quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is echt tering vervelend trouwens.Hahaha
Met dat zand gooien, weglopen tijdens het eten, en dan dat hij in die wasbak valt en meteen begint te janken.quote:
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!
maar voor de rest leuke aflevering!!!
Dat zie ik helemaal niet..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:45 schreef Saphia het volgende:
, heb het idee dat mama Lyndsey meer naar dochtertje trekt dan naar Bruce,omdat hij zo moeilijk is.
Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik helemaal niet..Bruce is de oudste en heeft minder verzorging nodig
Ook rent en speelt hij lekker alle kanten. Fay hangt nog meer aan mama.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Saphia het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.
Ik dacht dat Lindsey inductie had? (heb de afl niet gezien verder)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!
Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.
dan moet je vriend toch beter leren luisteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef SSJKliko het volgende:
Hij is zelfs ook in 1 van hun afleveringen geweest, alleen daarna niet meer omdat hij het niet zo fijn vond. Die villa is in ieder geval niet meer van de Pfaffs.
Maar dan geloven jullie het toch niet moet je lekker zelf weten hoor, ik geef vrij weinig om de Pfaffs en de eerste paar keren dat ik bij hem was wist ik niet eens wie ze waren, het is dat hij er eens langsging waardoor ik erachter kwam wie ze waren. (En trouwens interesseerde het me ook niet eens, nu ook niet, zijn maar gewone mensen hoor)
volgend mij dus inductie. En die is niet opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.
Fay met die hond
Hahaha ja ik vond het ook redelijk overdreven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Mirjam30 het volgende:
Heb de aflevering net via RTL gemist gezien en inderdaad; leuke aflevering!
Hoor niemand over die tig beveiligingscamera's rond het nieuwe huis, geen inbreker die daar nog binnenkomt! (m.a.w. ik vind het nogal overdreven, maar ik woon dan ook iets kleiner......)
haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak. En volgens mij valt de waarde van al dat spul ook wel mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef Rianne84 het volgende:
Nou ja, iedereen kan zien wat daar te halen valt, dus kan me wel voorstellen dat je dna ook laat zien dat je het goed beveiligt.
Het is net een woonwagenkamp, die bankstellen, die kleuren, vreselijk, alleen dan in een gewoon huisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:18 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak.
Ja, want dieven komen ook altijd voor de bankstellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is net een woonwagenkamp, die bankstellen, die kleuren, vreselijk, alleen dan in een gewoon huis
Goed dat het ook een ander is opgevallen. Dit was Arnold Scholten en niet Johan Neeskensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Dude dat is Peter Hoekstra ofzo, geen Johan Neeskes.
Bruce is echt tering vervelend trouwens.Hahaha
Nice.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed dat het ook een ander is opgevallen. Dit was Arnold Scholten en niet Johan Neeskens. Ouwe Arnold, de Witte Socrates,...heb ik járen niets over gehoord.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, want dieven komen ook altijd voor de bankstellen![]()
Het is ook niet mijn smaak, maar ze hebben wel meerdere tv's, pc's, quads, auto's, het zal heus wel wat waard zijn...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind Shania trouwens echt veranderd als je haar nu ziet en in die oude afleveringen. Ik heb zo de indruk dat Kelly en Sam nog heel wat te stellen krijgen met haarMaar Kelly is er al mee bezig geloof ik, want dat jongetje mocht niet naast Shania zitten in de achtbaan
JA volgens mij pakte ze Fay wel meteen weer op, en ze wilde geen hoed op bij het cowboyfeestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik al een hele tijd ook, volgens mij wordt dat nog wel wat als ze een jaar of 14 of 16 is![]()
Was ze ook niet (weer) met Fay bezig? Iets afpakken of wegzetten, zag het fragment net te laat... Ook/Of met Liam/Keano, die bemoeit zich overal mee, met de andere kindjes![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
JA volgens mij pakte ze Fay wel meteen weer op, en ze wilde geen hoed op bij het cowboyfeest(Cowboy is wel een moeilijk woord voor Vlamingen geloof ik?)
Ik hoop ook dat ze voorlopig niet stoppen met de Pfaffs, ik zie het al voor helemaal voor me met Shania
- Shania voor t eerst ongesteld geworden: champagne!
- Sam die Shania ieder weekend ergens 's nachts moet ophalen
- Shania en haar eerste vriendje: kruisverhoor door JM: Zo, ben jij een goeie jongen? Wat wil je later worden? Zorg je wel goed voor Shania? Doe je wel je best op school? Want als je wat begint met Shania, dan is dat een begin he, geen eind
geweldige tv
Ze is 11 toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu, iets van 10 of 11? Nou dan moeten ze nog minimaal 5 jaar filmen, of dat kind heeft op d'r 13e al haar eerste vriendje logeren
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Rianne84 het volgende:
Mja, Kelly en Sam kennende sluiten ze haar nog eerder op in haar kamer
Nou dit had niks met belastingfraude te maken, eerder ermee dat ze nogal op grote hand leven en veel spenderen. Sowieso helpt het niet als je schoonzoon (Nicolas) geen werk heeft en alleen op jouw geld teert..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dan moet je vriend toch beter leren luisteren.
Huis in Braschaat was vrij van hypotheek en sowieso is 80% van de huizen in belgie vrij. Ze wilden "kleiner" gaan wonen.
Echter de roddel komt vanwege zijn vermeende belastingfraude wat hem veel geld heeft gekost.
op grote hand? jij komt niet uit Nederland?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou dit had niks met belastingfraude te maken, eerder ermee dat ze nogal op grote hand leven en veel spenderen. Sowieso helpt het niet als je schoonzoon (Nicolas) geen werk heeft en alleen op jouw geld teert..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
op grote hand? jij komt niet uit Nederland?
En omdat Nicolas niet werkt teert hij op hun zak? Volgens mij hebben Nicolas en Debby voor een minder traditioneel huishouden gekozen waarin moeder werkt en vader thuis bij de kinderen is...
Precies, als Debby niet zou werken zou je dat niet gezegd hebben. En Nicolas klust af en toe wat bij als model volgens mij. Ik vind hem wel een leuke vader, is hartstikke bij de opvoeding betrokken. En sinds Debby minder werkt lijken ze het met z'n viertjes ook wel gezelliger te hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
op grote hand? jij komt niet uit Nederland?
En omdat Nicolas niet werkt teert hij op hun zak? Volgens mij hebben Nicolas en Debby voor een minder traditioneel huishouden gekozen waarin moeder werkt en vader thuis bij de kinderen is...
Kelly Pfaff niet, die kwam pas ´s avonds laat weer thuis.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik kon alleen maar denken; ik ga dood als dit mijn kind overkomt
Dat viel mij ook al op ja!!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Precies, als Debby niet zou werken zou je dat niet gezegd hebben. En Nicolas klust af en toe wat bij als model volgens mij. Ik vind hem wel een leuke vader, is hartstikke bij de opvoeding betrokken. En sinds Debby minder werkt lijken ze het met z'n viertjes ook wel gezelliger te hebben
Maar als ze dan in het ziekenhuis zijn, en Kenji gehecht is, toch nog beginnen te huilen. Vond ik toch wel wat hebben, sterk zijn als het moet, maar daarna toch wel heel emotioneel worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:30 schreef MelR het volgende:
Net de compilatie gezien van de leukste, mooiste, ontroerendste fragmenten gekozen door de Pfaffs en de kijkers. Wel jammer dat we niet de geboorte van Kenji (en Shania maar volgens mij bestond de serie toen nog niet) te zien kregen...en een beetje raar dat de kijkers als beste fragment de val van kenji hadden uitgekozen?!! sorry maar ik zie een kind niet graag vallen!..wel schattig hoe Sam helemaal de kluts kwijt was, en dat Carmen zo koel bleef vond ik echt goed van haar!!!
Hoe heet dat liedje dat werd gedraaid tijdens de bruiloft van Dave en Lyndsey?..en waarom dat gezwaai met hun zakdoeken?, is dat typisch belgs ofzo? was wel een grappig gezicht!.
En is het jullie opgevallen dat Kenji het altijd heeft over mijn zus dit en mijn zus zo?..maar shania zegt datnooit zo, wel grappig.
Ja die was aan het werk en de vader en opa en oma waren er bij en het leek allemaal erger dan het was, is dat nou zo een doodzonde?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kelly Pfaff niet, die kwam pas ´s avonds laat weer thuis.
Nicolas heeft toch een eigen modellenbureau of niet??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou dit had niks met belastingfraude te maken, eerder ermee dat ze nogal op grote hand leven en veel spenderen. Sowieso helpt het niet als je schoonzoon (Nicolas) geen werk heeft en alleen op jouw geld teert..
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef MelR het volgende:
Ik persoonlijk vind dit een heelleuk, schattig stukje!!!
Michel Sardou - les lacs du Connemara, staat in de comments bnij het youtubefilmpje.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:30 schreef MelR het volgende:
Net de compilatie gezien van de leukste, mooiste, ontroerendste fragmenten gekozen door de Pfaffs en de kijkers. Wel jammer dat we niet de geboorte van Kenji (en Shania maar volgens mij bestond de serie toen nog niet) te zien kregen...en een beetje raar dat de kijkers als beste fragment de val van kenji hadden uitgekozen?!! sorry maar ik zie een kind niet graag vallen!..wel schattig hoe Sam helemaal de kluts kwijt was, en dat Carmen zo koel bleef vond ik echt goed van haar!!!
Hoe heet dat liedje dat werd gedraaid tijdens de bruiloft van Dave en Lyndsey?..en waarom dat gezwaai met hun zakdoeken?, is dat typisch belgs ofzo? was wel een grappig gezicht!.
En is het jullie opgevallen dat Kenji het altijd heeft over mijn zus dit en mijn zus zo?..maar shania zegt datnooit zo, wel grappig.
Shania zegt ook wel eens mijn broer hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:30 schreef MelR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |