quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef Extranenergy het volgende:
Verder; een nieuw kindje zou leuk zijn voor ons als kijker! Ik hoop bij Sam en Kelly![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is echt tering vervelend trouwens.Hahaha
Twee van die kleintjes, en dan aan elke kant eentje en beiden net niet binnen handbereik, ik vind het zo onnodig allemaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Extranenergy het volgende:
Dat van het aanrecht snap ik wel, is voor de gezelligheid. Zolang er niet wordt gekookt vind ik het ongevaarlijk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twee van die kleintjes, en dan aan elke kant eentje en beiden net niet binnen handbereik, ik vind het zo onnodig allemaal.
Bovendien doen ze het rustig ook als er wel gekookt wordt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Extranenergy het volgende:
Dat van het aanrecht snap ik wel, is voor de gezelligheid. Zolang er niet wordt gekookt vind ik het ongevaarlijk.
Bruce is inderdaad niet de makkelijkste, maar stiekem moet ik toch altijd om hem lachen.......quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit dus.
Vond het verder echt een erg leuke aflevering.JM met z'n kleinkinderen en Kelly erg leuk met het boeken kopen.
Oh dat is me helemaal niet opgevallen, zal er eens op letten. Vond/vind Sam alleen zoveel veranderd en zoveel ouder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar. Beetje Gerard Joling achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |