SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor meer info : http://www.pacificfans.com/ http://www.pararesearchteam.com/ThePacific.html http://www.imdb.com/title/tt0374463/
DEEL 1
The PacificOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Die kwam dus uit fucking 2005... 5 jaar gewachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef Dizer het volgende:
Verhaal
Zoals velen van jullie al weten, Steven Spielberg en Tom Hanks zijn bezig met een tweede mini serie. Deze heet 'The Pacific War' en is gebaseerd op de aanval op Pearl Harbor en de tegenaanval die daarop volgde (Hiroshima)
the-pacific-war.com meldt het volgende:
What is the new series about?
The project is going to be spearheaded by Bruce McKenna who was also one of the main writers on BOB1. The name will also NOT be Band of Brothers. It will be simply called THE PACIFIC WAR (or THE PACIFIC) and will not be associated with any of the characters from BOB1. It is rumored that the series will follow a USO troupe who travel the Pacific trying to keep Allied soldiers entertained and morally up beat about the war. By doing this, the writers will be able to interwine through various soldiers and civilians who are caught in the conflict. We'll see the stories of cooks, nurses, pilots, infantry, and many others. Their are rumors that the characters will be much more diverse than before, and therefore we'll probably see main characters that are Latino, Irish, British, African American, etc.
Writing credits
Bruce C. McKenna
Produced by
Gary Goetzman .... executive producer
Tom Hanks .... executive producer
Steven Spielberg .... executive producer
Production Companies
DreamWorks SKG [us]
Playtone [us]
Distributors
Home Box Office (HBO) [us] (USA) (TV)
Websites
IMDB
the-pacific-war.com
UPC heeft dat toch? Maar zal gewoon bij RTL 4 uitgezonden worden hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef TheDutchguy het volgende:
Even een domme vraag: Kan ik ook HBO ontvangen en wat voor zender is dat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
UPC heeft dat toch? Maar zal gewoon bij RTL 4 uitgezonden worden hoor.
Ik wacht wel op de eerste Blu-ray versie
Ik vond Band of Brothers bij vlagen saai (het is immers niet constant actie), maar verder bleef het mooi om te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op Metacritic zijn de reacties wisselend. Ik heb er in ieder geval wel zin in
Same here. Direct na BoB waren er al berichten in de media over een mogelijk nieuwe serie.quote:
Ja inderdaad zit ook al zo lang te wachten, een leuk tussendoortje was de dubbel-film "Letters from Iwo-Jima" en "Flags of our fathers" weliswaar van Clint Eastwood maar bij gebrek aan "The Pacific" toch erg aangenaam naar gekekenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef tisauch het volgende:
[..]
Same here. Direct na BoB waren er al berichten in de media over een mogelijk nieuwe serie.
Het maken van deze serie heeft langer geduurd dan de oorlog zelf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef Dizer het volgende:
Jongens, mijn eerste bericht.. na ergens op een Band of Brothers fansite te hebben ontdekt:
[..]
Die kwam dus uit fucking 2005... 5 jaar gewacht![]()
720quote:Op zondag 14 maart 2010 13:17 schreef unioz het volgende:
zal hij te downloaden zijn in 720p of 1080p?
Dat mogen ze van mij ook achterwege laten... ik hoop op veel dooien!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat het thuisfront/gezin niet al te veel deel uit gaan maken van het verhaal.
Dat lijkt er namelijk wel op als je de trailers zo ziet.
Pearl Harbor achtige shit.
Dat moet geen probleem zijn er zijn genoeg dooien gevallen op die eilanden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij ook achterwege laten... ik hoop op veel dooien!
ik op veel muggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik op veel Friesen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker, met reclame enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Ik vond Europa als setting bij voorbaat wel boeiender, maar toch heb ik ook hoge verwachtingen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ik ook, daarom een tvpquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.quote:
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hierquote:
Vanaf 24:00 is het anders gewoon morgen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.
En vannacht hoor nog gewoon bij vandaag, dus straks lekker kieken!!!
Zien we hem op 2 april al in NL op TV???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Haha, inderdaad. Toevallig.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hier
Ook een ander type serie, die gaat meer over de psychilogiequote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Toevallig.
Ik kijk trouwens Generation Kill in de tussentijd. Ook HBO, ook kneitergoed... wel een andere oorlog.
Geen idee, zou wel mooi zijn. En anders maar even via een proxy live kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef 9x19 het volgende:
Kan je die ook in NL kijken? Veel van die sites sluiten niet-Amerikaanse IP's uit. Maar er zijn genoeg andere manieren natuurlijk.
Met de opzet van BoB was het niet echt vervelend om te wachten, de afleveringen stonden goed op zichzelf. Deze ga ik dus wel meteen kijken, maar vast ooit nog eens in een marathon.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik direct ga kijken. Ik heb BoB ook in een paar dagen alles achter elkaar gezien. Dan zit je een stuk beter in het verhaal. Aan de andere kant is het te gaaf om te wachten
BoB heb ik nooit op tv gevolgd maar als DVD box cadeau gekregen dus toen gelijk alles gekeken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Met de opzet van BoB was het niet echt vervelend om te wachten, de afleveringen stonden goed op zichzelf. Deze ga ik dus wel meteen kijken, maar vast ooit nog eens in een marathon.
Meh ik moet zeggen dat het wel een aardige aflevering was. Vergeet niet dat dit nog maar de eerste is, de mariniers hebben in de Pacific wel aardig wat shit meegemaakt. Gelukkig is het anders dan in BoB, ik denk dat deze serie nog wel eens een stuk intenser kan gaan worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 05:58 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, vond het nog niet bijzonder. De acteurs vallen me tot nu toe ook wat tegen, maar blijf het zeker volgen.
Met 150 miljoen moet je iets moois kunnen maken
Nee, ik slaap maar 3-4 uur per dag dus ik heb genoeg tijd om dit soort dingen voor werktijd te bekijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 07:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn werkloos?
Msn taal ofzo?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:31 schreef Jnk18 het volgende:
The Pacific Pt I 720p HDTV X264-DIMENSION
ga ik nu dlen , en strks na sgool kijken
Dat houd ik misschien 2-3 dagen volquote:Op maandag 15 maart 2010 07:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee, ik slaap maar 3-4 uur per dag dus ik heb genoeg tijd om dit soort dingen voor werktijd te bekijken
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, de serie wordt rustig opgebouwd. Mensen die constant actie verwachten zijn echt aan het verkeerde adres. Ook echt reacties van weinig actie slechte aflevering ;'), ga 24 kijken ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
Een goed begin, met een mooie theme en bijbehorende beelden.
Deze serie kan BoB qua niveau toch niet naderen, omdat dat echt over "ons" stuk geschiedenis ging. The Pacific is ver van ons bed, maar daarom niet minder interessant: bij WOII films en series gaat het toch vaak over de inval in Frankrijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:13 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik ben toch bang dat teveel mensen het steeds zullen blijven vergelijken met BoB, in plaats van 2 losse verhalen uit de Amerikaanse geschiedenis. Niet dat zoveel mensen zich druk zullen maken over deze serie, want men zal zich in de VS meer afvragen wie de nieuwe American Idol zal worden
Het blijft moeilijk om niet telkens alles in zwart-wit te blijven denken in deze oorlogssituaties en toch betrap ik me er telkens op.
Je had net zo makkelijk in andere cultuur kunnen opgroeien met andere redenen van gerechtvaardigdheid, maar telkens waren het de jonge gasten die het voor hun land moesten uitvechten, die uiteindelijk toch niet zoveel van elkaar verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |