marcquote:
laatquote:
quote:
Laat jaquote:
echt nietquote:
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik ben om half 6 gaan slapen
voor de vrijdag valt het nog meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doen
dat kan je vanavond bewijzen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de vrijdag valt het nog mee![]()
voor een zaterdag zou het zelfs nog vroeg zijn
whehehequote:
suikertaartjequote:
quote:
Ik ga dat even doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ookquote:
Oeh...mooooooooooooooooi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ook.
Nou ja, weer eens wat anders dan dat ik naar de herrie van de bovenburen moet luisteren.
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik heb kunnen bijdragen aan het rechttrekken van je opvoeding!.
Mwah, beetje saaiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |