Ik vond Band of Brothers bij vlagen saai (het is immers niet constant actie), maar verder bleef het mooi om te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op Metacritic zijn de reacties wisselend. Ik heb er in ieder geval wel zin in
Same here. Direct na BoB waren er al berichten in de media over een mogelijk nieuwe serie.quote:
Ja inderdaad zit ook al zo lang te wachten, een leuk tussendoortje was de dubbel-film "Letters from Iwo-Jima" en "Flags of our fathers" weliswaar van Clint Eastwood maar bij gebrek aan "The Pacific" toch erg aangenaam naar gekekenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef tisauch het volgende:
[..]
Same here. Direct na BoB waren er al berichten in de media over een mogelijk nieuwe serie.
Het maken van deze serie heeft langer geduurd dan de oorlog zelf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef Dizer het volgende:
Jongens, mijn eerste bericht.. na ergens op een Band of Brothers fansite te hebben ontdekt:
[..]
Die kwam dus uit fucking 2005... 5 jaar gewacht![]()
720quote:Op zondag 14 maart 2010 13:17 schreef unioz het volgende:
zal hij te downloaden zijn in 720p of 1080p?
Dat mogen ze van mij ook achterwege laten... ik hoop op veel dooien!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat het thuisfront/gezin niet al te veel deel uit gaan maken van het verhaal.
Dat lijkt er namelijk wel op als je de trailers zo ziet.
Pearl Harbor achtige shit.
Dat moet geen probleem zijn er zijn genoeg dooien gevallen op die eilanden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij ook achterwege laten... ik hoop op veel dooien!
ik op veel muggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik op veel Friesen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |