abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:14:56 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_78801288
jeeeezus zo lomp weer
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_78801433
Dude dat is Peter Hoekstra ofzo, geen Johan Neeskes.
Bruce is echt tering vervelend trouwens. Hahaha
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:19:19 #153
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_78801443
Nicolas kan zo meedoen met de village people
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_78801485
Hahahaha typisch Lindsey met de hoed vergeten op het dak.
pi_78801724
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:

Echt niet, viel wel mee hoor
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_78801801
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt niet, viel wel mee hoor
Met dat zand gooien, weglopen tijdens het eten, en dan dat hij in die wasbak valt en meteen begint te janken. Ja oke ik zei het wat overdreven maar toch.
pi_78801809
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!

maar voor de rest leuke aflevering!!!
pi_78801988
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!

Ja dat ook. Leuke aflevering inderdaad.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:38:06 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78802061
Leuke aflevering idd, maar wat ontzettend dom idd van Lyndsey om dat kind naast dat fornuis te zetten, dat doet ze echt elke keer maar weer he...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78802260
Leuke aflevering ja,dat dagje pretpark met de familie Gooris was leuk om te zien.Fay is een schatje, heb het idee dat mama Lyndsey meer naar dochtertje trekt dan naar Bruce,omdat hij zo moeilijk is.
pi_78802386
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:45 schreef Saphia het volgende:
, heb het idee dat mama Lyndsey meer naar dochtertje trekt dan naar Bruce,omdat hij zo moeilijk is.
Dat zie ik helemaal niet.. Bruce is de oudste en heeft minder verzorging nodig Ook rent en speelt hij lekker alle kanten. Fay hangt nog meer aan mama.
pi_78802552
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zie ik helemaal niet.. Bruce is de oudste en heeft minder verzorging nodig Ook rent en speelt hij lekker alle kanten. Fay hangt nog meer aan mama.
Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.
pi_78807994
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Saphia het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.

Dat heeft toch niks met voorkeur voor haar dochter te maken Bruce is gewoon een handvol werk, omdat het zo'n lekker ondernemend stout jochie is
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:58:21 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78808204
quote:

Ik dacht dat Lindsey inductie had? (heb de afl niet gezien verder)
pi_78808609
quote:

Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.
pi_78808812
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:19 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.
Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.

Fay met die hond
pi_78809010
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef SSJKliko het volgende:
Hij is zelfs ook in 1 van hun afleveringen geweest, alleen daarna niet meer omdat hij het niet zo fijn vond. Die villa is in ieder geval niet meer van de Pfaffs.

Maar dan geloven jullie het toch niet moet je lekker zelf weten hoor, ik geef vrij weinig om de Pfaffs en de eerste paar keren dat ik bij hem was wist ik niet eens wie ze waren, het is dat hij er eens langsging waardoor ik erachter kwam wie ze waren. (En trouwens interesseerde het me ook niet eens, nu ook niet, zijn maar gewone mensen hoor)
dan moet je vriend toch beter leren luisteren.

Huis in Braschaat was vrij van hypotheek en sowieso is 80% van de huizen in belgie vrij. Ze wilden "kleiner" gaan wonen.

Echter de roddel komt vanwege zijn vermeende belastingfraude wat hem veel geld heeft gekost.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:41:17 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78809052
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:29 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.

Fay met die hond
volgend mij dus inductie. En die is niet op
slag koud, maar minder heet dan keramisch of gas.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:00:22 #169
176471 oh-oh
pi_78809562
Op die andere pitten stonden anders toch pannen te pruttelen en te koken, het zou mijn idee niet zijn om zo een druk kind , en ook geen rustig kind hoor, daar naast te parkeren en er zelf zo ver vanaf te stappen...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78810432
Inderdaad. Leermomentje voor Lindsay.
pi_78810785
Heb de aflevering net via RTL gemist gezien en inderdaad; leuke aflevering!

Hoor niemand over die tig beveiligingscamera's rond het nieuwe huis, geen inbreker die daar nog binnenkomt! (m.a.w. ik vind het nogal overdreven, maar ik woon dan ook iets kleiner......)
pi_78810990
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Mirjam30 het volgende:
Heb de aflevering net via RTL gemist gezien en inderdaad; leuke aflevering!

Hoor niemand over die tig beveiligingscamera's rond het nieuwe huis, geen inbreker die daar nog binnenkomt! (m.a.w. ik vind het nogal overdreven, maar ik woon dan ook iets kleiner......)
Hahaha ja ik vond het ook redelijk overdreven. Maar als Carmen zich daardoor veilig en chill voelt zal het wel.
pi_78813333
Nou ja, iedereen kan zien wat daar te halen valt, dus kan me wel voorstellen dat je dna ook laat zien dat je het goed beveiligt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:18:07 #174
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_78813462
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef Rianne84 het volgende:
Nou ja, iedereen kan zien wat daar te halen valt, dus kan me wel voorstellen dat je dna ook laat zien dat je het goed beveiligt.
haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak. En volgens mij valt de waarde van al dat spul ook wel mee.
pi_78813997
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:18 schreef fredjanssen het volgende:

[..]

haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak.
Het is net een woonwagenkamp, die bankstellen, die kleuren, vreselijk, alleen dan in een gewoon huis
pi_78814759
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is net een woonwagenkamp, die bankstellen, die kleuren, vreselijk, alleen dan in een gewoon huis
Ja, want dieven komen ook altijd voor de bankstellen

Het is ook niet mijn smaak, maar ze hebben wel meerdere tv's, pc's, quads, auto's, het zal heus wel wat waard zijn...
pi_78816518
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Dude dat is Peter Hoekstra ofzo, geen Johan Neeskes.
Goed dat het ook een ander is opgevallen. Dit was Arnold Scholten en niet Johan Neeskens . Ouwe Arnold, de Witte Socrates,...heb ik járen niets over gehoord.
pi_78816730
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Goed dat het ook een ander is opgevallen. Dit was Arnold Scholten en niet Johan Neeskens . Ouwe Arnold, de Witte Socrates,...heb ik járen niets over gehoord.
Nice. Wist ook dat het inderdaad geen Hoekstra was maar daar was ik even niet op gekomen.
pi_78817012
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ja, want dieven komen ook altijd voor de bankstellen

Het is ook niet mijn smaak, maar ze hebben wel meerdere tv's, pc's, quads, auto's, het zal heus wel wat waard zijn...

Ik reageer op het woordje smaak

En die beveiliging, ja beetje over the top, maar ze hebben genoeg dus waarom niet? En ook die megatuin...
pi_78817479
Ik vind Shania trouwens echt veranderd als je haar nu ziet en in die oude afleveringen. Ik heb zo de indruk dat Kelly en Sam nog heel wat te stellen krijgen met haar Maar Kelly is er al mee bezig geloof ik, want dat jongetje mocht niet naast Shania zitten in de achtbaan
pi_78817555
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind Shania trouwens echt veranderd als je haar nu ziet en in die oude afleveringen. Ik heb zo de indruk dat Kelly en Sam nog heel wat te stellen krijgen met haar Maar Kelly is er al mee bezig geloof ik, want dat jongetje mocht niet naast Shania zitten in de achtbaan

Dat denk ik al een hele tijd ook, volgens mij wordt dat nog wel wat als ze een jaar of 14 of 16 is

Was ze ook niet (weer) met Fay bezig? Iets afpakken of wegzetten, zag het fragment net te laat... Ook/Of met Liam/Keano, die bemoeit zich overal mee, met de andere kindjes
pi_78817756
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat denk ik al een hele tijd ook, volgens mij wordt dat nog wel wat als ze een jaar of 14 of 16 is

Was ze ook niet (weer) met Fay bezig? Iets afpakken of wegzetten, zag het fragment net te laat... Ook/Of met Liam/Keano, die bemoeit zich overal mee, met de andere kindjes
JA volgens mij pakte ze Fay wel meteen weer op, en ze wilde geen hoed op bij het cowboyfeest (Cowboy is wel een moeilijk woord voor Vlamingen geloof ik?)

Ik hoop ook dat ze voorlopig niet stoppen met de Pfaffs, ik zie het al voor helemaal voor me met Shania
- Shania voor t eerst ongesteld geworden: champagne!
- Sam die Shania ieder weekend ergens 's nachts moet ophalen
- Shania en haar eerste vriendje: kruisverhoor door JM: Zo, ben jij een goeie jongen? Wat wil je later worden? Zorg je wel goed voor Shania? Doe je wel je best op school? Want als je wat begint met Shania, dan is dat een begin he, geen eind

geweldige tv
pi_78817992
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

JA volgens mij pakte ze Fay wel meteen weer op, en ze wilde geen hoed op bij het cowboyfeest (Cowboy is wel een moeilijk woord voor Vlamingen geloof ik?)

Ik hoop ook dat ze voorlopig niet stoppen met de Pfaffs, ik zie het al voor helemaal voor me met Shania
- Shania voor t eerst ongesteld geworden: champagne!
- Sam die Shania ieder weekend ergens 's nachts moet ophalen
- Shania en haar eerste vriendje: kruisverhoor door JM: Zo, ben jij een goeie jongen? Wat wil je later worden? Zorg je wel goed voor Shania? Doe je wel je best op school? Want als je wat begint met Shania, dan is dat een begin he, geen eind

geweldige tv

Hoe oud is ze nu, iets van 10 of 11? Nou dan moeten ze nog minimaal 5 jaar filmen, of dat kind heeft op d'r 13e al haar eerste vriendje logeren
pi_78818085
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe oud is ze nu, iets van 10 of 11? Nou dan moeten ze nog minimaal 5 jaar filmen, of dat kind heeft op d'r 13e al haar eerste vriendje logeren
Ze is 11 toch?
Mja, Kelly en Sam kennende sluiten ze haar nog eerder op in haar kamer
Dan moeten ze er nog maar 10 jaar achteraan plakken
pi_78818102
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Rianne84 het volgende:

Mja, Kelly en Sam kennende sluiten ze haar nog eerder op in haar kamer

Beter dat dan op je 13e al een serieus vriendje hebben
pi_78821483
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

dan moet je vriend toch beter leren luisteren.

Huis in Braschaat was vrij van hypotheek en sowieso is 80% van de huizen in belgie vrij. Ze wilden "kleiner" gaan wonen.

Echter de roddel komt vanwege zijn vermeende belastingfraude wat hem veel geld heeft gekost.
Nou dit had niks met belastingfraude te maken, eerder ermee dat ze nogal op grote hand leven en veel spenderen. Sowieso helpt het niet als je schoonzoon (Nicolas) geen werk heeft en alleen op jouw geld teert..
pi_78823721
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Nou dit had niks met belastingfraude te maken, eerder ermee dat ze nogal op grote hand leven en veel spenderen. Sowieso helpt het niet als je schoonzoon (Nicolas) geen werk heeft en alleen op jouw geld teert..
op grote hand? jij komt niet uit Nederland?

En omdat Nicolas niet werkt teert hij op hun zak? Volgens mij hebben Nicolas en Debby voor een minder traditioneel huishouden gekozen waarin moeder werkt en vader thuis bij de kinderen is...
pi_78824209
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:29 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

En omdat Nicolas niet werkt teert hij op hun zak? Volgens mij hebben Nicolas en Debby voor een minder traditioneel huishouden gekozen waarin moeder werkt en vader thuis bij de kinderen is...
sorry dat was iets belgisch haha nouja ze hebben een gat in hun hand, laat ik het zo dan zeggen
pi_78847928
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:29 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Precies, als Debby niet zou werken zou je dat niet gezegd hebben. En Nicolas klust af en toe wat bij als model volgens mij. Ik vind hem wel een leuke vader, is hartstikke bij de opvoeding betrokken. En sinds Debby minder werkt lijken ze het met z'n viertjes ook wel gezelliger te hebben
pi_78879774
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik kon alleen maar denken; ik ga dood als dit mijn kind overkomt
Kelly Pfaff niet, die kwam pas ´s avonds laat weer thuis.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_78884399
Net de compilatie gezien van de leukste, mooiste, ontroerendste fragmenten gekozen door de Pfaffs en de kijkers. Wel jammer dat we niet de geboorte van Kenji (en Shania maar volgens mij bestond de serie toen nog niet) te zien kregen...en een beetje raar dat de kijkers als beste fragment de val van kenji hadden uitgekozen?!! sorry maar ik zie een kind niet graag vallen!..wel schattig hoe Sam helemaal de kluts kwijt was, en dat Carmen zo koel bleef vond ik echt goed van haar!!!

Hoe heet dat liedje dat werd gedraaid tijdens de bruiloft van Dave en Lyndsey?..en waarom dat gezwaai met hun zakdoeken?, is dat typisch belgs ofzo? was wel een grappig gezicht!.

En is het jullie opgevallen dat Kenji het altijd heeft over mijn zus dit en mijn zus zo?..maar shania zegt datnooit zo, wel grappig.
  maandag 8 maart 2010 @ 12:48:17 #192
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78885010
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Precies, als Debby niet zou werken zou je dat niet gezegd hebben. En Nicolas klust af en toe wat bij als model volgens mij. Ik vind hem wel een leuke vader, is hartstikke bij de opvoeding betrokken. En sinds Debby minder werkt lijken ze het met z'n viertjes ook wel gezelliger te hebben
Dat viel mij ook al op ja!!
pi_78885555
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:30 schreef MelR het volgende:
Net de compilatie gezien van de leukste, mooiste, ontroerendste fragmenten gekozen door de Pfaffs en de kijkers. Wel jammer dat we niet de geboorte van Kenji (en Shania maar volgens mij bestond de serie toen nog niet) te zien kregen...en een beetje raar dat de kijkers als beste fragment de val van kenji hadden uitgekozen?!! sorry maar ik zie een kind niet graag vallen!..wel schattig hoe Sam helemaal de kluts kwijt was, en dat Carmen zo koel bleef vond ik echt goed van haar!!!

Hoe heet dat liedje dat werd gedraaid tijdens de bruiloft van Dave en Lyndsey?..en waarom dat gezwaai met hun zakdoeken?, is dat typisch belgs ofzo? was wel een grappig gezicht!.

En is het jullie opgevallen dat Kenji het altijd heeft over mijn zus dit en mijn zus zo?..maar shania zegt datnooit zo, wel grappig.
Maar als ze dan in het ziekenhuis zijn, en Kenji gehecht is, toch nog beginnen te huilen. Vond ik toch wel wat hebben, sterk zijn als het moet, maar daarna toch wel heel emotioneel worden.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:04:22 #194
176471 oh-oh
pi_78885624
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Kelly Pfaff niet, die kwam pas ´s avonds laat weer thuis.
Ja die was aan het werk en de vader en opa en oma waren er bij en het leek allemaal erger dan het was, is dat nou zo een doodzonde?
Als het gebeurd was als een moeder thuis is, dan hoeft een vader voor zoiets toch ook niet uit zn werk te komen of wel?
( Groucho Marx )
pi_78887886
Ik persoonlijk vind dit een heelleuk, schattig stukje!!!

pi_78888014
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Nicolas heeft toch een eigen modellenbureau of niet??
Trouwens wanneer komt de aflevering waarin ze laten zien dat ie uit de kast komt???
pi_78888271
Vanavond aflevering 11 van seizoen 5, bompa overlijdt in aflevering 32.

Ik heb trouwens het idee dat we een aflevering gemist hebben. Woensdag zag je bij 'volgende keer in de Pfaffs' dat stukje dat Dave de sticker met Bruce op de auto plakt, vervolgens zit dat stuk op donderdag bij 'de vorige keer in de Pfaffs'
Willem-Jan van Puffelen
pi_78889107
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef MelR het volgende:
Ik persoonlijk vind dit een heelleuk, schattig stukje!!!

sam

tis net of zwarte piet net aan de deur heeft geklopt en een zak vol cadeaus heeft achtergelaten
pi_78891852
quote:

Michel Sardou - les lacs du Connemara, staat in de comments bnij het youtubefilmpje.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_78895319
quote:
Shania zegt ook wel eens mijn broer hoor!
Willem-Jan van Puffelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')