quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is echt tering vervelend trouwens.Hahaha
Met dat zand gooien, weglopen tijdens het eten, en dan dat hij in die wasbak valt en meteen begint te janken.quote:
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!
maar voor de rest leuke aflevering!!!
Dat zie ik helemaal niet..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:45 schreef Saphia het volgende:
, heb het idee dat mama Lyndsey meer naar dochtertje trekt dan naar Bruce,omdat hij zo moeilijk is.
Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik helemaal niet..Bruce is de oudste en heeft minder verzorging nodig
Ook rent en speelt hij lekker alle kanten. Fay hangt nog meer aan mama.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Saphia het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is een gevoel,Bij dat "samen koken" moment bekroop mij het gevoel dat ze Bruce eigenlijk een kleine pets wilde geven,maar vanwege de camera's Bruce gewoon op ferme toon toesprak.
Ik dacht dat Lindsey inductie had? (heb de afl niet gezien verder)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
OMG Lindsy gek!!! je laat dat kind toch niet zo naast een KOKEND HETE PIT zitten!!!...zeker zown kind als bruce die alles doet wat niet mag!!!
Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:29 schreef MelR het volgende:
Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een kind naast een inductieplaat laat zitten. En ze zag het ook maar nét op tijd dat ie zijn hand op die plaat wilde leggen.
dan moet je vriend toch beter leren luisteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef SSJKliko het volgende:
Hij is zelfs ook in 1 van hun afleveringen geweest, alleen daarna niet meer omdat hij het niet zo fijn vond. Die villa is in ieder geval niet meer van de Pfaffs.
Maar dan geloven jullie het toch niet moet je lekker zelf weten hoor, ik geef vrij weinig om de Pfaffs en de eerste paar keren dat ik bij hem was wist ik niet eens wie ze waren, het is dat hij er eens langsging waardoor ik erachter kwam wie ze waren. (En trouwens interesseerde het me ook niet eens, nu ook niet, zijn maar gewone mensen hoor)
volgend mij dus inductie. En die is niet opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Inductie is altijd koud als je het aanraakt, het wordt alleen heet van pannen, dus dat is helemaal niet gevaarlijk. Maar misschien heeft Lindsey wel een elektrische kookplaat, dan is het wel dom.
Fay met die hond
Hahaha ja ik vond het ook redelijk overdreven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Mirjam30 het volgende:
Heb de aflevering net via RTL gemist gezien en inderdaad; leuke aflevering!
Hoor niemand over die tig beveiligingscamera's rond het nieuwe huis, geen inbreker die daar nog binnenkomt! (m.a.w. ik vind het nogal overdreven, maar ik woon dan ook iets kleiner......)
haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak. En volgens mij valt de waarde van al dat spul ook wel mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef Rianne84 het volgende:
Nou ja, iedereen kan zien wat daar te halen valt, dus kan me wel voorstellen dat je dna ook laat zien dat je het goed beveiligt.
Het is net een woonwagenkamp, die bankstellen, die kleuren, vreselijk, alleen dan in een gewoon huisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:18 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
haha het is nou niet dat ze overlopen van smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |