Jullie zijn hartstikke gek.... die was echt op de grens tussen verbazing en woedequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Bompa nog veel leuker
Ok, t zijn niet de leukste kinderen maar t zijn wel echt knappe kinderen hoorquote:
t enige wat ik kon denken is 'kijk die ouwe zuiplap nou zitten'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie zijn hartstikke gek.... die was echt op de grens tussen verbazing en woede
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:39 schreef MelR het volgende:
[..]
Nou...ik vond dr eerlijk gezegt op een kux kux clan member lijken met die muts op!!! maar die andere outfits van keano, kenji, shania en JM waren wel erggg leuk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kenji is nog niet klaar........maar het deksel zit nog op het toilet hahaha iemand nog opgevallen?
Voor het eerst had Gordon nog ordinairder mogen zijn,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh amai, en die Nicolas, die was wel heel serieus in zn sas met Gordon weer he
Je zag wss een zit verkleinerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kenji is nog niet klaar........maar het deksel zit nog op het toilet hahaha iemand nog opgevallen?
Volgens mij gaat dat vanzelf als er bijna constant een camera op je gericht is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Ik begin mij de laatste tijd flink te ergeren aan hoe nep Kelly kan lachen.
Als je ergens niet om kan lachen...lach dan nietOf in ieder geval niet zo overdreven.
In het begin kan ik het mij nog wel voorstellen, maar ze draaien nu al een aantal jaar. Ach voor de rest vind ik het leuk hoor. Kijk er graag naar. Alleen de nieuwe afleveren komen zo laat, die mis ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat vanzelf als er bijna constant een camera op je gericht is.
Ja hoor als je 7 seizoenen gewend bent dat er een camera aanwezig is en je weet dat mensen kijken doe je dat automatisch. Waar ik me altijd aan erger is die achterlijke overdreven feestjes die altijd gegeven moeten worden. Hoe bedoel je verwennen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo'n man zoals Sam, met zijn altijd eeuwige voor de hand liggende grapjes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Als je ergens niet om kan lachen...lach dan nietOf in ieder geval niet zo overdreven.
Die heeft een eigen zaak en is model geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo'n man zoals Sam, met zijn altijd eeuwige voor de hand liggende grapjes.
Als ik zo'n vent had zou ik hem eens flink op zijn bek timmeren
Wat een non-humor heeft die Sam zeg.
Lindsay noem ik altijd het varkentje, zo loopt ze, en zo ziet ze eruit.
Nicolas wat doet die eigenlijk voor werk? Of moet hij alleen maar toy-boy spelen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet.Dus je lacht extra hard om jezelf omdat je leven vastgelegd wordt?
![]()
Dat ligt toch echt aan je karakter.
Wel dat je richting de camera gaat praten, omdat er immers ook een cameraman is die je dan vaak ziet. Carmen doet dat heel vaak, maar op een manier die ik niet prettig vind. Waar ik JM nog redelijk nuchter over vindt komen, lijkt het of Carmen bijna naast d'r schoenen loopt als ze bv weer door huis jakkert en vertelt hoeveel wijnflessen er in de kelder passen, toen ze het oude huis na ging lopen
Welke zaak zou dat dan zijn volgens jou? Een hele tijd terug runde hij met een partner een modellenbureau maar dat is nu al lang opgedoekt. Hij is 'huisman' tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die heeft een eigen zaak en is model geloof ik
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef Taiga het volgende:
Misschien is het wel echt maar het komt zo vreselijk nep over die lach van haar!! Maar goed misschien is het wel haar standaard lach dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoe zo nep lachen, kan ik er echt niet aan zien...
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Welke zaak zou dat dan zijn volgens jou? Een hele tijd terug runde hij met een partner een modellenbureau maar dat is nu al lang opgedoekt. Hij is 'huisman' tegenwoordig.
Zoals echte mannen doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |