abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79365638
Ik vind Dave ook cool. Hij maakte zich voor de geboorte van de eerste zich druk om opvoeding maar hij doet het beter dan dat die meid.
Met die grasmaaier: hij had ook elektrisch spul kunnen gebruiken..maakt wat minder herrie.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:49:50 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79365697
Elektrisch of niet elektrisch maakt weinig uit, vaders maaien nou eenmaal het gras en daar kunnen kleine kinderen best tegen, maar dan moet je ze niet gaan vertellen dat ze er bang van zijn.

Je kunt een kind ook zeggen dat het de handjes maar op de oren moet houden, en duidelijk maken dat papa niets engs doet, maar ga het kind niet tig keer vertellen dat het bang is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79365845
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Het leek zo om die zonnestudio te gaan of is dat één zaak?
Go hard or go home
pi_79366144
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Aw, ik vond Debby echt heel zielig. Heeft ze nu helemaal niks meer, ook die nagelstudio niet?
Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.

Toen zij in huilen uitbarstte had hij haar moeten troosten, even met die modellen reet van die stoel af en even die lieve meid troosten. In plaats daarvan maakte hij weer van die lompe opmerkingen, bijna sadistisch. Nicolais kent in mijn ogen geen emotie tonen, of er mee omgaan. Wat een flater sloeg hij gister.

Dave daarin tegen vind ik gewoon koel en briljant, blijft zichzelf, is een goede echtgenoot, doet geen gekke dingen, werkt hard voor zijn centen, is creatief (even een huis verbouwen) en is bovenal een uitstekende papa.

Sam blijft in mijn optiek het eeuwige 'jochie'. Gister zat hij in zijn blote bovenlijf, en het duurt nog maar een paar jaar en Kenji heeft al meer body massa dan zijn vader. Wat een spijker die Sam.
pi_79366273
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Burlapeater het volgende:

[..]

Nu kwam het zo mooi naar voren hoe lomp die Nicolais is.

Toen zij in huilen uitbarstte had hij haar moeten troosten, even met die modellen reet van die stoel af en even die lieve meid troosten. In plaats daarvan maakte hij weer van die lompe opmerkingen, bijna sadistisch. Nicolais kent in mijn ogen geen emotie tonen, of er mee omgaan. Wat een flater sloeg hij gister.

Dave daarin tegen vind ik gewoon koel en briljant, blijft zichzelf, is een goede echtgenoot, doet geen gekke dingen, werkt hard voor zijn centen, is creatief (even een huis verbouwen) en is bovenal een uitstekende papa.

Sam blijft in mijn optiek het eeuwige 'jochie'. Gister zat hij in zijn blote bovenlijf, en het duurt nog maar een paar jaar en Kenji heeft al meer body massa dan zijn vader. Wat een spijker die Sam.
Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.
En wat betreft Sam, tja, wat kan hij er aan doen dat hij zo'n figuur heeft????
pi_79366328
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:32 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ja, vond het ook heel vreemd dat hij haar niet ging troosten. Maar sowieso vind ik ze heel vreemd met elkaar omgaan.
En wat betreft Sam, tja, wat kan hij er aan doen dat hij zo'n figuur heeft????
Sam kan er helemaal niks aan doen, en zo bedoel ik het ook niet.
Het is alleen zo'n jochie, maar dat neemt niet weg dat ik Sam wel goed vind.
Sam is een prima vader, gaat leuk met zijn kinderen om en is ook een goede echtgenoot voor Kelly.
Ook is hij bij tijd en wijlen erg grappig, althans, dat probeert ie.
pi_79366365
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Jawel, in hun eigen appartement hebben ze een kamer ingericht die dient als nagelstudio.
Zonnestudio hebben ze dus verhuurd, extra inkomsten.

En ik vind Nicolas ook maar lomp, heeft wel altijd iets te zeiken op haar. Maar omgekeerd ook wel, vind dat ze zelden lief tegen elkaar doen (van wat er toch getoond wordt).
Maar goed, ze gaan trouwen dus blijkbaar hebben ze er zelf weinig problemen mee.

Dave en Lindsey vind ik maar een suf koppel.

Dan prefereer ik toch wel het gezinnetje Goris.
't es tit tat 't ut es!
pi_79367240
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Burlapeater het volgende:

Wat een flater sloeg hij gister.

Ik vond het al storend toen ze eerder daarvoor op de bank lagen, Debby met een glas wijn en Nicolas met z'n verhaal over hoe zwaar het weekend is en dat hij dan weer met van die typische mannen opmerkingen komt Overal moeten drinken, overal een pint nemen, wat een puberpraatjes, vermoeiend gewoon.

En op het moment dat ze jankend aan tafel zit "ga je nu nog door met huilen of je boterham opeten" Sukkel.

En trouwen, hoeveel mensen trouwen niet "gewoon" omdat het toch nog als laatste puzzelstukje moet, ze hebben al kinderen, dus ach trouwen doen ze ook nog even.
Ik zie geen moer in die relatie van ze, liefdevol, nee alles behalve. Zij is altijd chagerijnig en hij steekt ook lekker onder water. Ik word elke week weer ongemakkelijk als ik die pijnlijke momenten van ze zie, gister was weer een extreem voorbeeld
Zal wel weer het typische Pfaff feestje worden, een hoop drank en aandacht Alsof hun nou het voorbeeld zijn van een liefdevolle relatie.
Zeker net op die dag dat ze niet filmen wel merkbaar
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79367247
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:37 schreef Estelle_ het volgende:

Dave en Lindsey vind ik maar een suf koppel.
Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hè
pi_79367514
Ik heb een kwartiertje naar de Pfaffs kunnen kijken(nieuwe aflevering) en Liam was zo schattig he, zijn mama troosten."niet wenen, mama" Ik vond het heel moedig van Debby om voor haar gezondheid en gezin te kiezen.
Die boswandeling was allemaal keurig gekapt en gekleed .Nathan die vertikte om een stukje te lopen en Dave droge opmerkingen maken tegen Carmen.

Heerlijke tv!
pi_79367744
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Elk ander stel zal met 2 van die hele jonge kindjes vast elk weekend de hort op gaan hè
Daar heb ik het helemaal niet over
Ik zie ook gewoon helemaal geen passie tussen die twee. Suf koppeltje dus, en ook als persoon apart vind ik hen weinig boeiend.
't es tit tat 't ut es!
pi_79367942
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:46 schreef Estelle_ het volgende:

[..]

Daar heb ik het helemaal niet over
Ik zie ook gewoon helemaal geen passie tussen die twee. Suf koppeltje dus, en ook als persoon apart vind ik hen weinig boeiend.
Oh op die manier, passie. Meeste mensen roepen altijd hier dat ze weinig leuks doen, daar doelde ik dus op, met 2 van die bengeltjes die héél veel werk zijn, zit je veel thuis ja. En is het vooral huisje-boompje-beestje, tot ze wat ouder zijn.
pi_79368111
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef Saphia het volgende:

Die boswandeling was allemaal keurig gekapt en gekleed .Nathan die vertikte om een stukje te lopen en Dave droge opmerkingen maken tegen Carmen.

Heerlijke tv!
Ja zo van; 'Laat dat beest lopen' Carmen: 'Hij kan niet veel lopen' Dave: 'Hij heeft toch vier pootjes'.

Bruce was ook grappig, achterwiel van zijn fiets in een plas en trappen maar. Alles drijfnat. Bruce van achter doorweekt, en je hoorde zijn neefjes en nichtje lachen.

Trouwens, ik begrijp wel waarom Debby 'chagrijnig' is. Ik zou dat ook worden van zo'n sadistische vent om je heen, die geen greintje liefde vertoont. Bah wat een naar ventje die Nicolais, geef je vrouw wat aandacht, troost haar bij dat soort momenten.
pi_79368182
Net de aflevering van gister gezien. Nu ben ik nogal 'van de dieren' en mij irriteert het zo ongelooflijk hoe ze soms met hun dieren omgaan. Sam maar klagen over die cavia's dat er weer een zwanger is, DAT HOEFT NIET! . Dat is dus al de tweede keer dat ze een nest cavia's krijgen!

Destijds klaagde Sam al over de puppies van Angie, Carmen met dat hondje van d'r die ook heel snel zwanger werd. Snappen die mensen niet dat je je dieren gewoon moet laten helpen?

Zo, dat lucht op!

(verder een leuke aflevering hoor!)
pi_79368382
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
ik moest echt hardop lachen om Kenji met dat voer, en maar omvallen, maar niet opgeven
En ik moest janken om Carmen met dr gedoe met die chihuahua
Godskolere. leer die hondjes es lekker wandelen zonder truitjes en zo, mijn hemel
Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.
pi_79368423
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Mirjam30 het volgende:

Destijds klaagde Sam al over de puppies van Angie, Carmen met dat hondje van d'r die ook heel snel zwanger werd. Snappen die mensen niet dat je je dieren gewoon moet laten helpen?

En een paar afleveringen terug brengen ze net een hele sloot beestjes naar de dierenwinkel, 2 afleveringen verder weer een zwangere. Domheid zit in de familie geloof ik, ergerlijk...
Wie zal de volgende zijn, Simba?
pi_79368596
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En een paar afleveringen terug brengen ze net een hele sloot beestjes naar de dierenwinkel, 2 afleveringen verder weer een zwangere. Domheid zit in de familie geloof ik, ergerlijk...
Wie zal de volgende zijn, Simba?
Ach, als ze Shania en Kenji maar leren hoe ze dat bij zichzelf kunnen voorkomen
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:23:07 #193
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79368600
Oh wat een zeikerds hier zeg, kan dit uit mijn AT?
pi_79368959
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

Heerlijk toch! Maar ik voel me niet aangesproken, hoor, ik kom alleen maar op voor Angie, Simba, Nathan, Diva en de cavia's!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:36:01 #195
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79368970
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb ook echt in een deuk gelegen om Kenji en mij dood zitten ergeren aan die wandelende trilstokken. Ik had ze gewoon doorgetrokken over de straat...gaan ze vanzelf lopen. Dat soort hondjes zouden ze eigenlijk moeten verbieden want je hebt er geen fuck aan. Pure mode-accessoires.
Naja, tis psies wat je dr zelf van maakt hoor, ik heb hier chihuahua's die heel graag drie uur lang door de velden racen hoor
En ik heb naakthonden met kleren aan als het echt koud is, maar die rennen gewoon lekker mee
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:36:51 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79369001
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

Je wilde zelf graag de grootste zeikerd in het topic zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79371162
Wat een scheet is die Fay, leuk meisje zeg en Kenji en Shania zijn ook leuk opgedroogd! (alleen die namen )
Bruce ook een leuk mannetje , had al een hele poos niet meer gekeken.

Nogal oliedom dat gebeuren rondom die cavia's, iedere kneus weet toch dat je vrouwtjes echt niet bij mannetjes moet zetten, vrijwel ieder dier fokt dan maar door en door

Die kinderen lopen trouwens wel allemaal erg lang rond met een speen zeg, ergens in het weekend in 1 van de herhalingen viel me dat ook al op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79391200
ja ik vind Fay en Bruce ook erg leuk...en Kenji en Shania ook en keano en ...kortom..ik vind alle kids leuk
maar iemand de "oude aflevering" donderdag of vrijdag avond gezien?...dat de Familie Gooris op vakantie op Kreta was maar meteen weer nr huis ging door de kakkerlakken, slakken en 1 slang op het terras, en badkamer?...wat ik dan niet snap dat ze niet proberen een ander hotel te krijgen?!ze hadden Alberto stegeman moeten bellen van red mijn vakantie! of nee iig een ander hotel!!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 23:31:39 #199
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_79391477
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef MelR het volgende:
ja ik vind Fay en Bruce ook erg leuk...en Kenji en Shania ook en keano en ...kortom..ik vind alle kids leuk
maar iemand de "oude aflevering" donderdag of vrijdag avond gezien?...dat de Familie Gooris op vakantie op Kreta was maar meteen weer nr huis ging door de kakkerlakken, slakken en 1 slang op het terras, en badkamer?...wat ik dan niet snap dat ze niet proberen een ander hotel te krijgen?!ze hadden Alberto stegeman moeten bellen van red mijn vakantie! of nee iig een ander hotel!!
Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.
pi_79394597
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja ik begreep dat ook niet helemaal, volgens mij gaan ze ook bijna nooit op vakantie.. ik had in elk geval een ander hotel geregeld. Maar volgens mij was het ook ontzettend slecht weer.. dus misschien speelde dat ook wel mee.
Maar je gooit toch niet 2500 euro (volgens Sam) weg vanwege zo'n hotel en het weer? Als er nou een orkaan was, oke. Maar een beetje regen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')