Lekker, met reclame enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Ik vond Europa als setting bij voorbaat wel boeiender, maar toch heb ik ook hoge verwachtingen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ik ook, daarom een tvpquote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef bohgek het volgende:
ben benieuwd of deze serie BOB kan overtreffen
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.quote:
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hierquote:
Vanaf 24:00 is het anders gewoon morgen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, vannacht.
En vannacht hoor nog gewoon bij vandaag, dus straks lekker kieken!!!
Zien we hem op 2 april al in NL op TV???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik ga wachten op 2 april denk ik.
gewoon op de buis kijken.
Haha, inderdaad. Toevallig.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Asice taal? In ieder geval, kan ook niet wachten hier
Ook een ander type serie, die gaat meer over de psychilogiequote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Toevallig.
Ik kijk trouwens Generation Kill in de tussentijd. Ook HBO, ook kneitergoed... wel een andere oorlog.
Geen idee, zou wel mooi zijn. En anders maar even via een proxy live kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef 9x19 het volgende:
Kan je die ook in NL kijken? Veel van die sites sluiten niet-Amerikaanse IP's uit. Maar er zijn genoeg andere manieren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |