Je houdt van cabaret, welke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Bruto salaris? Hou je van kinderen? Eigen woning?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Geheel belangeloos!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?quote:
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef mrbox het volgende:
Cue_ weer aan de vriendKlinkt wel positief
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?
En hoe ben je in Leeuwarden terecht gekomen?
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Oh zo kan je het ook lezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Jouw opmerking of mijn opmerking?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.
Ik verwacht een soort van M
Ja nou, daarom begon Box erover.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Oh, Harrie Jekkers, Najib Amhali, Ernst en Wim Helsen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?
Studie.
Nee, gewoon Cue aan de man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oh zo kan je het ook lezenwat bedoel je nu Venco
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gewoon Cue aan de man.Wat jij zei.
Accountancyquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
Ah ok, wat doe je?
Slaap lekker!quote:
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aan
Ok....quote:
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komstquote:
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
* vencodark zoekt andere date voor Cue.
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant isquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.
[..]
Ok....
Zo kan je het ook brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komst
Grapjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.
als kennis wel maar als vriend ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
Best wel. Ik heb ook een poging gedaan om het te worden, maar verder dan een propedeuse ben ik niet gekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.quote:
Ik zie een match...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.
Ik heb 1 jaar Bedrijfseconomie gedaan, daarna 4 jaar (uh 5) Bedrijfskundige Informatica en nu aan het werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Nee wist je nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
![]()
Wist ik dit? Als ik dat had geweten.![]()
Het ziet er naar uit dat je toch naar de volgende ronde magquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de bril? + hij is te oud.
Die trek je uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
Hij zit wel moeilijkquote:
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?
Dat pak kan ook echt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
ja joh, die gast is 60 ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan?
[..]
Zit nog in z'n binnenzak. Te oud?
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Ok, wat moet ik met een plaatje van jouw nieuwe vlam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik net van hem geleend om mijn nummer aan hem te kunnen geven
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Hij is zeker al 55 ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud hij nu is eigenlijk.
Nee, dat pak is gewoon kompleet fout. Het begint al met de kleur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan het materiaal. Hij kan het hebben
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan is hij best wel oud ja.
Ik voel me weer jong nu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.Zat er dus niet ver naast.
Klopt ja... Heb wel al 4 jaar ervaring in die sector (in een part time functie). Maar ben wel al aan het solliciteren ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vinden
Ja precies, maar waarschijnlijk niet als accountant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?
da's zelfs voor mij te oud. ik dacht al, zoveel rimpelsquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.Zat er dus niet ver naast.
Ik blijf nog even op als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
wie gaat er mee naar bedhet lukt in mn uppie niet
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
Nee, dat begreep ik indd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Socios het volgende:
Ja precies, maar waarschijnlijk niet als accountant.
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind iemand van 34 al oud trouwens (voor mij).
De vraag is alleen in welke wereld je vervolgens terecht komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.
In ieder geval wel al in de sector, dat scheeltquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Socios het volgende:
Klopt ja... Heb wel al 4 jaar ervaring in die sector (in een part time functie). Maar ben wel al aan het solliciteren ook.
Dat pak is helemaal van nuquote:
dat vooruitzicht maakt het naar bed gaan al zeker niet aantrekkelijker!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je bed gaan zitten en jezelf een ongelofelijke lel met een koekenpan verkopen. Dan ben je zo van de wereld.
Voor mij is dat 10 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaar
*stapt in auto* al hoewel je heb Noes toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli druipt af....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eigenlijk, ook al is het slechts 5 jaar
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
dat vooruitzicht maakt het naar bed gaan al zeker niet aantrekkelijker!
doe dat maar lekker bij je vrouw jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.
Goed gedaan meissiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
Nou, we weten al wat meer van je, Socios.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil je ook wel knock out swaffelen hoor. Ik vrees alleen dat het wat langer gaat duren dan een tik met een koekenpan.
Ja, dat vind ik ook. Ik zie mezelf ook niet met een meid van 19 of vrouw van 39quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij is dat 10 jaarDat is gewoon teveel.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli wil geen mannen onder de 35en wel onder de 45
Haha, echt he, mocht ook wel na louter wat oneliners hiervoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
Nou, we weten al wat meer van je, Socios.
Sherlock toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat denk je, zou ik journaliste moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |