Lekker, met reclame enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Ik vond Europa als setting bij voorbaat wel boeiender, maar toch heb ik ook hoge verwachtingen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ik ook, daarom een tvpquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.quote:
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hierquote:
Vanaf 24:00 is het anders gewoon morgen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.
En vannacht hoor nog gewoon bij vandaag, dus straks lekker kieken!!!
Zien we hem op 2 april al in NL op TV???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Haha, inderdaad. Toevallig.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hier
Ook een ander type serie, die gaat meer over de psychilogiequote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Toevallig.
Ik kijk trouwens Generation Kill in de tussentijd. Ook HBO, ook kneitergoed... wel een andere oorlog.
Geen idee, zou wel mooi zijn. En anders maar even via een proxy live kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef 9x19 het volgende:
Kan je die ook in NL kijken? Veel van die sites sluiten niet-Amerikaanse IP's uit. Maar er zijn genoeg andere manieren natuurlijk.
Met de opzet van BoB was het niet echt vervelend om te wachten, de afleveringen stonden goed op zichzelf. Deze ga ik dus wel meteen kijken, maar vast ooit nog eens in een marathon.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik direct ga kijken. Ik heb BoB ook in een paar dagen alles achter elkaar gezien. Dan zit je een stuk beter in het verhaal. Aan de andere kant is het te gaaf om te wachten
BoB heb ik nooit op tv gevolgd maar als DVD box cadeau gekregen dus toen gelijk alles gekeken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Met de opzet van BoB was het niet echt vervelend om te wachten, de afleveringen stonden goed op zichzelf. Deze ga ik dus wel meteen kijken, maar vast ooit nog eens in een marathon.
Meh ik moet zeggen dat het wel een aardige aflevering was. Vergeet niet dat dit nog maar de eerste is, de mariniers hebben in de Pacific wel aardig wat shit meegemaakt. Gelukkig is het anders dan in BoB, ik denk dat deze serie nog wel eens een stuk intenser kan gaan worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 05:58 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, vond het nog niet bijzonder. De acteurs vallen me tot nu toe ook wat tegen, maar blijf het zeker volgen.
Met 150 miljoen moet je iets moois kunnen maken
Nee, ik slaap maar 3-4 uur per dag dus ik heb genoeg tijd om dit soort dingen voor werktijd te bekijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 07:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn werkloos?
Msn taal ofzo?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:31 schreef Jnk18 het volgende:
The Pacific Pt I 720p HDTV X264-DIMENSION
ga ik nu dlen , en strks na sgool kijken
Dat houd ik misschien 2-3 dagen volquote:Op maandag 15 maart 2010 07:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee, ik slaap maar 3-4 uur per dag dus ik heb genoeg tijd om dit soort dingen voor werktijd te bekijken
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, de serie wordt rustig opgebouwd. Mensen die constant actie verwachten zijn echt aan het verkeerde adres. Ook echt reacties van weinig actie slechte aflevering ;'), ga 24 kijken ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
Een goed begin, met een mooie theme en bijbehorende beelden.
Deze serie kan BoB qua niveau toch niet naderen, omdat dat echt over "ons" stuk geschiedenis ging. The Pacific is ver van ons bed, maar daarom niet minder interessant: bij WOII films en series gaat het toch vaak over de inval in Frankrijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:13 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik ben toch bang dat teveel mensen het steeds zullen blijven vergelijken met BoB, in plaats van 2 losse verhalen uit de Amerikaanse geschiedenis. Niet dat zoveel mensen zich druk zullen maken over deze serie, want men zal zich in de VS meer afvragen wie de nieuwe American Idol zal worden
Het blijft moeilijk om niet telkens alles in zwart-wit te blijven denken in deze oorlogssituaties en toch betrap ik me er telkens op.
Je had net zo makkelijk in andere cultuur kunnen opgroeien met andere redenen van gerechtvaardigdheid, maar telkens waren het de jonge gasten die het voor hun land moesten uitvechten, die uiteindelijk toch niet zoveel van elkaar verschillen.
Klopt. Ik denk dat er weinig mensen zijn die de strijd in het Verre Oosten kennen afgezien van Pearl Harbor en die atoombom op Hirsoshima. Ook over bijvoorbeeld de tweede bom op Nagasaki hebben veel mensen geen flauw benul. Dus weinig herkenning voor het merendeel van de mensen in Europa. In de US zal dat anders liggen gezien het feit dat de VS veel mensen verloren heeft daar en pas later in Europa actief werd.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze serie kan BoB qua niveau toch niet naderen, omdat dat echt over "ons" stuk geschiedenis ging. The Pacific is ver van ons bed, maar daarom niet minder interessant: bij WOII films en series gaat het toch vaak over de inval in Frankrijk.
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |