quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Rianne84 het volgende:
Ik stel voor dat we in de zomer gaan, kunnen we meteen gebruik maken van het zwembad en de liefhebbers kunnen nicolas dan misschien in zwembroek bewonderen
Ik moet er een beetje om lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Mirjam30 het volgende:
Hebben jullie onderstaand filmpje al gezien?
(Misschien een idee voor een nieuw topic: ......... met een hysterische Lyndsey)
http://www.vtm.be/de-pfaffs/verdrietig
Hoop trouwens dat de link werkt, ben daar niet zo goed in.......
heb m aangepastquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet tijd voor een nieuwe banner in de OP?
Deze klopt met alle kindjes
Ik zit te kijken, is dat van Carmen en JM de foto die ze gister lieten zien, met die fotograaf die bij ze thuis kwam?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Rianne84 het volgende:
Ik stel voor dat we in de zomer gaan, kunnen we meteen gebruik maken van het zwembad en de liefhebbers kunnen nicolas dan misschien in zwembroek bewonderen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Rianne84 het volgende:
valt me nu pas op dat JM zelfs op die banner reclame op z'n overhemd heeft
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
TerugVindPfaffertjesbus!
quote:
Volgens mij heeft hij alleen maar reclame overhemden....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Rianne84 het volgende:
valt me nu pas op dat JM zelfs op die banner reclame op z'n overhemd heeft
Daar las ik vandeweek een stukje van op internet. Zijn contact met Bingoal liep af, en meteen daarna tekende hij een contract bij een ander bedrijf voor weer sponsoring op zijn kraag. Geloof een bedrijf in haarden oid.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:10 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen maar reclame overhemden....
quote:Weer reclame op kraag Jean-Marie Pfaff
19/02 Jean-Marie Pfaff loopt weer rond met reclame op zijn kraag. Sinds vorig jaar was de kraag van de doelman niet langer bedrukt.
Pfaff maakte reclame voor gokkantoor Bingoal, maar die deal sprong vorig jaar af. De witte boord bleef zolang onbedrukt, maar nu zal de naam van aluminiumfabrikant Blyweert op zijn kraag prijken.
Naast de bedrukte kraag zal Jean-Marie Pfaff ook dagelijks op Batibouw als ambassadeur voor Blyweert reclame maken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar las ik vandeweek een stukje van op internet. Zijn contact met Bingoal liep af, en meteen daarna tekende hij een contract bij een ander bedrijf voor weer sponsoring op zijn kraag. Geloof een bedrijf in haarden oid.
-edit-
Ze maken ramen dus.
[..]
De Belgische Story gelezen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
De Pfaffs wonen niet meer in Brasschaat zelf hoor.. Ze wonen nu in een dorp ernaastze konden die villa in Brasschaat niet meer betalen.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef SSJKliko het volgende:
De Pfaffs wonen niet meer in Brasschaat zelf hoor.. Ze wonen nu in een dorp ernaastze konden die villa in Brasschaat niet meer betalen.
Nee, een vriend van me woont in Brasschaat en kent de Pfaffs persoonlijk. Weet de precieze reden niet, zou ik hem moeten vragen. Hij zei iig dat ze nu wel kleiner wonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
De Belgische Story gelezen?
Ik denk dat als ze dat huis niet meer konden betalen, ze ook niet zomaar een ander groot huis konden kopen terwijl het eerste huis nog niet verkocht is.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nee, een vriend van me woont in Brasschaat en kent de Pfaffs persoonlijk. Weet de precieze reden niet, zou ik hem moeten vragen. Hij zei iig dat ze nu wel kleiner wonen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
ja idd ze wonen nog net niet in een poppenhuis
maar goed dat lyndsey hier niet meeleest tis hier al net zo erg als in de boekskes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |