In dit topic wordt denk ik bedoeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dave is de enige met een zware fulltime baan, waarschijnlijk is dat de oorzaak
Ja dit topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In dit topic wordt denk ik bedoeld.
Ja, hij was zo blij om Lindsey weer te zien, echt een lieverd!quote:
Mja in de nieuwe serie vind ik Dave en Lindsey niet echt meer zo leuk met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Wat een verschil met Debby en Nicolas he, hoe Lyndsey en Dave met elkaar om gaan
Ja nog een paar afleveringen geloof ik, ik weet nog dat ze met zijn allen op vakantie gingen en daarna is Bompa overledenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik keek trouwens 19:50 de Pfaffs en volgens mij is bompa bezig met z'n laatste afleveringen?
Lijkt me ook wel handig gezien de grote van dat beest. 1 hap en Bruce is wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En goed ook, hoe ze Casper laten wennen aan Bruce!
Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Oja: dit is steevast het antwoord als iemand negatief commentaar geeft op een geliefd programma voor heikneuters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:Ben je jaloers of zo?
Je hoeft ook niet te kijken hè
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef majtje het volgende:
ik vond het toch wel een leuke aflevering vandaag.. leuk dat Dave zo trots is op de Bruce. Leuk ook dat briefje met het horloge..alleen slordig dat het scheef was gegraveerd
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En goed ook, hoe ze Casper laten wennen aan Bruce!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.
Heerlijk hè.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zag gisteren weer eens een stukje maar wat een kampers zeg.
Is met vogels ook zo, die proberen dan ook zo hoog mogelijk in of op de kooi te komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Mij is altijd geleerd dat honden zich superieur voelen over alles wat kleiner en lager gelegen is. En dat je daarom nooit een baby bij een hond op de grond mag leggen omdat de hond zich dan superieur voelt over de baby.
Volgens mij kunnen we nog even van hem 'genieten' hoor. Deze afleveringen zijn in de zomer van 2006 opgenomen en hij overlijdt in maart 2007. Weet alleen niet hoeveel afleveringen er in de tussentijd opgenomen zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik keek trouwens 19:50 de Pfaffs en volgens mij is bompa bezig met z'n laatste afleveringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |