marcquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij hebben de bovenburen de hint begrepen... na Hardcore Vibes van Dune even keihard te hebben gerdaaid, is die herrie bij hun gestopt.
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven mequote:
groot gelijk heb jequote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ze even zat. Ik moet die herrie van hun iedere dag al aanhoren... en dan was ik nog wel blij dat die oude asociale Amsterdammer weg is boven me.
Maar goed, als andere buren bij mij komen klagen vanwege dat ene nummer, dan was dat natuurlijk ook muziek die bij mijn bovenburen vandaan kwam.
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??quote:
Ik ookquote:
Neequote:
Dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMorgen maar weer eens wat nieuwe Hoegaarden Grand Cru (laten) halen bij de winkelt
![]()
[ afbeelding ]
nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de verwachting voor wo/do gezien??
hier nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het maar saai weer, met die grijze lucht.
Ga maar eens kijken danquote:
Ach, dan heb je iig watquote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma: "Kom, laat ik je ff zien welke handdoeken en theedoeken er allemaal klaar liggen voor in je nieuwe huis!"
Net alsof mij kleur of dessin wat boeit, maar goed, zij speelt graag rommelmarktje![]()
Zitten gewoon nog dingen tussen van hun eigen uitzet![]()
![]()
Hoi snoetje!quote:
ik krijg die troep nog niet op al word ik 140quote:
dat is het hier iig welquote:
suikerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje!
Dat geluid van die auto's![]()
(nog leuker als je er naast zit, maar toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |