quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 goldfinger1963
02. 020 marcb1974
03. 019 DaMart
04. 010 Symphonic
05. 009 suikertaartje
06. 007 Giertje
07. 005 indahnesia.com
08. 003 Knuffelzacht
09. 002 Marijkezwolle
10. 002 friemelaar
11. 001 Dr_Flash
12. 001 --Tweety--
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de vrijdag valt het nog mee![]()
voor een zaterdag zou het zelfs nog vroeg zijn
dus bij dezequote:
indahquote:
knuffelquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ben je alweer een beetje aan het treinen?
Vette ouwe lullenmuziek ftwquote:
Maar het wel youtube avondquote:
wat, geen bierquote:
marcquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij hebben de bovenburen de hint begrepen... na Hardcore Vibes van Dune even keihard te hebben gerdaaid, is die herrie bij hun gestopt.
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven mequote:
groot gelijk heb jequote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven me.
Maar goed, als andere buren bij mij komen klagen vanwege dat ene nummer, dan was dat natuurlijk ook muziek die bij mijn bovenburen vandaan kwam.
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??quote:
Ik ookquote:
Neequote:
Dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMorgen maar weer eens wat nieuwe Hoegaarden Grand Cru (laten) halen bij de winkelt
![]()
[ afbeelding ]
nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??
hier nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het maar saai weer, met die grijze lucht.
Ga maar eens kijken danquote:
Ach, dan heb je iig watquote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Hoi snoetje!quote:
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140quote:
dat is het hier iig welquote:
suikerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
gf!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suiker![]()
![]()
![]()
![]()
dus ook F1 aan het kijken
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 wasquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140
whehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
Ja, Ik ging toch al bij jou wonen, maar nu helemaalquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last vanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
of ging ik nou bij jou wonen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
whehehequote:
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komtquote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonen.
Oh ik kan het goed gebruiken hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzoquote:
ik maak hier al plaats voor jequote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzo
Ach ik was ook niet echt kieskeurig hoor. Alles wat ik gratis kreeg (en ook nodig had) was mooi meegenomenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik kan het goed gebruiken hoorMaar juist omdat het me de bliksem zal wezen hoe lelijk het allemaal is (en ik geen instituut heb wat constant commentaar levert op mijn keuzes, lees vrouw
) heb ik dus eigenlijk ook geen zin om de hele zondagmiddag naar driehonderd handdoeken uit 1970 te kijken
![]()
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lagquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komt
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lag.
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geldquote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijk![]()
En jij hebt beide?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geld
Als je een hondekop had, dan had ik het nog overwogen...quote:
Je hebt nog niet in Fles zijn fotoboek gekeken zeker?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een hondekop had, dan had ik het nog overwogen...
Tsss beetje eisen stellenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
KZquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
lotussss
zooo ik weer thuisen 8 dagen niet werken
wat ga je doen met al die vrije tijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
lotussss
zooo ik weer thuisen 8 dagen niet werken
vanaaf bios,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ga je doen met al die vrije tijd?
oew leuke dingen dusquote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vanaaf bios,
morgen hopelijk veel afhandelen met vakbond
dinsdag lunchen en shoppen met 1 collega/vriendin
dinsdag eten en bios met 1 collega/vriendin en beste vriend (haar vriend
woensdag sollicitatie, markt, verjaardag van collega/vriendin van (en daar zijn andere collega's/vriendinnen)
donderdag trein naar berlijnen dan maandag ochtend weer terug
en indien nodig dus overal tussendoor contact met vakbond
Nou moest ik kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
Je hebt nog niet in Fles zijn fotoboek gekeken zeker?
arm kindquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
leuk maar druk, hopen dat ik mijzelf niet voorbij loopquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew leuke dingen dus
hopelijk lukt et om met de vakbond eruit te komen
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaanquote:
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jouquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
handig he dat blindtypenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ik zie het: "Woef!"quote:Op zondag 14 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat valt nog mee hoor, ik heb netjes een reactie neergezet en ben weer weggegaan
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jou
voor mij nu wel jaquote:
HOHO!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, ook geen hondekop. Ik kies dan toch voor jou
Noem je me nou hoer???quote:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |