quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
En wat zijn de speeches van JM toch altijd heerlijk nikszeggend![]()
!
Ja precies.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vond de plek waar ze de was op zat te vouwen ook erg onlogisch. Op de vloer, in de overloop![]()
Ga dan in de kinderkamer zitten. Was op de commode en de kindjes kunnen spelen.
Hij had flinke inhammen aan de voorkant (vond ik)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar. Beetje Gerard Joling achtig.
Dat viel me een tijdje geleden ook al op....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:52 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Hij had flinke inhammen aan de voorkant (vond ik)
Ik vind het ook vermakelijk, en maak me er verder niet al te druk over. Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel best irritant dat 9 van de 10 berichten hier altijd zo negatief zijnIedereen weet of doet het altijd 1000x beter dan [vul Pfaff-naam in], of vindt [vul Pfaff-naam in] lelijk, kaal, homo, vadsig...
Anyway, ik vind het een leuke serie om te volgen
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel best irritant dat 9 van de 10 berichten hier altijd zo negatief zijnIedereen weet of doet het altijd 1000x beter dan [vul Pfaff-naam in], of vindt [vul Pfaff-naam in] lelijk, kaal, homo, vadsig...
Anyway, ik vind het een leuke serie om te volgen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.
Dat is toch ook 'in het echte leven zo'. OF loop jij de ganze dag complimenten uit te delen?
Ik merk dat op mijn werk ook, als iets goed gaat hoor je niemand, maar zodra er iets niet gaat zoals het hoort hoor je dat direct.
ook dat natuurlijk, het is leuk om je ergernissen hier te delenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat zie ik dan weer anders, dit is een forum en het gaat over een realitysoap, niks meer niks minder.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ook dat natuurlijk, het is leuk om je ergernissen hier te delen![]()
Het is tohc ook makkelijker om kritiek te geven dan om alle mooie dingen te benoemen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja staat van mij volledig los van hoe ik in het dagelijks leven wel of niet complimentjes uitdeel.
Mooi voorbeeld vind ik dat Lindsey mekkert en jammert over de kritiek. Meid je verdient bakken met geld en zoekt met je héle familie jarenlang de aandacht op, en dan klagen, dan krijg je toch kritiek
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is tohc ook makkelijker om kritiek te geven dan om alle mooie dingen te benoemen.
En nu hou ik er over op
Ik wil best aan je deur komen staan als je ooit weer gaat baren hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper raakvlakken met de Pfafs, daarom ook veel te mekkeren
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil best aan je deur komen staan als je ooit weer gaat baren hoor.
Neem ik de andere topicgangers ook mee. Zorgen we voor een paar flessen champagne. En dan gaan we helemaal met onze oren tegen de deur.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neem ik de andere topicgangers ook mee. Zorgen we voor een paar flessen champagne. En dan gaan we helemaal met onze oren tegen de deur.
Misschien roepen we zelfs go go go!
Ik zie een hoop reacties, is op zich niet mijn bedoeling om met mijn opmerking dit topic te 'bevuilen' maar hier wil ik nog wel even op reageren: bij mij is dat in het echte leven juist niet zo. Ik vind het godsgruwelijk irritant om me tussen mensen te begeven die alleen maar negatief lopen te doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ligt in ieders aard om altijd negatieve punten aan te halen. Of positieve dingen hoor je mensen minder snel.
Dat is toch ook 'in het echte leven zo'. OF loop jij de ganze dag complimenten uit te delen?
Ik merk dat op mijn werk ook, als iets goed gaat hoor je niemand, maar zodra er iets niet gaat zoals het hoort hoor je dat direct.
Precies!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het ook vermakelijk, en maak me er verder niet al te druk over. Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen
Bakken met geld verdienenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi voorbeeld vind ik dat Lindsey mekkert en jammert over de kritiek. Meid je verdient bakken met geld en zoekt met je héle familie jarenlang de aandacht op, en dan klagen, dan krijg je toch kritiek
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Enige wat misschien extra binnenkomt zijn tv rechten van de seriegedeeld door 4
Geef eens een schatting danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah dat zal nog steeds geen peuleschil zijn hoor
Ze is toch de secretaresse/ personal assistent van JMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienenDave is autoverkoper
en zij is huismoeder
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ze is toch de secretaresse/ personal assistent van JM![]()
Weet niet of dat een vetpot is, maar toch...![]()
omdat t een uit t buitenland aangekochte serie isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En waarom moeten wij dan 1,30 per aflevering betalen op uitzending gemist
Vooral het laatste , alleen is Joling wel uit de kastquote:Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar.
Beetje Gerard Joling achtig.
quote:Op zondag 14 maart 2010 07:39 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vooral het laatste , alleen is Joling wel uit de kast
Is goed, pas jij ondertussen dan op den Broes?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik wil best ook aan je deur komen staan als je gaat baren , zodat je je wat meer kan inleven![]()
Whaha, alleen als ik mag slaanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is goed, pas jij ondertussen dan op den Broes?
Eh, ligt waarschijnlijk aan mij, hoor, maar ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat jullie met tvp (terugvind pfaff) bedoelen...........quote:
TVP geldt hier op fok als 'terugvindpost'; oftewel: dan staat het in je active topics. Creatieve vrijdenkers maken er dan terugvindpfaff vanquote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Eh, ligt waarschijnlijk aan mij, hoor, maar ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat jullie met tvp (terugvind pfaff) bedoelen...........
Aha..... ik begrijp het, bedankt voor de toelichting!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
TVP geldt hier op fok als 'terugvindpost'; oftewel: dan staat het in je active topics. Creatieve vrijdenkers maken er dan terugvindpfaff van
Hij weet zeker nog niet dat er ook een homo huwelijk bestaatquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
..........
Nicholas op z'n knieën voor Debby, die er enthousiast bij zit![]()
Bakken met geld verdienen doen ze geen van allen. Zelfs JM. Het is allemaal gerommel in de marge.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienenDave is autoverkoper
en zij is huismoeder
![]()
Leuke foto!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto zien Debby en Lyndey er stukken leuker / knapper uit dan Kelly! (vind ik dan...).
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij weet zeker nog niet dat er ook een homo huwelijk bestaat![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienen doen ze geen van allen. Zelfs JM. Het is allemaal gerommel in de marge.
Vandaar dat het liefst allemaal zwart moet anders houden ze helemaal niks over.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
allemaal zwart moet anders houden ze helemaal niks over.
Het vermakelijke is juist dat de familie Pfaff zichzelf wel serieus neemtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen
k vind t een leuke foto, en Lyndsey ziet er echt goed uitquote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto zien Debby en Lyndey er stukken leuker / knapper uit dan Kelly! (vind ik dan...).
Is dat een recente foto dan? Ik vond Lindsey er trouwens een stuk beter uitzien vrijdag, ze is niet meer zo'n papzakkie.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat een recente foto dan? Ik vond Lindsey er trouwens een stuk beter uitzien vrijdag, ze is niet meer zo'n papzakkie.
JM misschien wel maar de rest niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die schnabbelt op 2 dagen een maandsalaris bij elkaar hoor
Ik ook! Daarna Lyndsey en dan Kelly. Hoewel de laatste model is, vind ik haar toch echt niet het knapst.quote:
de biebotheekquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef Mirjam30 het volgende:
Voor de liefhebbers van Bruce:
http://www.vtm.be/de-pfaffs/lekkere-hoestsiroop
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
*een treurige poging tot*
[ afbeelding ]
Ja ze lezen gewoon mee. Dus pas maar opquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
Valt me trouwens ook op, je ziet de Pfaffs steeds vaker achter een pc zitten
dat viel me ook op jaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Den Broes heeft echt nog precies dezelfde onnozele kop als toen ie baby was he
Kelly blijft keurig vriendelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
OMG die moeder met dat kind daar aan de deur, hoe schaamteloos![]()
Die had ik dus echt wel weggestuurd
Dat had ik dr dus echt niet nagedaanquote:
Echt hequote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
JM is weer aan de verbale diarree.
neem aan van wel, alleen zenden xe dat dan niet uit denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef MelR het volgende:
in dat filmpje met bruce en de hoestdrank leek net of er wat werd weggepakt van zijn schoot toen hij op de stoel zat?...inene ging er "iets" uit beeld...of ligt dit aan mij?...
ik kijk nog niet zo heeel lang de pfaffs maar grijpt het camera team wel eens in wat jullie gezien hebben? als 1 van de kids iets heel gevaarlijks doet en de ouders het niet door hebben ofzo?. vind ik wel grappig om te weten.
tevens tvp..en gaan jullie nog steeds een x nr de pfaffs toe?
Ik zag onlangs een fopspeen voorbij vliegen toen Bruce hem wou geven....of zoietsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef MelR het volgende:
in dat filmpje met bruce en de hoestdrank leek net of er wat werd weggepakt van zijn schoot toen hij op de stoel zat?...inene ging er "iets" uit beeld...of ligt dit aan mij?...
ik kijk nog niet zo heeel lang de pfaffs maar grijpt het camera team wel eens in wat jullie gezien hebben? als 1 van de kids iets heel gevaarlijks doet en de ouders het niet door hebben ofzo?. vind ik wel grappig om te weten.
tevens tvp..en gaan jullie nog steeds een x nr de pfaffs toe?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:27 schreef amaranta het volgende:
Achja, genanter vond ik denk ik de 1e date van Lindsey en Dave
Dat levert vast weer wat meer centen op. Die bruiloft zal wel grotendeels betaald worden door derden net zoals de kraam voor die lelijke kids van ze. Als er weer geworpen gaat worden togen ze naar één of andere babyzaak waar eerst goed de naam van in beeld komt. Zo gaat dat ook met het opknappen van hun huizen/tuinen. Zit er al schot in de zaak van JM inzake zijn belastingontduiking?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
Zag gisteravond een voorstukje van het huwelijksaanzoek dat volgende week wordt uitgezonden.. maar ik vind het toch wel vreemd dat Nicolas het voor de camera's heeft gedaan... sommige dingen moeten toch intiem blijven lijkt mij? Oke nu draait heel hun leven voor de camera's maar toch... Neemt niet weg dat het er wel lief uitzag en dat Debby ook erg emo was.
De eerste date en kus van Lindsey en Dave is ook helemaal gevolgd door de camera.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
Zag gisteravond een voorstukje van het huwelijksaanzoek dat volgende week wordt uitgezonden.. maar ik vind het toch wel vreemd dat Nicolas het voor de camera's heeft gedaan... sommige dingen moeten toch intiem blijven lijkt mij? Oke nu draait heel hun leven voor de camera's maar toch... Neemt niet weg dat het er wel lief uitzag en dat Debby ook erg emo was.
Keano en Liam lelijke kinderen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat levert vast weer wat meer centen op. Die bruiloft zal wel grotendeels betaald worden door derden net zoals de kraam voor die lelijke kids van ze. Als er weer geworpen gaat worden togen ze naar één of andere babyzaak waar eerst goed de naam van in beeld komt. Zo gaat dat ook met het opknappen van hun huizen/tuinen. Zit er al schot in de zaak van JM inzake zijn belastingontduiking?
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef Mirjam30 het volgende:
Om een spook te zijn hoeft Carmen helemaal geen pak aan te trekken.
Ik vond de reactie van Bompa nog veel leukerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef MelR het volgende:
[..]
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leuk
Jullie zijn hartstikke gek.... die was echt op de grens tussen verbazing en woedequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Bompa nog veel leuker
Ok, t zijn niet de leukste kinderen maar t zijn wel echt knappe kinderen hoorquote:
t enige wat ik kon denken is 'kijk die ouwe zuiplap nou zitten'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie zijn hartstikke gek.... die was echt op de grens tussen verbazing en woede
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef MelR het volgende:
[..]
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leuk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kenji is nog niet klaar........maar het deksel zit nog op het toilet hahaha iemand nog opgevallen?
Voor het eerst had Gordon nog ordinairder mogen zijn,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh amai, en die Nicolas, die was wel heel serieus in zn sas met Gordon weer he
Je zag wss een zit verkleinerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kenji is nog niet klaar........maar het deksel zit nog op het toilet hahaha iemand nog opgevallen?
Volgens mij gaat dat vanzelf als er bijna constant een camera op je gericht is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Ik begin mij de laatste tijd flink te ergeren aan hoe nep Kelly kan lachen.
Als je ergens niet om kan lachen...lach dan nietOf in ieder geval niet zo overdreven.
In het begin kan ik het mij nog wel voorstellen, maar ze draaien nu al een aantal jaar. Ach voor de rest vind ik het leuk hoor. Kijk er graag naar. Alleen de nieuwe afleveren komen zo laat, die mis ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat vanzelf als er bijna constant een camera op je gericht is.
Ja hoor als je 7 seizoenen gewend bent dat er een camera aanwezig is en je weet dat mensen kijken doe je dat automatisch. Waar ik me altijd aan erger is die achterlijke overdreven feestjes die altijd gegeven moeten worden. Hoe bedoel je verwennen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo'n man zoals Sam, met zijn altijd eeuwige voor de hand liggende grapjes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Als je ergens niet om kan lachen...lach dan nietOf in ieder geval niet zo overdreven.
Die heeft een eigen zaak en is model geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo'n man zoals Sam, met zijn altijd eeuwige voor de hand liggende grapjes.
Als ik zo'n vent had zou ik hem eens flink op zijn bek timmeren
Wat een non-humor heeft die Sam zeg.
Lindsay noem ik altijd het varkentje, zo loopt ze, en zo ziet ze eruit.
Nicolas wat doet die eigenlijk voor werk? Of moet hij alleen maar toy-boy spelen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet.Dus je lacht extra hard om jezelf omdat je leven vastgelegd wordt?
![]()
Dat ligt toch echt aan je karakter.
Wel dat je richting de camera gaat praten, omdat er immers ook een cameraman is die je dan vaak ziet. Carmen doet dat heel vaak, maar op een manier die ik niet prettig vind. Waar ik JM nog redelijk nuchter over vindt komen, lijkt het of Carmen bijna naast d'r schoenen loopt als ze bv weer door huis jakkert en vertelt hoeveel wijnflessen er in de kelder passen, toen ze het oude huis na ging lopen
Welke zaak zou dat dan zijn volgens jou? Een hele tijd terug runde hij met een partner een modellenbureau maar dat is nu al lang opgedoekt. Hij is 'huisman' tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die heeft een eigen zaak en is model geloof ik
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Misschien is het wel echt maar het komt zo vreselijk nep over die lach van haar!! Maar goed misschien is het wel haar standaard lach dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoe zo nep lachen, kan ik er echt niet aan zien...
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Welke zaak zou dat dan zijn volgens jou? Een hele tijd terug runde hij met een partner een modellenbureau maar dat is nu al lang opgedoekt. Hij is 'huisman' tegenwoordig.
Zoals echte mannen doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?
Je kunt veel over ze zeggen, maar echt zijn ze toch welquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef fredjanssen het volgende:
Ach heel die familie is nep, blijft toch allemaal show.
Ach wat is echt, misschien worden sommige shots wel tig keer over gedaan. Of gewoon van tevoren gewoon doorgesproken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Moja het volgende:
[..]
Je kunt veel over ze zeggen, maar echt zijn ze toch wel
Tja, misschien ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ach wat is echt, misschien worden sommige shots wel tig keer over gedaan. Of gewoon van tevoren gewoon doorgesproken.
Nee helaasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vanavond geef Pfaffs?
Nou...dan zou ik wel iets missen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Estelle_ het volgende:
Ben je ook huisman misschien Grunsfan? Chill![]()
Debby heeft ondertussen haar zonnestudio stopgezet en nu doet ze enkel nog nageltjes. Ze heeft nu dus ook veel meer tijd voor de kinderen en het huishouden waardoor Nicolas inderdaad weer op zoek zal gaan naar een 'echte' baan.
En door enkele scenes uit hun leven (want zo toevallig wordt dat allemaal niet opgenomen) weet je trouwens niet of hij zoveel voor zijn kinderen zorgt, net zoals je dat niet weet over Sam.
Omdat men geen Pfaffs kan kijken zonder hard naar iets te zoeken waar ze over kunnen zeuren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef Grunsfan het volgende:
Waarom 'zeurt' iedereen toch zo over Nicolas' gebrek aan een 'echte' baan?
Kerel, daar hebben we het al 15 topics lang over, kom eens met wat nieuws.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:14 schreef TimeJumper het volgende:
Dan heb ik ook nog wel iets te zeuren.
Waarom lopen al die kinderen van heel de familie met zo'n "teut" in hun mond
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoe zo nep lachen, kan ik er echt niet aan zien...
Ik zie dat dus helemaal niet. De enige die dat echt kan weten is Kelly zelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.
Dat zie jij misschien zo, ik totaal niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.
Dat zie jij misschien zo, ik totaal niet hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vooral haar eigen kinderen zijn áltijd grappigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef Rauzer het volgende:
Kelly lacht inderdaad wel heel vaak overdreven om niks inderdaad.
Tja, die schoonheidssalon was blijkbaar van hen samen, maar in de serie heb ik Nicolas er 1 keer de vloer zien dweilen en verder niet. Ik denk dat Debby er (veel) vaker was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vind Debby eigenlijk één van de sympathiekste van heel het stelOke, ze kan erg gemeen en chaggo uit de hoek komen, maar ik geloof ook dat zij het meest op haar privacy is gesteld en wie weet had zij wel helemaal geen zin in heel die realityserie, maar trok ze gewoon aan het kortste einde? Ik denk dat zij wel één van de hardstwerkende zus is en ze komt op mij niet gemaakt over. Lyndsey vond ik ook altijd erg leuk, maar die vind ik een beetje een huismus geworden sinds ze kinderen heeft.
Als zij helemaal geen zin had in een RLS dan had ze er natuurlijk niet akkoord mee hoeven gaan dat ze ook in haar bedrijf en haar huis opnames maken, en dat doen ze wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vind Debby eigenlijk één van de sympathiekste van heel het stelOke, ze kan erg gemeen en chaggo uit de hoek komen, maar ik geloof ook dat zij het meest op haar privacy is gesteld en wie weet had zij wel helemaal geen zin in heel die realityserie, maar trok ze gewoon aan het kortste einde? Ik denk dat zij wel één van de hardstwerkende zus is en ze komt op mij niet gemaakt over. Lyndsey vond ik ook altijd erg leuk, maar die vind ik een beetje een huismus geworden sinds ze kinderen heeft.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt![]()
Of dat zonder reden is weet je natuurlijk nooit. Ze kunnen het zo knippen dat Debby als een zeur overkomt. En wie weet is ze dat ook wel gewoon hoor, maar ze zullen toch wel gelukkig zijn samen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt
Tuurlijk had ze kunnen weigeren, idd Aimee van the Osbournes heeft ook geweigerd. Maar misschien wilde Debby niet onderdoen voor haar zussen? Ach ze zal er toch een groot deel van haar bruiloft mee kunnen betalen lijkt me, dus heel veel te zeuren heeft ze nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij helemaal geen zin had in een RLS dan had ze er natuurlijk niet akkoord mee hoeven gaan dat ze ook in haar bedrijf en haar huis opnames maken, en dat doen ze wel.
De keren dat het gezin Debby bij andere familieleden langskwam zou dan voldoende zijn geweest.
Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.
Zeker bij de Pfaffs, die staan alweer aan je bed voordat je bijgekomen bent uit de narcose, dan wil ik ook wel eens wat minder spraakzaam zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
Moet je nagaan wat de belastingdienst met hem gaat doen tijdens de verhorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat JM al niet doet voor zijn centen; in een supermarkt ondersteboven gaan hangen....
Vanavond weer 23u @ RTL4, heb er zin in.quote:De Pfaff's RTL 4
Celebritydocusoap
Het leven van voetbalheld Jean-Marie Pfaff, zijn vrouw Carmen, hun dochters, schoonzonen en kleinkinderen.
Bij de familie Volders kampt Fay met een probleem. Terwijl ze rustig probeert te spelen in de zandbak, verstoort papa's grasmaaier haar speelpret. Op het voetbalveld probeert Keano de aandacht van z'n opa te trekken, maar zonder het zelf te beseffen, is het Liam die de show steelt. Sam gaat vanavond naar de première van Thriller Live, de show over het leven van zijn grote held Michael Jackson. Jean-Marie is eregast in Schijndel, waar hij de nieuwe voetbalploeg mag voorstellen aan de clubleden. Carmen heeft heel de familie uitgenodigd om nog eens een dagje samen door te brengen.
Ja joh wat lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef frensje het volgende:
en Fayzo lief in de armen van mama voor de enge grasmaaier
Toen Carmen en Jean Marie kwamen was ze al geholpen, en volgens mij kwam Lyndsey daarna langs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja joh wat lief.Dat kind moet gewoon leren daarmee om te kunnen gaan, en juist de manier waarop Lindsey daarmee omgaat is mijns inziens gewoon niet goed.
Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....
Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering.Echt nice om te zien dat het goed gaat bij de familie.
Ja precies, hij maakte echt dé opmerking die ik ook zou maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.
Vooral dat gedoe met die hondjes van Carmen, en dan dat gezicht van Dave dat ze de hondjes niet wilde laten lopen.
Idd, een heel rare manier van opvoeden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:
Rare manier van opvoeden zal ik het maar noemen.Bruce is ook al zo'n voorbeeldkindje.
Verder vind ik ze wel lief hoor.
Ik krijg de laatste weken ook steeds meer respect voor Dave, goede gast is dat.
Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Idd, een heel rare manier van opvoeden.
Moet zeggen dat ik niet zo veel heb met Dave, vind 'm zo vreselijk saai. Heb ook altijd het gevoel dat Sam en Nicolas niet zoveel met hem hebben.
Precies, elk klein kind springt toch in plassen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:26 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze liepen te zeuren over Bruce en Liam die in de plassen springen, in het bos word je vies, nou en?
Het was wel een echte Pfaff-boswandeling, compleet met designerkleding![]()
En Liam die z'n moeder troost
Ik vind de familie Gooris sowieso het leukste om naar te kijken. Hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze de kinderen opvoeden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet.Maar ik zag dat filmpje dat Lindsey en de kinderen hem opzoeken op werk en zo en ik krijg de laatste tijd wel steeds meer respect voor hem. Sam is sowieso geniaal.
Hoe die met z'n kinderen om gaat is echt leuk.
Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Het leek zo om die zonnestudio te gaan of is dat één zaak?
Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Burlapeater het volgende:
[..]
Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.
Toen zij in huilen uitbarstte had hij haar moeten troosten, even met die modellen reet van die stoel af en even die lieve meid troosten. In plaats daarvan maakte hij weer van die lompe opmerkingen, bijna sadistisch. Nicolais kent in mijn ogen geen emotie tonen, of er mee omgaan. Wat een flater sloeg hij gister.
Dave daarin tegen vind ik gewoon koel en briljant, blijft zichzelf, is een goede echtgenoot, doet geen gekke dingen, werkt hard voor zijn centen, is creatief (even een huis verbouwen) en is bovenal een uitstekende papa.
Sam blijft in mijn optiek het eeuwige 'jochie'. Gister zat hij in zijn blote bovenlijf, en het duurt nog maar een paar jaar en Kenji heeft al meer body massa dan zijn vader. Wat een spijker die Sam.
Sam kan er helemaal niks aan doen, en zo bedoel ik het ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.
En wat betreft Sam, tja, wat kan hij er aan doen dat hij zo'n figuur heeft????
Jawel, in hun eigen appartement hebben ze een kamer ingericht die dient als nagelstudio.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Het leek zo om die zonnestudio te gaan of is dat één zaak?
quote:
Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hèquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:37 schreef Estelle_ het volgende:
Dave en Lindsey vind ik maar een suf koppel.
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hè
Oh op die manier, passie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over![]()
Ik zie ook gewoon helemaal geen passie tussen die twee. Suf koppeltje dus, en ook als persoon apart vind ik hen weinig boeiend.
Ja zo van; 'Laat dat beest lopen' Carmen: 'Hij kan niet veel lopen' Dave: 'Hij heeft toch vier pootjes'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef Saphia het volgende:
Die boswandeling wasallemaal keurig gekapt en gekleed .Nathan die vertikte om een stukje te lopen en Dave droge opmerkingen maken tegen Carmen.
Heerlijke tv!
Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
ik moest echt hardop lachen om Kenji met dat voer, en maar omvallen, maar niet opgeven![]()
En ik moest janken om Carmen met dr gedoe met die chihuahua![]()
Godskolere. leer die hondjes es lekker wandelen zonder truitjes en zo, mijn hemel
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Destijds klaagde Sam al over de puppies van Angie, Carmen met dat hondje van d'r die ook heel snel zwanger werd. Snappen die mensen niet dat je je dieren gewoon moet laten helpen?
Ach, als ze Shania en Kenji maar leren hoe ze dat bij zichzelf kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een paar afleveringen terug brengen ze net een hele sloot beestjes naar de dierenwinkel, 2 afleveringen verder weer een zwangere. Domheid zit in de familie geloof ik, ergerlijk...
Wie zal de volgende zijn, Simba?
Heerlijk toch! Maar ik voel me niet aangesproken, hoor, ik kom alleen maar op voor Angie, Simba, Nathan, Diva en de cavia's!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh wat een zeikerds hier zeg, kan dit uit mijn AT?
![]()
![]()
Naja, tis psies wat je dr zelf van maakt hoor, ik heb hier chihuahua's die heel graag drie uur lang door de velden racen hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
![]()
![]()
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef MelR het volgende:
ja ik vind Fay en Bruce ook erg leuk...en Kenji en Shania ook en keano en ...kortom..ik vind alle kids leuk![]()
maar iemand de "oude aflevering" donderdag of vrijdag avond gezien?...dat de Familie Gooris op vakantie op Kreta was maar meteen weer nr huis ging door de kakkerlakken, slakken en 1 slang op het terras, en badkamer?...wat ik dan niet snap dat ze niet proberen een ander hotel te krijgen?!ze hadden Alberto stegeman moeten bellen van red mijn vakantie! of nee iig een ander hotel!!
Maar je gooit toch niet 2500 euro (volgens Sam) weg vanwege zo'n hotel en het weer? Als er nou een orkaan was, oke. Maar een beetje regen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.
Nisschien was Alberto Stegeman wel steeds in gesprek en kon hij hun vakantie niet komen redden.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar je gooit toch niet 2500 euro (volgens Sam) weg vanwege zo'n hotel en het weer? Als er nou een orkaan was, oke. Maar een beetje regen?
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk, het enige wat ik hier nog terugzie is mierenneukgezeurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
![]()
![]()
Reageer dan lekker niet meer, laat dit topic vollopen en je hebt er geen last meer van.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:59 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk, het enige wat ik hier nog terugzie is mierenneukgezeur
Dat zou je ook kunnen zeggen tegen de mensen die continu hun zeikmodus hebben aanstaan bij hun reacties, Kijk dan niet naar het programma zou ik zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Reageer dan lekker niet meer, laat dit topic vollopen en je hebt er geen last meer van.
Geef dan het goede voorbeeld en geef zelf wat positieve input hierquote:Op maandag 22 maart 2010 08:41 schreef Moja het volgende:
Dat snap ik, maar als 20 mensen er maar over doorgaan over hoe lelijk, dom, achterlijk en kamp ze wel niet zijn, en dit keer op keer blijven zeggen. Dan denk ik dus, goh je hoeft niet te kijken.
Ik vond hem helemaal niet zo verontwaardigd over "de dierentuin" op het balkon, dit zei hij lachend. Wel over de kakkerlakken en de slakken, wat ik mij ook heel goed kon voorstellen. Ik had daar ook niet langer willen blijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Die verontwaardiging van Sam ook over die "dierentuin" (een bidsprinkhaan, kakkerlakken en een slang) op zijn balkon ook..... en ondertussen wel de balkondeur wagenwijd open laten staan
Hoe vreemd is het nou helemaal dat je in Egypte wat beesten op je balkon op de begane grond hebt?
Nou, al die slakken kwamen denk ik echt niet via de balkondeurenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
Als je de deur open laat staan terwijl je balkon een dierentuin is dan komen ze vanzelf ook binnen.....
Die noemde ik dan ook niet..... het ging me puur om het feit dat als je je al ergert aan het feit dat je balkon een dierentuin is, dat je dat dan niet met een open balkondeur moet doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, al die slakken kwamen denk ik echt niet via de balkondeuren
Inderdaad, daarom vind ik het ook erg leuk om te kijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik vond het in de aflevering van zondag zo gezellig dat ze met de hele familie naar het bos gaan en vervolgens met zijn allen gaan eten aan die enorme tafel. Carmen tovert dan een heel kerstmenu op tafel inclusief tafelaankleding.
Je kan veel van die familie zeggen maar ze hebben wel een ontzettend goede band met elkaar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik vond het in de aflevering van zondag zo gezellig dat ze met de hele familie naar het bos gaan en vervolgens met zijn allen gaan eten aan die enorme tafel. Carmen tovert dan een heel kerstmenu op tafel inclusief tafelaankleding.
Je kan veel van die familie zeggen maar ze hebben wel een ontzettend goede band met elkaar.
Volgens mij zaten ze in Griekenland, om precies te zijn in Kreta.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Hoe vreemd is het nou helemaal dat je in Egypte wat beesten op je balkon op de begane grond hebt?
Hahaha ja heb het vanmorgen gezien, hij vond het echt eng.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook leuk zoals ze met elkaar omgaan.
Vanavond leuk om te zien hoe Debby en Nicolas in het reuzenrad zaten. Wat was Nicolas bang, en Debby maar lachen.
het is maar goed dat ze gereserveerd hadden, want anders was er geen plaats geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahaha ja heb het vanmorgen gezien, hij vond het echt eng.
Gezellig ook in dat restaurant waar Lindsey & Dave waren.
Hahah ja dat was geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Toen Debby zo van opzij werd gefilmd. Zag je pas hoe veel ze op haar vader lijkt.
(en even ongeinteresseerd als hij, nicolas maar vertellen over die vriend van die billenmeid, en zij luisterde niet eens).
Het is een beetje een faghag,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Toen Debby zo van opzij werd gefilmd. Zag je pas hoe veel ze op haar vader lijkt.
(en even ongeinteresseerd als hij, nicolas maar vertellen over die vriend van die billenmeid, en zij luisterde niet eens).
Ik vond het ergens ook wel een klein beetje mafquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF deed die kabouter bij dat zoontje van Sam en Kelly. Pedo.
Ik zie het niet zo hoor. Hij zat tegen Kenji te praten omdat ie ook in de film had meegespeeld en gaf hem een kusje. Ik heb de meiden van K3 ook wel eens kinderen een kusje op de wang zien geven, zijn die dan ook pedo????quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
stel je niet aan, dus als een kind mIckey mouse een kus geeft is het ook gelijk dierensex?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Starlie het volgende:
Dave die zonder gordel rijdt vind ik dan weer niet echt kunnen...
Was meer de manier hoe hij deed: oooh schatje..en gaf hem heel langzaam een kusje op zijn wang..ik zag dat kind zelf ook al zo kijken van: wtf dude!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
stel je niet aan, dus als een kind mIckey mouse een kus geeft is het ook gelijk dierensex?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef OxygeneFRL het volgende:Ja maar amai, die kabouter is ineens 2 x zo groot als hijzelf ipv 15 x zo klein
[..]
Was meer de manier hoe hij deed: oooh schatje..en gaf hem heel langzaam een kusje op zijn wang..ik zag dat kind zelf ook al zo kijken van: wtf dude!
Ik maak me er niet druk om hoor, ik geef alleen mijn mening.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus?waar maak je je druk om.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik vond dat interview van JM met die Franse tvzender toch wel het hoogtepunt van de aflevering van net!
Zeker toen hij aangaf een cursus Frans te willen gaan doen!![]()
'C 'est la vie!'
Vond hem wel lief... heb ook zo'n vermoeden dat Debby binnenkort weer zwanger is... voor het aanzoek gingen ze uiteten en toen zat ze wel te grappen over dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Mirjam30 het volgende:
Zakdoeken in de aanslag, want hier is Het Huwelijksaanzoek!!
http://www.vtm.be/de-pfaffs/het-aanzoek
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja he! Ze gaat er steeds mooier uitzien!
Ja die ring is echtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Absoluut!! Ik vond haar altijd wel de leukste van de 3 zussen, maar dat langere haar staat haar beter dan dat korte! Wat ik ook mooi vond; de ring!!
En niet alleen met vrouwenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Swiffer het volgende:
Nicolas is wat dat betreft ook iemand die bekend staat als een sexist en sowieso sexverslaafd....
Dat heb ik dus helemaal niet met Debby, vind haar nog steeds een chagerijn. En wat mij ook aan haar irriteert dat Nicolas volgens haar nooit iets goeds kan doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Mula het volgende:
Ik ben de aflevering met het aanzoek nu aan het kijken en ik moet zeggen dat ik Debbie ook steeds leuker begin te vinden. Eerst snapte ik niet wat Nicolas met Debbie moest maar nu is het eigenlijk andersom. Nicolas die in Mexico steeds fotos probeert te maken van Debbies billen en borsten vond ik heel irritant.
Lindseyquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar hoe heet die vrouw van Dave? Dat is pas een chagarijn!
Misschien hadden ze het daarvoor te druk en komt het nu beter uit? Aangezien alles grootst gevierd wordt enzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Rauzer het volgende:
Ze hebben toch net allemaal de feestdagen enzo gevierd? Wat raar dat dan vanavond pas de verjaardag van JM wordt gevierd
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
klopt, en anders moet je op de haarkleur van nicolas letten, die kan ook verschillen per aflevering
Bij mij is dat nooit gelukt eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm ik kan geen filmpjes meer afspelen op de VTM site.
Zo ook zijn al dan niet geschoren borsthaar!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
klopt, en anders moet je op de haarkleur van nicolas letten, die kan ook verschillen per aflevering
Heb even gekeken, en ik kan het nog steeds, vreemd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij mij is dat nooit gelukt eigenlijk
Shania was aan Sam een boekje aan het voorlezen voor het slapen gaan. En dat ging letter voor letter zeg maar. Tot Sam opeens tegen Kelly zei (die er bij stond) "ik kan hier niet tegen, dit gaat me te langzaam, hier heb ik het geduld niet voor" oid. En toen nam Kelly het over, en ging zij ipv Sam naar Shania luisteren.quote:
Idd, vond ik ook heel vreemd, zoiets doe je toch niet, lekker stimulerend voor een kind.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:42 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Shania was aan Sam een boekje aan het voorlezen voor het slapen gaan. En dat ging letter voor letter zeg maar. Tot Sam opeens tegen Kelly zei (die er bij stond) "ik kan hier niet tegen, dit gaat me te langzaam, hier heb ik het geduld niet voor" oid. En toen nam Kelly het over, en ging zij ipv Sam naar Shania luisteren.
Lijkt mij iig vrij gemeen tegenover een kind wat net leert lezen..
Ja hij weet verdomde veel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef milia het volgende:
Zo grappig toen J-M het had over de ramp In Enschede en de opmerking maakte dat dat dit jaar wel een paar jaar geleden was (tegen de winnaars van beauty en de nerd)
En hij ging ook ineens heel Nederlands praten. Maar daarna viel hij heel snel terug op het Vlaams. Vond ik ook grappig.quote:
Ja, geniaal die opmerking inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef milia het volgende:
Zo grappig toen J-M het had over de ramp In Enschede en de opmerking maakte dat dat dit jaar wel een paar jaar geleden was (tegen de winnaars van beauty en de nerd)
Carmen probeert het telkens weg te waaien en dan begint ze weer over iets anders, meid get over itquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Snowsquall het volgende:
Maakt ook een hele stabiele indruk op de kinderenJe ziet ze kijken.....en Carmen ook maar die denkt laat maar lullen
carmen reageerde lekker droog jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Snowsquall het volgende:
Maakt ook een hele stabiele indruk op de kinderenJe ziet ze kijken.....en Carmen ook maar die denkt laat maar lullen
Het is ook de eerste van de nieuwe serie. We lopen dus niet zo heel veel achter t.o. België.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef JaneDoe het volgende:
heb t idee dat dit de eerste aflevering van een nieuw seizoen moet voorstellen
voriige week lieten ze aan t eind geen voorstukjes zien
en van deze aflevering zijn nog fragmenten op de vtm site te zien
Ach, ik kan me best wel voorstellen dat ze het eens zat zijn dat iedereen maar alles over hun kan schrijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carmen probeert het telkens weg te waaien en dan begint ze weer over iets anders, meid get over it
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ik kan me best wel voorstellen dat ze het eens zat zijn dat iedereen maar alles over hun kan schrijven.
Die klap die ze Sam gaf was echt hilarisch, die kop van Sam toen het net gebeurdequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kenji bij zijn kloten gepakt door Shania
Shania heeft Sam op zijn bek geslagen
Lekkere familie
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die klap die ze Sam gaf was echt hilarisch, die kop van Sam toen het net gebeurde
En dan moet je het fijn vinden dat de media leugens over je schrijft??? Heb ook genoeg andere bekende mensen horen klagen over alle leugens die over hun geschreven worden, en dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je geen realitysoap beginnen. Als jij je leven op tafel legt weet je dat je in de media komt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En dan moet je het fijn vinden dat de media leugens over je schrijft??? Heb ook genoeg andere bekende mensen horen klagen over alle leugens die over hun geschreven worden, en dat lijkt me niet meer dan logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |