Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
marijkequote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen
En met wie mag ik mee op vakantie?![]()
het is duidelijk zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
't is inderdaad enkel zwaaien hier vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je met mij mee??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen
En met wie mag ik mee op vakantie?![]()
Beheurlijkquote:
\JEUJ!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
zwaaitopic![]()
[..]
marijke![]()
![]()
![]()
![]()
met mij mag je mee
Graag!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je met mij mee??
[..]
Beheurlijk
stoofvlees met gebakken aardappeltjesquote:
marcquote:
laatquote:
quote:
echt nietquote:
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik ben om half 6 gaan slapen
voor de vrijdag valt het nog meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook al laat wel, zelfs voor jouw doen
dat kan je vanavond bewijzen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de vrijdag valt het nog mee![]()
voor een zaterdag zou het zelfs nog vroeg zijn
whehehequote:
suikertaartjequote:
quote:
Ik ga dat even doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ookquote:
Oeh...mooooooooooooooooi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan... en daarmee de onder- en bovenburen denk ik ook.
Nou ja, weer eens wat anders dan dat ik naar de herrie van de bovenburen moet luisteren.
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik heb kunnen bijdragen aan het rechttrekken van je opvoeding!.
Mwah, beetje saaiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Wat blijft Run van Snow Patrol toch een heerlijk nummer om lekker hard aan te zetten.
Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!
Ik kende eigenlijk alleen chasing cars..maar die vind ik ook heul erg mooi
So let me go out therequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:
Hij is mooi hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So let me go out there
I can breathe fresh air
Stay with you all night
Just let me love you
Just for a while want to
Be with you all night
Be with you all night
Until I fall asleep
Just let me be here
I won't tell anyone
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
Ga het vanavond thuis eens luisteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
oew jij hebt een badquote:
idem hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een bad, zit er echt nooit in (echt geen geduld voor
het is niet eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:
Ik denk dat we krachtstroom nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we er niet beter gewoon 2 stroomkabels in gooien?
Zouden ze hier wakker van worden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat we krachtstroom nodig hebben.
Zou iedereen dan toch een leven hebben op zaterdag?
Damn, heb ik een keer een zaterdagavond voor mezelf, is er niemand
Kan je niet op zoek gaan naar iemand?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Damn, heb ik een keer een zaterdagavond voor mezelf, is er niemand
wat een gaaf nummerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze hier wakker van worden?
Stroom genoeg iig bij de inslag
neeej, even heerlijk nergens naar toe, geen visite, bed voor me alleen en lekker rondhangen op het forum met een plisje in de linkerhand en een peuk in de rechter...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet op zoek gaan naar iemand?
Dan ben je wel snel wakker hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een gaaf nummer
Dat wil je echt niet op je wekkerradio
Op die peuk na klinkt het helemaal goedquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neeej, even heerlijk nergens naar toe, geen visite, bed voor me alleen en lekker rondhangen op het forum met een plisje in de linkerhand en een peuk in de rechter...
Ja, die falers in dat topic. Mag niet eens mijn gewenste nummer 1 opgevenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Ja, slechte gewoonte waar ik maar moeilijk vanaf kom.
Ben nu lekker muziek aan het afstruinen uit dit topic [TOERNOOI] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!
oude maasweg?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die falers in dat topic. Mag niet eens mijn gewenste nummer 1 opgevendus doe niet mee
Ja, hoe kan je een band die zichzelf stroopwafel noemt nou niet mee laten doenquote:
Avond is natuurlijk ookquote:Op zondag 14 maart 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb twee nummers een en Oude Maasweg is nummer 2
en
en nummer 3:
Die is zoooo goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |