Nisschien was Alberto Stegeman wel steeds in gesprek en kon hij hun vakantie niet komen redden.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar je gooit toch niet 2500 euro (volgens Sam) weg vanwege zo'n hotel en het weer? Als er nou een orkaan was, oke. Maar een beetje regen?
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk, het enige wat ik hier nog terugzie is mierenneukgezeurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh wat een zeikerds hier zeg, kan dit uit mijn AT?
![]()
![]()
Reageer dan lekker niet meer, laat dit topic vollopen en je hebt er geen last meer van.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:59 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk, het enige wat ik hier nog terugzie is mierenneukgezeur
Dat zou je ook kunnen zeggen tegen de mensen die continu hun zeikmodus hebben aanstaan bij hun reacties, Kijk dan niet naar het programma zou ik zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Reageer dan lekker niet meer, laat dit topic vollopen en je hebt er geen last meer van.
Geef dan het goede voorbeeld en geef zelf wat positieve input hierquote:Op maandag 22 maart 2010 08:41 schreef Moja het volgende:
Dat snap ik, maar als 20 mensen er maar over doorgaan over hoe lelijk, dom, achterlijk en kamp ze wel niet zijn, en dit keer op keer blijven zeggen. Dan denk ik dus, goh je hoeft niet te kijken.
Ik vond hem helemaal niet zo verontwaardigd over "de dierentuin" op het balkon, dit zei hij lachend. Wel over de kakkerlakken en de slakken, wat ik mij ook heel goed kon voorstellen. Ik had daar ook niet langer willen blijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Die verontwaardiging van Sam ook over die "dierentuin" (een bidsprinkhaan, kakkerlakken en een slang) op zijn balkon ook..... en ondertussen wel de balkondeur wagenwijd open laten staan
Hoe vreemd is het nou helemaal dat je in Egypte wat beesten op je balkon op de begane grond hebt?
Nou, al die slakken kwamen denk ik echt niet via de balkondeurenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
Als je de deur open laat staan terwijl je balkon een dierentuin is dan komen ze vanzelf ook binnen.....
Die noemde ik dan ook niet..... het ging me puur om het feit dat als je je al ergert aan het feit dat je balkon een dierentuin is, dat je dat dan niet met een open balkondeur moet doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, al die slakken kwamen denk ik echt niet via de balkondeuren
Inderdaad, daarom vind ik het ook erg leuk om te kijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik vond het in de aflevering van zondag zo gezellig dat ze met de hele familie naar het bos gaan en vervolgens met zijn allen gaan eten aan die enorme tafel. Carmen tovert dan een heel kerstmenu op tafel inclusief tafelaankleding.
Je kan veel van die familie zeggen maar ze hebben wel een ontzettend goede band met elkaar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik vond het in de aflevering van zondag zo gezellig dat ze met de hele familie naar het bos gaan en vervolgens met zijn allen gaan eten aan die enorme tafel. Carmen tovert dan een heel kerstmenu op tafel inclusief tafelaankleding.
Je kan veel van die familie zeggen maar ze hebben wel een ontzettend goede band met elkaar.
Volgens mij zaten ze in Griekenland, om precies te zijn in Kreta.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Hoe vreemd is het nou helemaal dat je in Egypte wat beesten op je balkon op de begane grond hebt?
Hahaha ja heb het vanmorgen gezien, hij vond het echt eng.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook leuk zoals ze met elkaar omgaan.
Vanavond leuk om te zien hoe Debby en Nicolas in het reuzenrad zaten. Wat was Nicolas bang, en Debby maar lachen.
het is maar goed dat ze gereserveerd hadden, want anders was er geen plaats geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahaha ja heb het vanmorgen gezien, hij vond het echt eng.
Gezellig ook in dat restaurant waar Lindsey & Dave waren.
Hahah ja dat was geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Toen Debby zo van opzij werd gefilmd. Zag je pas hoe veel ze op haar vader lijkt.
(en even ongeinteresseerd als hij, nicolas maar vertellen over die vriend van die billenmeid, en zij luisterde niet eens).
Het is een beetje een faghag,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Toen Debby zo van opzij werd gefilmd. Zag je pas hoe veel ze op haar vader lijkt.
(en even ongeinteresseerd als hij, nicolas maar vertellen over die vriend van die billenmeid, en zij luisterde niet eens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |