Mee eens!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
Terug vindt Pfaffs (ooo wat origineel)
Toch doe ik lekker meequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
ja je zou iets anders verwachten met zulke knappe ouders...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Allemachtig, groeien die Volders kinderen op in het frietkot of zo?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:58 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ja je zou iets anders verwachten met zulke knappe ouders...![]()
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Starlie het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Nee joh die ouders hebben gewoon een waterhoofd.
Kijk dat is nog eens goed nieuws!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:08 schreef Oliver23 het volgende:
Op 21 februari start seizoen 10 op VTM
nee, helaas nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
VTM das toch niet standaard te ontvangen in NL hè?
Sowieso, wat een zeikerd zeg.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Grunsfan het volgende:
Debby die dat vlees niet wilde eten gister. Wat zag dat er trouwens ehhh... apart uit dat vlees, brrr. Wel lekker doordrinken maar geen gebakken vlees willen eten...
Pak eens uit de OP die foto van Debby, die lijkt wel eind 30 met dat kapselquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
Om Lyndsey niet helemaal af te kraken, ook Debby en Kelly zien er af en toe niet uit...![]()
Ik dacht steeds met die pony "hoe komt het toch dat zodra ze een pony heeft die kop 2 keer zo strak lijkt", maar ik had nog niet echt verder nagedacht omdat ze (die 3 zussen) nog zo jong zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ] Hallo botox, vaarwel natuurlijk uitstraling![]()
Lijkt wel of ze anorexia heeft op de bovenste foto.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
Om Lyndsey niet helemaal af te kraken, ook Debby en Kelly zien er af en toe niet uit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (wat ziet ze er nu anders uit)
[ afbeelding ] Hallo botox, vaarwel natuurlijk uitstraling![]()
Zulk haar is ouwelijk inderdaad, nee dan die poedelkop van tegenwoordig die maakt jong, is gruwelijk aantrekkelijk en drop-dead-gorgeous!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pak eens uit de OP die foto van Debby, die lijkt wel eind 30 met dat kapsel
[ afbeelding ]
Welke man vindt z'n vrouw nog aantrekkelijk met zulk haar![]()
Maar ook Nicolas mag er zijn, met z'n ringbaardje en boermetkiespijn-prodent-smile![]()
Dat vinger-in-het-stopcontact heb ik al een paar weken niet gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Zulk haar is ouwelijk inderdaad, nee dan die poedelkop van tegenwoordig die maakt jong, is gruwelijk aantrekkelijk en drop-dead-gorgeous!!
echt heh, zij lijkt t meest op hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef Rianne84 het volgende:
Debby is precies JM op die bovenste foto
Eens!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vinger-in-het-stopcontact heb ik al een paar weken niet gezienZe moet het gewoon lekker opsteken, staat het best imo
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef Rianne84 het volgende:
Debby is precies JM op die bovenste foto
Ik dacht dat zij ook al een borstvergroting had gehad, ooit gelezen hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:54 schreef Oliver23 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Kelly botox heeft gebruikt omdat Sam fel tegen cosmetische ingrepen is.
Kelly wou vroeger ook haar borsten vergroten, maar dat wou Sam ook niet.
Ik over het algemeen ook, maar op die specifieke foto vind ik haar precies JM...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Debby ook een kopie van Carmen hoor!
Dat was Debbyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij ook al een borstvergroting had gehad, ooit gelezen hier![]()
Ach we mogen speculeren toch
Ja klopt, die lijken echt op elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Carmen
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze het beide hadden laten doen.![]()
Vanavond kunnen we weer, de Vrijdagavond aflevering
Nee inderdaad, en zoveel kleiner lijkt het niet eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vraag me trouwens wel af waarom JM en Carmen al een ander huis hebben gekocht terwijl ze dat andere nog niet kwijt zijn. Volgens mij is het nu nog steeds niet verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |