Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
marijkequote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen
En met wie mag ik mee op vakantie?![]()
het is duidelijk zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
't is inderdaad enkel zwaaien hier vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je met mij mee??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen
En met wie mag ik mee op vakantie?![]()
Beheurlijkquote:
\JEUJ!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
zwaaitopic![]()
[..]
marijke![]()
![]()
![]()
![]()
met mij mag je mee
Graag!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je met mij mee??
[..]
Beheurlijk
stoofvlees met gebakken aardappeltjesquote:
marcquote:
laatquote:
quote:
echt nietquote:
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik ben om half 6 gaan slapen
voor de vrijdag valt het nog meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doen
dat kan je vanavond bewijzen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de vrijdag valt het nog mee![]()
voor een zaterdag zou het zelfs nog vroeg zijn
whehehequote:
suikertaartjequote:
quote:
Ik ga dat even doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ookquote:
Oeh...mooooooooooooooooi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ook.
Nou ja, weer eens wat anders dan dat ik naar de herrie van de bovenburen moet luisteren.
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik heb kunnen bijdragen aan het rechttrekken van je opvoeding!.
Mwah, beetje saaiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!
Ik kende eigenlijk alleen chasing cars..maar die vind ik ook heul erg mooi
So let me go out therequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:
Hij is mooi hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So let me go out there
I can breathe fresh air
Stay with you all night
Just let me love you
Just for a while want to
Be with you all night
Be with you all night
Until I fall asleep
Just let me be here
I won't tell anyone
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
Ga het vanavond thuis eens luisteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
oew jij hebt een badquote:
idem hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een bad, zit er echt nooit in (echt geen geduld voor
het is niet eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:
Ik denk dat we krachtstroom nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we er niet beter gewoon 2 stroomkabels in gooien?
Zouden ze hier wakker van worden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat we krachtstroom nodig hebben.
Zou iedereen dan toch een leven hebben op zaterdag?
Damn, heb ik een keer een zaterdagavond voor mezelf, is er niemand
Kan je niet op zoek gaan naar iemand?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Damn, heb ik een keer een zaterdagavond voor mezelf, is er niemand
wat een gaaf nummerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze hier wakker van worden?
Stroom genoeg iig bij de inslag
neeej, even heerlijk nergens naar toe, geen visite, bed voor me alleen en lekker rondhangen op het forum met een plisje in de linkerhand en een peuk in de rechter...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet op zoek gaan naar iemand?
Dan ben je wel snel wakker hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een gaaf nummer
Dat wil je echt niet op je wekkerradio
Op die peuk na klinkt het helemaal goedquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neeej, even heerlijk nergens naar toe, geen visite, bed voor me alleen en lekker rondhangen op het forum met een plisje in de linkerhand en een peuk in de rechter...
Ja, die falers in dat topic. Mag niet eens mijn gewenste nummer 1 opgevenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Ja, slechte gewoonte waar ik maar moeilijk vanaf kom.
Ben nu lekker muziek aan het afstruinen uit dit topic [TOERNOOI] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!
oude maasweg?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die falers in dat topic. Mag niet eens mijn gewenste nummer 1 opgevendus doe niet mee
Ja, hoe kan je een band die zichzelf stroopwafel noemt nou niet mee laten doenquote:
Avond is natuurlijk ookquote:Op zondag 14 maart 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb twee nummers een en Oude Maasweg is nummer 2
en
en nummer 3:
Die is zoooo goedquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 goldfinger1963
02. 020 marcb1974
03. 019 DaMart
04. 010 Symphonic
05. 009 suikertaartje
06. 007 Giertje
07. 005 indahnesia.com
08. 003 Knuffelzacht
09. 002 Marijkezwolle
10. 002 friemelaar
11. 001 Dr_Flash
12. 001 --Tweety--
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de vrijdag valt het nog mee![]()
voor een zaterdag zou het zelfs nog vroeg zijn
dus bij dezequote:
indahquote:
knuffelquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ben je alweer een beetje aan het treinen?
Vette ouwe lullenmuziek ftwquote:
marcquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij hebben de bovenburen de hint begrepen... na Hardcore Vibes van Dune even keihard te hebben gerdaaid, is die herrie bij hun gestopt.
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven mequote:
groot gelijk heb jequote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven me.
Maar goed, als andere buren bij mij komen klagen vanwege dat ene nummer, dan was dat natuurlijk ook muziek die bij mijn bovenburen vandaan kwam.
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??quote:
Neequote:
Dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMorgen maar weer eens wat nieuwe Hoegaarden Grand Cru (laten) halen bij de winkelt
![]()
[ afbeelding ]
nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??
hier nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het maar saai weer, met die grijze lucht.
Ach, dan heb je iig watquote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Hoi snoetje!quote:
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140quote:
dat is het hier iig welquote:
suikerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
gf!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suiker![]()
![]()
![]()
![]()
dus ook F1 aan het kijken
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 wasquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140
whehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
Ja, Ik ging toch al bij jou wonen, maar nu helemaalquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last vanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
of ging ik nou bij jou wonen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
whehehequote:
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komtquote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonen.
Oh ik kan het goed gebruiken hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzoquote:
ik maak hier al plaats voor jequote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzo
Ach ik was ook niet echt kieskeurig hoor. Alles wat ik gratis kreeg (en ook nodig had) was mooi meegenomenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik kan het goed gebruiken hoorMaar juist omdat het me de bliksem zal wezen hoe lelijk het allemaal is (en ik geen instituut heb wat constant commentaar levert op mijn keuzes, lees vrouw
) heb ik dus eigenlijk ook geen zin om de hele zondagmiddag naar driehonderd handdoeken uit 1970 te kijken
![]()
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lagquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komt
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lag.
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geldquote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijk![]()
En jij hebt beide?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geld
Als je een hondekop had, dan had ik het nog overwogen...quote:
Je hebt nog niet in Fles zijn fotoboek gekeken zeker?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een hondekop had, dan had ik het nog overwogen...
Tsss beetje eisen stellenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
KZquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
lotussss
zooo ik weer thuisen 8 dagen niet werken
wat ga je doen met al die vrije tijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
lotussss
zooo ik weer thuisen 8 dagen niet werken
vanaaf bios,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ga je doen met al die vrije tijd?
oew leuke dingen dusquote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vanaaf bios,
morgen hopelijk veel afhandelen met vakbond
dinsdag lunchen en shoppen met 1 collega/vriendin
dinsdag eten en bios met 1 collega/vriendin en beste vriend (haar vriend
woensdag sollicitatie, markt, verjaardag van collega/vriendin van (en daar zijn andere collega's/vriendinnen)
donderdag trein naar berlijnen dan maandag ochtend weer terug
en indien nodig dus overal tussendoor contact met vakbond
Nou moest ik kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
Je hebt nog niet in Fles zijn fotoboek gekeken zeker?
arm kindquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
leuk maar druk, hopen dat ik mijzelf niet voorbij loopquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew leuke dingen dus
hopelijk lukt et om met de vakbond eruit te komen
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaanquote:
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jouquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
handig he dat blindtypenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ik zie het: "Woef!"quote:Op zondag 14 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaan
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jou
voor mij nu wel jaquote:
HOHO!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jou
Noem je me nou hoer???quote:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:
Nee..of je moet dat fijn vinden?quote:
Niet hardop!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
8 dagen weekeindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Ik ga ervan uit dat mensen hier wel tegen een geintje kunnenquote:
Je zag mijn reactie toch wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mensen hier wel tegen een geintje kunnen
He, zolang ik lekker mee kan lezen mogen jullie je uitleven hoor,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mensen hier wel tegen een geintje kunnen
Ga ik nu even weer met mini-meneer spelen, die wil uit bed.quote:
Speelzequote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga ik nu even weer met mini-meneer spelen, die wil uit bed.
![]()
dan word je ongeveer tegelijk met mij wakkerquote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuk maar druk, hopen dat ik mijzelf niet voorbij loop
morgen ook niet voor 12uur mijn nest uit!
Laterss LOVEquote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga ik nu even weer met mini-meneer spelen, die wil uit bed.
![]()
Ow, heb jij die mail nog niet gehad?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, heb jij die mail nog niet gehad?
Nee, de correctiemail daaropquote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
of je moet die mail bedoelen dat ik vanaf vandaag vrij heb tot woensdag
Je ondertiteling is stukquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
quatzproat is tenslotte ook proat, nie dan?
Weet je wat het is?quote:
Ja hoor, was heel gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe was je feesie fles ?
Leuk geweest ?
fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, was heel gezelligAlle neven en nichten weer eens gezien en zo
die heb ik nooit ontvangenquote:
verbaast waaroverquote:
Ow, das wel jammer. Nu komt het boetebeding in beeld namelijk.quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:07 uur
01. 035 marcb1974
02. 022 goldfinger1963
03. 015 suikertaartje
04. 014 Symphonic
05. 013 Dr_Flash
06. 013 DaMart
07. 011 Lotusss
08. 011 Knuffelzacht
09. 011 friemelaar
10. 007 Giertje
11. 002 indahnesia.com
12. 001 Klaploper
nic is het nou halenquote:
tja dat is dan pech hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das wel jammer. Nu komt het boetebeding in beeld namelijk.
jij welquote:
daar zit heel china mee volquote:
whehehequote:
Idd, gaat je een hoop bier kostenquote:
En wat eet jij?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm nog maar een berichtje posten dan.... 11 is erg weinig
ondertussen eten aan het maken
zolang ik maar mee mag drinkenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, gaat je een hoop bier kosten
Smakelijk alvast
Jij mocht toch al niet meer? Want je ging niet over startquote:Op zondag 14 maart 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ik maar mee mag drinken
ik eet zo tortellini, over kwartiertje alles klaarquote:
Oehquote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik eet zo tortellini, over kwartiertje alles klaar
dat hoef ik ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mocht toch al niet meer? Want je ging niet over start
ik haat koken, you do the mathquote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Helemaal zelf gemaakt of zelf uit een pakje gehaald?
IK heb hier warsteinerquote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoef ik ook niet![]()
IK heb het bier staan
En koken is zo leuk en lekkerquote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik haat koken, you do the math
sausje komt ook uit zakjezie nu alleen dat ik geen extra tomatenpuree meer heb
ik ben slechte huisvrouwquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik haat koken, you do the math
sausje komt ook uit zakje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
saus uit een zakje
ligt er aan hoe goed je dit potje stimuleertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry last van melige bui
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt er aan hoe goed je dit potje stimuleert
we hadden het ook over bierquote:
whehehequote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we kunnen dus geen cake meer van jouw makenquote:
Oke, sluit die batstoko van je maar. Dit wordt niets meerquote:
wat een idiootquote:
hoe wil je cake van mij maken dan??quote:Op zondag 14 maart 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we kunnen dus geen cake meer van jouw maken
of gewoon rest van je leven liefje noemenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat een idioot
ik zou gewoon vragen subtiel of ze meerdere namen heeft
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, sluit die batstoko van je maar. Dit wordt niets meer
je was toch meligquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe wil je cake van mij maken dan??
Als jij al niet eens weet wat fatsoenlijk bier is .......quote:
er is toch geen andere optie? Of je moet halve porties gaan bestellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
weer veels te veel eten gehaald bij de chinees
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, sluit die batstoko van je maar.
doggybag ftw!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er is toch geen andere optie? Of je moet halve porties gaan bestellen.
het gaat niet over de hoeveelheid maar de verschillende soorten die we hebben gehaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er is toch geen andere optie? Of je moet halve porties gaan bestellen.
Ah, daar is wel wat aan te doen jaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet over de hoeveelheid maar de verschillende soorten die we hebben gehaald
Dat krijg je. De Belgische vwa moet die boel gewoon sluiten. Een eigenaar die niet snapt wat bier isquote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
zooo toch een topic bijna vol en dat voor een weekend
niks vriezer dit gaat vanavond nog wel opquote:Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar is wel wat aan te doen ja
In de vriezer en van de week gewoon nog een keer van eten
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je. De Belgische vwa moet die boel gewoon sluiten. Een eigenaar die niet snapt wat bier is
sterkte danquote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks vriezer dit gaat vanavond nog wel op
have funquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich omkleden en naar de bios
het valt idd tegenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
zooo toch een topic bijna vol en dat voor een weekend
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
Veel plezier KZquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |