quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef JaneDoe het volgende:
als ik dat interview zo zie ga ik er vanuit dat debby nicolas heeft gevraagd gesommeerd !
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef Cyan het volgende:
Debby Pfaff gaat trouwen
van onze redactie
AMSTERDAM - Debby Pfaff is, na een relatie van 8,5 jaar, ten huwelijk gevraagd door haar vriend Nicholas
Het huwelijk zou 'ergens in 2011' plaatsvinden, meldt Het Laatste Nieuws.
Nicholas zou ongeveer een maand geleden, op het einde van een draaidag van het realityprogramma De Pfaffs, thuis op de zetel, op zijn knieën zijn gegaan voor Debby.
Het tweetal heeft een moeilijke periode achter de rug. "Debby die stress had. Ik die haar niet begreep. We leefden naast mekaar', vertelt Nicolas. "Maar we hebben het uitgepraat en sindsdien gaat het zo goed tussen ons dat ik dacht: als ik het nu niet vraag, komt het er nooit van."
Debby is de oudste dochter van Jean-Marie en zijn vrouw Carmen.
Bron: www.telegraaf.nl
Jalala lala lalalala jalala lala lalalaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Een bruiloft
* Urquhart heeft witte zakdoek om mee rond te zwaaien al in de aanslag
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Leuk! Ik vind ze in de oude afleveringen helemaal niet leuk maar de stukjes die ik op de site van VTM zie staan van de nieuwe afleveringen vind ik ze best wel schattig![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jalala lala lalalala jalala lala lalala![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Een bruiloft
* Urquhart heeft witte zakdoek om mee rond te zwaaien al in de aanslag
Zullen we gewoon 2 keer gaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
Zullen we het Fok goes Pfaffs dan maar in 2011 gaan doen?? Als we er dan achter kunnen komen wanneer ze trouwen en waar dan gaan we daar gewoon staan met het Fokclubje!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
la la la frans liedje... la la la la frans liedje
Volgens mij komt het ook door de reporter. Zij stelt allemaal gesloten vragen, en dan kan je heel kort van stof zijn. Het interview gaat een beetje stroef daardoor. Maar niettemin leuk voor ze dat ze gaan trouwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
Zullen we het Fok goes Pfaffs dan maar in 2011 gaan doen?? Als we er dan achter kunnen komen wanneer ze trouwen en waar dan gaan we daar gewoon staan met het Fokclubje!
Kan het interview niet goed horen (heb op mijn werk alleen geluid via mijn telefoon die weer via de computer loopt en dan heb ik dus als extra's een kiestoon in mijn oor) maar wat ik ervan hoorde dat kwam op mij ook wat vreemd over, net of de verhalen van Debby en Nicolas niet overeenkwamen... beetje ongemakkelijk was het. Maar ik ga er vanavond even goed voor zitten
Een begin is een begin, en geen einde hequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Rianne84 het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe dat is gegaan met het toestemming vragen aan JM, die kwam vast weer met een wazige speech aanzetten
Mss gaat Nicolas hem wel zelf zingen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef Extranenergy het volgende:
Verder; een nieuw kindje zou leuk zijn voor ons als kijker! Ik hoop bij Sam en Kelly![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is echt tering vervelend trouwens.Hahaha
Twee van die kleintjes, en dan aan elke kant eentje en beiden net niet binnen handbereik, ik vind het zo onnodig allemaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Extranenergy het volgende:
Dat van het aanrecht snap ik wel, is voor de gezelligheid. Zolang er niet wordt gekookt vind ik het ongevaarlijk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twee van die kleintjes, en dan aan elke kant eentje en beiden net niet binnen handbereik, ik vind het zo onnodig allemaal.
Bovendien doen ze het rustig ook als er wel gekookt wordt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Extranenergy het volgende:
Dat van het aanrecht snap ik wel, is voor de gezelligheid. Zolang er niet wordt gekookt vind ik het ongevaarlijk.
Bruce is inderdaad niet de makkelijkste, maar stiekem moet ik toch altijd om hem lachen.......quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit dus.
Vond het verder echt een erg leuke aflevering.JM met z'n kleinkinderen en Kelly erg leuk met het boeken kopen.
Oh dat is me helemaal niet opgevallen, zal er eens op letten. Vond/vind Sam alleen zoveel veranderd en zoveel ouder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar. Beetje Gerard Joling achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |