gf!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suiker![]()
![]()
![]()
![]()
dus ook F1 aan het kijken
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 wasquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140
whehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
Ja, Ik ging toch al bij jou wonen, maar nu helemaalquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last vanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend om 9 uur waren ze op het circuit van Zandvoort ook aan het trainen voor een of andere race, volgens mij... ik stond in ieder geval op met racegeluiden die van buiten de slaapkamer in trokken!
of ging ik nou bij jou wonen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier een paar kilometer van circuit zolder af maar heb er eigenlijk helemaal geen last van
whehehequote:
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komtquote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen last van het circuit. De enige mensen die daar last van hebben zijn mensen die van buiten Zandvoort komen, weten dat er een circuit ligt wat ze een paar dagen per jaar kunnen horen en vervolgens gaan klagen dat ze het circuit horen nadat ze hier vrijwillig zijn gaan wonen.
Oh ik kan het goed gebruiken hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk ja en amen zeggen en als je eenmaal op je eigen stekje zit, alles wat je niet nodig hebt wegtyfen. Mijn moeder was ook zo overbezorgd. Hell, ze was al met mijn uitzet bezig toen ik 15 was
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzoquote:
ik maak hier al plaats voor jequote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, DM staat nou ook niet bepaald te trappelen ofzo
Ach ik was ook niet echt kieskeurig hoor. Alles wat ik gratis kreeg (en ook nodig had) was mooi meegenomenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik kan het goed gebruiken hoorMaar juist omdat het me de bliksem zal wezen hoe lelijk het allemaal is (en ik geen instituut heb wat constant commentaar levert op mijn keuzes, lees vrouw
) heb ik dus eigenlijk ook geen zin om de hele zondagmiddag naar driehonderd handdoeken uit 1970 te kijken
![]()
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lagquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde types die aan een doorgaande weg gaan wonen en daarna gaan klagen dat er zoveel verkeer langs komt
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. En dan roepen ze hier dat het circuit maar weg moet. Laat ze lekker zelf oprotten... zij komen hier wonen terwijl het circuit er al lag.
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geldquote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb jij een superlieve webicon eigenlijk![]()
En jij hebt beide?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah vielen vrouwen nog voor een grote leuter. Of een dikke zak vol met geld
Als je een hondekop had, dan had ik het nog overwogen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |