In dit topic wordt denk ik bedoeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dave is de enige met een zware fulltime baan, waarschijnlijk is dat de oorzaak
Ja dit topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In dit topic wordt denk ik bedoeld.
Ja, hij was zo blij om Lindsey weer te zien, echt een lieverd!quote:
Mja in de nieuwe serie vind ik Dave en Lindsey niet echt meer zo leuk met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Wat een verschil met Debby en Nicolas he, hoe Lyndsey en Dave met elkaar om gaan
Ja nog een paar afleveringen geloof ik, ik weet nog dat ze met zijn allen op vakantie gingen en daarna is Bompa overledenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik keek trouwens 19:50 de Pfaffs en volgens mij is bompa bezig met z'n laatste afleveringen?
Lijkt me ook wel handig gezien de grote van dat beest. 1 hap en Bruce is wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En goed ook, hoe ze Casper laten wennen aan Bruce!
Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Oja: dit is steevast het antwoord als iemand negatief commentaar geeft op een geliefd programma voor heikneuters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:Ben je jaloers of zo?
Je hoeft ook niet te kijken hè
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef majtje het volgende:
ik vond het toch wel een leuke aflevering vandaag.. leuk dat Dave zo trots is op de Bruce. Leuk ook dat briefje met het horloge..alleen slordig dat het scheef was gegraveerd
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En goed ook, hoe ze Casper laten wennen aan Bruce!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.
Heerlijk hè.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zag gisteren weer eens een stukje maar wat een kampers zeg.
Is met vogels ook zo, die proberen dan ook zo hoog mogelijk in of op de kooi te komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.
Volgens mij kunnen we nog even van hem 'genieten' hoor. Deze afleveringen zijn in de zomer van 2006 opgenomen en hij overlijdt in maart 2007. Weet alleen niet hoeveel afleveringen er in de tussentijd opgenomen zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik keek trouwens 19:50 de Pfaffs en volgens mij is bompa bezig met z'n laatste afleveringen?
Des te meer reden om te kijken. Top TV.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zag gisteren weer eens een stukje maar wat een kampers zeg. Ik vind die zussen allemaal lelijk, bompa een ouwe naar nicotine stinkende zuipschuit, met die kinderen van Lindsey lijkt geestelijk wel iets mis en zo lelijk als de nacht, Debby met haar sjacherijnige kop en haar flikkertje (ben zijn naam vergeten) en dan nog Kelly met haar knokige lichaam met slappe theezakjes, en die Sam is helemaal een kneus, een b-artiest dat mensen betalen voor die gast om zogenaamd te laten optreden wat een failure! JM is al helemaal een dom onderontwikkeld figuur, hij mag blij zijn dat hij goed kon keepen want anders was hij niet veel verder gekomen dan de lopende band en dat wijf van hem Carmen, is met de fles geboren, bij elke gelegenheid trekt ze een fles open maar ze heeft het dan ook van geen vreemde. Je zal ze maar als buren hebben in je sjieke villawijk.
Nogal ja. Ik had dit stukje nog nooit gezien.quote:
Ben dus niet de enige die dat hadquote:En die commentator: "Het favoriete moment van de kijker".
Ja wat een verkeerde woordkeus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik had dit stukje nog nooit gezien.
En die commentator: "Het favoriete moment van de kijker".
Ik zat net te denken, nou ik heb wel leukere dingen van die kinderen gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik had dit stukje nog nooit gezien.
En die commentator: "Het favoriete moment van de kijker".
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef Mirjam30 het volgende:
Net zag je Shania, Kenji en Keano met z'n drieen bij elkaar zitten en toen viel me op dat Keano zijn kauwgom net zoals zijn moeder kauwt!
Dat is ook zo, nadat Carmen het ene beetje had schoongemaakt zag je 'enkel nog' de snee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel sneu van Kenji...
Alhoewel water en bloed er samen al snel dramatisch uitziet natuurlijk. Maar ik zou me ook kapot schrikken... en hoe duidelijk is het hoe snel er een ongeluk kan gebeuren zeg! Misschien was het de montage, maar het leek alsof hij nog geen 3 seconden zijn kont had gekeerd...pffff...
Het zit je wel dwars of niet ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zag gisteren weer eens een stukje maar wat een kampers zeg. Ik vind die zussen allemaal lelijk, bompa een ouwe naar nicotine stinkende zuipschuit, met die kinderen van Lindsey lijkt geestelijk wel iets mis en zo lelijk als de nacht, Debby met haar sjacherijnige kop en haar flikkertje (ben zijn naam vergeten) en dan nog Kelly met haar knokige lichaam met slappe theezakjes, en die Sam is helemaal een kneus, een b-artiest dat mensen betalen voor die gast om zogenaamd te laten optreden wat een failure! JM is al helemaal een dom onderontwikkeld figuur, hij mag blij zijn dat hij goed kon keepen want anders was hij niet veel verder gekomen dan de lopende band en dat wijf van hem Carmen, is met de fles geboren, bij elke gelegenheid trekt ze een fles open maar ze heeft het dan ook van geen vreemde. Je zal ze maar als buren hebben in je sjieke villawijk.
Om 23.50 geloof ik, na het RTL Nieuws.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
RTL 4 hè.Even wachten tot die verschrikkelijke Peter vd Vorst van het scherm af is.
ik kon alleen maar denken; ik ga dood als dit mijn kind overkomtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Grunsfan het volgende:
Oe, ik viel er precies in met die val van Kenji.Raar commentaar inderdaad, het favoriete moment
![]()
Maar wel heel zielig, ik kan er niet zo goed naar kijken.
Morgen maar eens de rest van de hoogtepunten bekijken!(ja, ik geef het toe, ik neem het elke avond op...
).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik kon alleen maar denken; ik ga dood als dit mijn kind overkomt
Ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het dat jacuzzi moment?
ja heel vreemd het favourite tv moment van de kijkersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het dat jacuzzi moment?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Inca het volgende:
[..]
ja heel vreemd het favourite tv moment van de kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |