Ja precies!! Maar... misschien is die oude villa wel grotendeels hypotheek vrij.. dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kom op hee, zeg nou zelf
als je geldproblemen hebt, kun je er dan nog een kast van een huis naast kopen, terwijl je andere villa nog niet verkocht is?
is idd een mogelijkheidquote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja precies!! Maar... misschien is die oude villa wel grotendeels hypotheek vrij.. dat zou ook nog kunnen.
ECHT!!!! Zoooooo wat gaaf!!!! Ik wil ook zo'n vriend die de Pfaffs persoonlijk kent en daar vaak over de vloer komtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is idd een mogelijkheid
ssjkliko zal wel weten of t zo is of niet, die heeft namelijk een vriend die ze persoonlijk kent en er vaak over de vloer komt dus dat zegt wel genoeg
Ja en die vriend is blijkbaar zo goed bevriend met ze dat de Pfaffs hun financiën met hem doornemen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:36 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Als jij het denkt dat je het allemaal beter weet, vooral doen. Feit is dat ze geld problemen hadden en hun villa in Brasschaat moesten verkopen, of jij dat nou wilt geloven of niet. Die vriend van me kent ze persoonlijk, en kwam/komt er vaak over de vloer, dus dat zegt wel genoeg.
[..]
ongeveer 10 min. van hun oude huis. Ligt net buiten Brasschaat
Juistquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en die vriend is blijkbaar zo goed bevriend met ze dat de Pfaffs hun financiën met hem doornemen?
het lelijkste roze wat ik ooit heb gezien .. ze lijkt wel een lijk met die troep opquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
met d'r roze lippenstift! (zo, dat lucht op!)
Hij moet natuurlijk wel goed zicht op d'r kont hebben hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:49 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond weer de nieuwste aflevering gezien...
Fay is echt een grappig kindje ze moest op de foto maar kon niet echt stilzitten, toen ze daarna haar eigen foto's zag moest ze hard lachen!!! Carmen is een vreselijke oude chagrijn, zelfs mijn vriend viel het op dat ze ontzettend zat te zeuren en te doen, gister leek het nog erger dan anders! Ze kregen een nieuw hek en ze probeerde die mini hond van haar er doorheen te proppen...![]()
Nicolas, Debby en de kids zijn in Mexico. Debby had volgens Nicolas een te groot zwembroekje aan.. het moest een string worden... wat een oma ding heb je aan, bla bla... zelf liep hij weer in zijn strakke zwemslip...Zo NIET sexy...
Het blijft hoe dan ook vermakelijk om naar te kijken!
Als er op je oude huis niet al te veel hypotheek rust, EN je heet JM Pfaff, is er met een bank best nog wel een overbruggingshypotheekje te regelen. Wordt alleen wat duurder aangezien de renteteller doortikt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kom op hee, zeg nou zelf
als je geldproblemen hebt, kun je er dan nog een kast van een huis naast kopen, terwijl je andere villa nog niet verkocht is?
Ja en dus lijkt het mij erg onwaarschijnlijk om al een nieuw huis te kopen voordat je oude huis verkocht is, als je geldproblemen hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als er op je oude huis niet al te veel hypotheek rust, EN je heet JM Pfaff, is er met een bank best nog wel een overbruggingshypotheekje te regelen. Wordt alleen wat duurder aangezien de renteteller doortikt.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef JaneDoe het volgende:
ik zit net te kijken, heeft carmen in dr broek gescheten ofzo?
Hier zijn heel vaak wachtlijsten voor zwemles, en als je zelf een zwembad hebt is privé les dan wel handig hoorquote:
En jij gaat er vanuit dat die villa niet verkocht is? Waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en dus lijkt het mij erg onwaarschijnlijk om al een nieuw huis te kopen voordat je oude huis verkocht is, als je geldproblemen hebt.
quote:
laat dat maar aan mij over, ik roggel t welquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het gister al niet plaatsen, maar dat doet Jane wel
Nou!!! Ik dacht al... volgens mij ben je dat nog nooit echt officieel geweest, er zit per dag toch gemiddeld wel 1 glas wijn in, zwanger of niet zwanger.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Rianne84 het volgende:
Lindsey: Straks zijn we papa en mama en dan ben ik geen BOB meer he!
Vandaar dat die kinderen zo achterlijk doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou!!! Ik dacht al... volgens mij ben je dat nog nooit echt officieel geweest, er zit per dag toch gemiddeld wel 1 glas wijn in, zwanger of niet zwanger.
214 afleveringen, maar goed ze zitten ook continue aan de drankquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Er staat een stukje over de Pfaffs in de nieuwe Privé. Ze willen voorlopig nog niet stoppen met de soap, en sowieso de 200ste aflevering gaan halen.Ik weet niet hoeveel afleveringen er tot nu toe zijn geweest?
Whahaha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
214 afleveringen, maar goed ze zitten ook continue aan de drank
Whehequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
214 afleveringen, maar goed ze zitten ook continue aan de drank
Fay is echt een grappig kindje!!! En inderdaad dat met die zwembroek van Nicolas...quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef Mirjam30 het volgende:
Voor de liefhebbers van Fay, onderstaand filmpje uit het nieuwe seizoen, erg grappig!
http://www.vtm.be/de-pfaffs/op-de-foto
Er staan trouwens meer filmpjes van het nieuwe seizoen op www.vtm.be/de-pfaffs!
Ook van Nicolas en Debby in Mexico en let dan even op de zwembroek van Nicolas!
Nou ik ook! Zat te janken! (gooi het maar op mijn hormonen). En even voor het tegengeluid, de arme jongen wordt hier altijd zo afgekraakt, ik vond Dave superlief en leuk gister. Trotse vader en lief voor zijn vrouwquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dr niet aan moeten denken om de hele familie zo op de gang te hebben als ik lag te bevallen, maar ik vind het bij hun wel echt zo mooi om te zien zo
Dave komt helemaal niet vaak voorbij iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Dave wordt toch niet afgekraakt? Vind het wel een toffe gast
Dave is de enige met een zware fulltime baan, waarschijnlijk is dat de oorzaakquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dave komt helemaal niet vaak voorbij idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |