Je houdt van cabaret, welke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Bruto salaris? Hou je van kinderen? Eigen woning?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Geheel belangeloos!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?quote:
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef mrbox het volgende:
Cue_ weer aan de vriendKlinkt wel positief
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?
En hoe ben je in Leeuwarden terecht gekomen?
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Oh zo kan je het ook lezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Jouw opmerking of mijn opmerking?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.
Ik verwacht een soort van M
Ja nou, daarom begon Box erover.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Oh, Harrie Jekkers, Najib Amhali, Ernst en Wim Helsen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?
Studie.
Nee, gewoon Cue aan de man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oh zo kan je het ook lezenwat bedoel je nu Venco
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gewoon Cue aan de man.Wat jij zei.
Accountancyquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
Ah ok, wat doe je?
Slaap lekker!quote:
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aan
Ok....quote:
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komstquote:
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
* vencodark zoekt andere date voor Cue.
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant isquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.
[..]
Ok....
Zo kan je het ook brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komst
Grapjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.
als kennis wel maar als vriend ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
Best wel. Ik heb ook een poging gedaan om het te worden, maar verder dan een propedeuse ben ik niet gekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.quote:
Ik zie een match...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.
Ik heb 1 jaar Bedrijfseconomie gedaan, daarna 4 jaar (uh 5) Bedrijfskundige Informatica en nu aan het werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Nee wist je nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
![]()
Wist ik dit? Als ik dat had geweten.![]()
Het ziet er naar uit dat je toch naar de volgende ronde magquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de bril? + hij is te oud.
Die trek je uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
Hij zit wel moeilijkquote:
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?
Dat pak kan ook echt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
ja joh, die gast is 60 ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan?
[..]
Zit nog in z'n binnenzak. Te oud?
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Ok, wat moet ik met een plaatje van jouw nieuwe vlam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik net van hem geleend om mijn nummer aan hem te kunnen geven
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Hij is zeker al 55 ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud hij nu is eigenlijk.
Nee, dat pak is gewoon kompleet fout. Het begint al met de kleur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan het materiaal. Hij kan het hebben
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan is hij best wel oud ja.
Ik voel me weer jong nu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.Zat er dus niet ver naast.
Klopt ja... Heb wel al 4 jaar ervaring in die sector (in een part time functie). Maar ben wel al aan het solliciteren ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vinden
Ja precies, maar waarschijnlijk niet als accountant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?
da's zelfs voor mij te oud. ik dacht al, zoveel rimpelsquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.Zat er dus niet ver naast.
Ik blijf nog even op als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
wie gaat er mee naar bedhet lukt in mn uppie niet
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
Nee, dat begreep ik indd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Socios het volgende:
Ja precies, maar waarschijnlijk niet als accountant.
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind iemand van 34 al oud trouwens (voor mij).
De vraag is alleen in welke wereld je vervolgens terecht komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.
In ieder geval wel al in de sector, dat scheeltquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Socios het volgende:
Klopt ja... Heb wel al 4 jaar ervaring in die sector (in een part time functie). Maar ben wel al aan het solliciteren ook.
Dat pak is helemaal van nuquote:
dat vooruitzicht maakt het naar bed gaan al zeker niet aantrekkelijker!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.
Voor mij is dat 10 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaar
*stapt in auto* al hoewel je heb Noes toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli druipt af....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaar
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
dat vooruitzicht maakt het naar bed gaan al zeker niet aantrekkelijker!
doe dat maar lekker bij je vrouw jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.
Goed gedaan meissiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
Nou, we weten al wat meer van je, Socios.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.
Ja, dat vind ik ook. Ik zie mezelf ook niet met een meid van 19 of vrouw van 39quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij is dat 10 jaarDat is gewoon teveel.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli wil geen mannen onder de 35en wel onder de 45
Haha, echt he, mocht ook wel na louter wat oneliners hiervoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
Nou, we weten al wat meer van je, Socios.
Sherlock toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat denk je, zou ik journaliste moeten worden?
ik geloof dat er hier in het topic nog wel wat loopt tussen 35 en 45quote:
Die heeft geen slaapprobleem en ook geen ik-wil-niet-alleen-in-bed-liggen probleem. Ik begrijp dat mijn menslievendheid niet wordt gewaardeerd i.i.g.quote:
Dat is waar, achja jij houdt er blijkbaar vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik niet weer mee komen.![]()
Moet ik weer een snor laten staan, pijp roken.
Scheelt wel een hoop geld aan scheermesjes, hars, enzovoorts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
Moet ik weer een snor laten staan, pijp roken.
Vond ik ook wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt he, mocht ook wel na louter wat oneliners hiervoor.
ahhhhh *kroelt airquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft geen slaapprobleem en ook geen ik-wil-niet-alleen-in-bed-liggen probleem. Ik begrijp dat mijn menslievendheid niet wordt gewaardeerd i.i.g.
George Clooney ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Murmeli het volgende:
da's toch meneer snobbekoffie? hier issie wel
Van snorren en pijp roken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, achja jij houdt er blijkbaar van
Prrrrrrrr...quote:
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Murmeli het volgende:
ik geloof dat er hier in het topic nog wel wat loopt tussen 35 en 45
da's beterquote:
hmmmz ik dacht dat ik die lelijk vond maar ik zal mn mond maar weer houdenquote:
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.quote:
Jij bent ook al boven de 45?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
Eerst zien/ervaren.. dan geloven hequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
jij mag niet, jij bent bezetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
Dat ik niet mag staat los van of jij wil...quote:
Hoeveel bewijs wil je nog?quote:
da's waar.. maar iemand die niet mag die wil ik niet willenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik niet mag staat los van of jij wil...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inpakken is niet nodig, ik neem hm zo wel mee.![]()
Kijk, deze is dan weer niet te oud.![]()
Dat wijt ik aan jouw levenservaring en/of mensenkennis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Cue_ het volgende:
uh.. iets? Tot nu toe weinig van gemerkt dusja
Boeiend. Johnny = Hot. Zelfs in een vuiniszak.quote:
Zelfs in een kapotte vuilniszak!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Johnny = Hot. Zelfs in een vuiniszak.
Ik hou van hippies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
Is dat het type waar jullie allemaal op vallen?
Hij kan alles hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs in een kapotte vuilniszak!
Mij niet.quote:
hoiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou van hippies.Lang(er) haar, beetje ongeschoren smoeltje, donker etc. etc.
Ik heb de baardgroei van een meisje van 12.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inpakken is niet nodig, ik neem hm zo wel mee.![]()
Kijk, deze is dan weer niet te oud.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind iemand van 34 al oud trouwens (voor mij).
quote:John Christopher (Johnny) Depp II (Owensboro (Kentucky), 9 juni 1963)
Dat was de vraag toch niet.quote:
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
Is dat het type waar jullie allemaal op vallen?
alle kappers in de wijde omtrek van techno's woonplaats belt dat ze hem niet mogen knippenquote:
quote:
weet je wat jij doet? ga ff lekker naar de kapper ofzoquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
mijn haar komt nu tot het puntje van mijn neus
Da's toch niet lang?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
mijn haar komt nu tot het puntje van mijn neus
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh!![]()
Hij is de enige uitzondering. Als illusie aangezien ik deze man nooit zal ontmoeten.
vanaf bovenop mijn hoofd he...ik heb mijn haar nog nooit zo lang gehadquote:
dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn haar komt tot ehhh 5 of 10 cm boven mn bh bandje
Mijn haar tot m'n kont ongeveerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
vanaf bovenop mijn hoofd he...ik heb mijn haar nog nooit zo lang gehad
'Air, je hebt gelijk. Ik zat helemaal fout. Hoe kon ik zo onwetend zijn? Gelukkig heb jij mij weer een stukje wijzer gemaakt.' was voldoende geweest.quote:
tja...wie had dat niet in de 60'squote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).
Ik kan toch geen onwaarheden verkondigenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Air, je hebt gelijk. Ik zat helemaal fout. Hoe kon ik zo onwetend zijn? Gelukkig heb jij mij weer een stukje wijzer gemaakt.' was voldoende geweest.
Dat deed je al met die ene post die ik succesvol tegensprak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan toch geen onwaarheden verkondigen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed je al met die ene post die ik succesvol tegensprak.
tot ca 1.5 jaar geleden had ik half lang haar. dwz tot net niet op mijn schouders. Nu is het vrij kort, maar wil ik wel weer iets langer laten groeien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).
Tot aan je neus is anders meer Beatles-achtig.quote:
Ik!quote:
Maar ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt me 2 maandjes geleden nog gezien, niet klagen
zolang alweerquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt me 2 maandjes geleden nog gezien, niet klagen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
Zeg euh Murms, jij zou gaan slapen he.
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?quote:
Nou ja ik drink mij biertje op, dan gaan we wel samenquote:
Nergens voor nodig. Het gegeven dat ik uwe goddelijke hoogheid op een onwaarheid heb kunnen betrappen is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?
wekker niet liefquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar je wekker gaat morgenvroeg ook weer heel gezellig.
Visueel ingesteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Het gegeven dat ik uwe goddelijke hoogheid op een onwaarheid heb kunnen betrappen is al meer dan voldoende.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.
Ik heb niets gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Visueel ingesteld![]()
Venco eindelijk braaf, ga jij zo beginnen
Uiteraard bedoelde je dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde op kleding. Maar ik laat je wel in de waan
geloof dat ik nog even op blijfquote:
Ik durf het bijna niet te vragen maar.. pics?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.
Ik ga het alleen niet meer meemaken.quote:
Dat zeg ik! je bent zo netjesquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Murmeli het volgende:
dan maar slapenneem poes wel mee
![]()
truste(nu echt)
Sarcasme is mijn tweede naam. Ik wil een hoop voor je doen, maar niet sarcastisch doen hoort daar niet bij.quote:
Ik houd van sarcasme, dus ga vooral doorquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sarcasme is mijn tweede naam. Ik wil een hoop voor je doen, maar niet sarcastisch doen hoort daar niet bij.
Weer een ronde verder!quote:
Thanks, idem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:39 schreef vencodark het volgende:
Ik ga zo zachtjes aan eens afsluiten. Gegroet.![]()
Socios: het was prettig 'kennis te maken'.
Nieuw singles date in de maak?quote:
Hoe gaat het met jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
kut, nog een erg leuke game gevonden, daar gaat m'n geld
quote:
3 van mijn exen hebben recentelijk een kind geworpenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:Echt, sommige mensen moesten niet zwanger kunnen worden.
Er is iemand die ik ken zwanger waarbij ik nu al medelijden met het kind heb. De aanstaande moeder is namelijk een aandachtsorgel in optima forma dus daar komt geheid gedonder van.
En er zijn trouwens wel heel veel mensen zwanger of hebben net geworpen momenteel.
Ja, zullen hun vriendjes blij mee zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoop je.Misschien hadden ze wat zaad ingevroren en ben je zojuist 3 keer vader geworden.
Het schijnt wel eens voor te komen dat de vaders stiekem niet de echte vaders zijn. En zolang ze niks vermoeden....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, zullen hun vriendjes blij mee zijn
geen baby's van babyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 05:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet zwanger
Het is wel vrijdag, dus bijna weekend
Je snapt dat ik meteen naar het fobo gerend ben. Zo op de vroege ochtendquote:
Dus boven de vloer, want daar hoort je bh te liggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt dat ik meteen naar het fobo gerend ben. Zo op de vroege ochtend
Ja, dit is de nieuwe slank, haven't you heard?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
Plaatje tijd, te goed om niet te delen:
[ afbeelding ]
Goed goedquote:
Mooi mooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed goed![]()
Tis alleen veelste koud hier
NL, toen ik dinsdag aankwam op schiphol was het -3quote:
Dank, heb ik nog wezenlijke dingen gemist?quote:
Haha, je zou bijna denken dat je het niet druk hebt op je werkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Gefeliciteerd met deze (dubieuze) eer Venco
Jaarcijfers 2010 t/m februari (tussen haakjes stand t/m januari)
020 (028) 06314 vencodark
021 (093) 06280 mr_anonimous
022 (049) 06130 Cue_
025 (105) 06072 krengetje
031 (031) 05722 stbabylon
039 (059) 05331 automatic_
042 (091) 05288 Samzz
048 (102) 05072 RealZeus
057 (045) 04663 MissMSX
060 (043) 04618 Ang3l
066 (079) 04149 El_Matador
068 (067) 04137 De_Kardinaal
075 (124) 03950 JaniesBrownie
083 (131) 03626 tijnbrein
086 (184) 03501 STING
094 (069) 03344 Tegan
097 (084) 03281 HeatWave
098 (083) 03271 Good.vs.Evil
112 (261) 02972 Tally
134 (203) 02645 Kreator
147 (121) 02519 Nouk84
150 (244) 02476 FireFox1
bron: FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Niets wat al jaren gebeurt eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dank, heb ik nog wezenlijke dingen gemist?
En mij er niet bij zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
022 (049) 06130 Cue_
042 (091) 05288 Samzz
048 (102) 05072 RealZeus
057 (045) 04663 MissMSX
060 (043) 04618 Ang3l
086 (184) 03501 STING
094 (069) 03344 Tegan
097 (084) 03281 HeatWave
112 (261) 02972 Tally
134 (203) 02645 Kreator
147 (121) 02519 Nouk84
150 (244) 02476 FireFox1
Best dubieus als je ziet hoeveel mensen daarvan gewoon een fulltime baan hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, je zou bijna denken dat je het niet druk hebt op je werk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best dubieus als je ziet hoeveel mensen daarvan gewoon een fulltime baan hebben
dan valt m'n 408e positie nog best meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best dubieus als je ziet hoeveel mensen daarvan gewoon een fulltime baan hebben
Jij post beestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Cue_ het volgende:
49e plekIk ben zowaar 38 plekken gezakt vergeleken met 2008
Ow nu alweer 22?
Je hebt er nu 134 (203) 02645 Kreatorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
5000 posts in 2 maanden trouwens.... Dat haal ik amper per jaar, als ik moeite doe.
17 PLAATSEN GEZAKT?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
022 (049) 06130 Cue_
042 (091) 05288 Samzz
048 (102) 05072 RealZeus
057 (045) 04663 MissMSX
060 (043) 04618 Ang3l
086 (184) 03501 STING
094 (069) 03344 Tegan
097 (084) 03281 HeatWave
112 (261) 02972 Tally
134 (203) 02645 Kreator
147 (121) 02519 Nouk84
150 (244) 02476 FireFox1
..maar ik verdwijn ook zo weer een half jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt er nu 134 (203) 02645 Kreator
Dus over 2 maanden praten we wel weer verder
Ja hoor, he has the angel's seal of approvalquote:
Dankzij Banny?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
..maar ik verdwijn ook zo weer een half jaar.
Dacht ik al wel..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niets wat al jaren gebeurt eigenlijk.
Je hoeft in totaal maar 2 maanden intensief nog te posten, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
..maar ik verdwijn ook zo weer een half jaar.
Newbiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Overall top
234. 470) 42747 Cuegirllie
+ ong 12867 = 55614
plaats 119
Dus jij hebt het ene halve jaar geen leven en dan weer ff wel?quote:
veuls te lastig, dan moet je je aandacht verdelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ene halve jaar geen leven en dan weer ff wel?
Dat lijkt me onhandig.Ik heb gewoon altijd maar een half leven. Veel stabieler!
WTF? Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
Wat een kul zeg. Merk wel dat die arbeidsmarkt nu wel ff wat anders is. Een motivatiebrief schrijven voor een uitzendbaantje.Gaat te fur.
Maar het is wel een leuke baan.
Ja. Te triest, als je het mij vraagt. Maar hell, als zij dat willen. So be it.quote:WTF? Dat meen je niet.
Zet je beste beentje voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Te triest, als je het mij vraagt. Maar hell, als zij dat willen. So be it.
fixedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Ja hoi! Ik ben heel gemotiveerd.
Groetjes,
Klots"
Ja, ik denk dat dat de lading wel dekt op zich.quote:hoi, ik ben heel gemotiveerd.
Groetjes,
Klots"
Je hebt iig de essentie van de brief te pakkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat de lading wel dekt op zich.
Een vette bek te scorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb honger! En zin om een vette bek te scoren. Helaas, is aan beide niks te doen atm. Damnit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |