Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Het leek zo om die zonnestudio te gaan of is dat één zaak?
Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Burlapeater het volgende:
[..]
Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.
Toen zij in huilen uitbarstte had hij haar moeten troosten, even met die modellen reet van die stoel af en even die lieve meid troosten. In plaats daarvan maakte hij weer van die lompe opmerkingen, bijna sadistisch. Nicolais kent in mijn ogen geen emotie tonen, of er mee omgaan. Wat een flater sloeg hij gister.
Dave daarin tegen vind ik gewoon koel en briljant, blijft zichzelf, is een goede echtgenoot, doet geen gekke dingen, werkt hard voor zijn centen, is creatief (even een huis verbouwen) en is bovenal een uitstekende papa.
Sam blijft in mijn optiek het eeuwige 'jochie'. Gister zat hij in zijn blote bovenlijf, en het duurt nog maar een paar jaar en Kenji heeft al meer body massa dan zijn vader. Wat een spijker die Sam.
Sam kan er helemaal niks aan doen, en zo bedoel ik het ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.
En wat betreft Sam, tja, wat kan hij er aan doen dat hij zo'n figuur heeft????
Jawel, in hun eigen appartement hebben ze een kamer ingericht die dient als nagelstudio.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Het leek zo om die zonnestudio te gaan of is dat één zaak?
quote:
Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hèquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:37 schreef Estelle_ het volgende:
Dave en Lindsey vind ik maar een suf koppel.
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hè
Oh op die manier, passie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over![]()
Ik zie ook gewoon helemaal geen passie tussen die twee. Suf koppeltje dus, en ook als persoon apart vind ik hen weinig boeiend.
Ja zo van; 'Laat dat beest lopen' Carmen: 'Hij kan niet veel lopen' Dave: 'Hij heeft toch vier pootjes'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef Saphia het volgende:
Die boswandeling wasallemaal keurig gekapt en gekleed .Nathan die vertikte om een stukje te lopen en Dave droge opmerkingen maken tegen Carmen.
Heerlijke tv!
Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
ik moest echt hardop lachen om Kenji met dat voer, en maar omvallen, maar niet opgeven![]()
En ik moest janken om Carmen met dr gedoe met die chihuahua![]()
Godskolere. leer die hondjes es lekker wandelen zonder truitjes en zo, mijn hemel
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Destijds klaagde Sam al over de puppies van Angie, Carmen met dat hondje van d'r die ook heel snel zwanger werd. Snappen die mensen niet dat je je dieren gewoon moet laten helpen?
Ach, als ze Shania en Kenji maar leren hoe ze dat bij zichzelf kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een paar afleveringen terug brengen ze net een hele sloot beestjes naar de dierenwinkel, 2 afleveringen verder weer een zwangere. Domheid zit in de familie geloof ik, ergerlijk...
Wie zal de volgende zijn, Simba?
Heerlijk toch! Maar ik voel me niet aangesproken, hoor, ik kom alleen maar op voor Angie, Simba, Nathan, Diva en de cavia's!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh wat een zeikerds hier zeg, kan dit uit mijn AT?
![]()
![]()
Naja, tis psies wat je dr zelf van maakt hoor, ik heb hier chihuahua's die heel graag drie uur lang door de velden racen hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh wat een zeikerds hier zeg, kan dit uit mijn AT?
![]()
![]()
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef MelR het volgende:
ja ik vind Fay en Bruce ook erg leuk...en Kenji en Shania ook en keano en ...kortom..ik vind alle kids leuk![]()
maar iemand de "oude aflevering" donderdag of vrijdag avond gezien?...dat de Familie Gooris op vakantie op Kreta was maar meteen weer nr huis ging door de kakkerlakken, slakken en 1 slang op het terras, en badkamer?...wat ik dan niet snap dat ze niet proberen een ander hotel te krijgen?!ze hadden Alberto stegeman moeten bellen van red mijn vakantie! of nee iig een ander hotel!!
Maar je gooit toch niet 2500 euro (volgens Sam) weg vanwege zo'n hotel en het weer? Als er nou een orkaan was, oke. Maar een beetje regen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |