Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nounounou...daar is al lang niets meer aan te doen!
Ik kende eigenlijk alleen chasing cars..maar die vind ik ook heul erg mooi
So let me go out therequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ik ook al gehad, inderdaad... deze vind ik ook mooi, trouwens:
Hij is mooi hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So let me go out there
I can breathe fresh air
Stay with you all night
Just let me love you
Just for a while want to
Be with you all night
Be with you all night
Until I fall asleep
Just let me be here
I won't tell anyone
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
Ga het vanavond thuis eens luisteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is mooi he.
Een keer kreeg ik trouwens commentaar toen een vriend van me via MSN zag dat ik Snow Patrol luisterde. Dat was dit nummer, en hij vroeg zich naar aanleiding van de titel af wat voor muziek ik in godsnaam aan het luisteren was.
oew jij hebt een badquote:
idem hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een bad, zit er echt nooit in (echt geen geduld voor
het is niet eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Ik zie een zekere scheefgroei hier... mensen met bad die het niet gebruiken en mensen zonder bad die graag een abd hadden gehad om wel te gebruiken!
quote:
Tijd voor een reanimatie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |