voor dit soort dingen sowieso al nooit hand in hand maar het is eigenlijk bezopen dat je daar bang voor moet zijn...
Als ik met hem uitga wel jaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:04 schreef Peter het volgende:
Dick, prachtig interview!
Ang3l: pepperspray mee in je tas voortaan?
of was het een provo actie van hem?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bezopen was waarschijnlijk ook de reden van het hand in hand lopen, want normaal doe ik dat ook nooit
Nou zeg, ben jij nou een homo?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik met hem uitga wel ja
Maar ik heb nooit een tas bij
Nee, dan ben je een mocroquote:Op zondag 14 maart 2010 04:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die tas moet tegenwoordig dus blijkbaar om je nek
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Hele avond gratis bier gedronken in de kroeg zonder seksuele handelingen te verrichten
De barman stond alleen, en ik heb 'm maar geholpen met glazen ophalen en spoelenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was omdat je in de weken daarvoor hun hele jaaromzet al goed had gemaakt dat ze je wel een nachtje gratis konden geven?
Je nieuwe baan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De barman stond alleen, en ik heb 'm maar geholpen met glazen ophalen en spoelen. Anders trok hij het helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |