Je houdt van cabaret, welke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Bruto salaris? Hou je van kinderen? Eigen woning?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Socios het volgende:
Ben voor een deel Amsterdams en voor een deel Fries. Ik spreek de taal niet (opgegroeid in de buurt van Amsterdam), kan het Fries wel volgen.
Geheel belangeloos!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Je staat in de schijnwerpers van Venco Socios, pas maar op
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?quote:
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef mrbox het volgende:
Cue_ weer aan de vriendKlinkt wel positief
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ooh die ken ik vaag van naam. Nog andere?
En hoe ben je in Leeuwarden terecht gekomen?
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen wij ook weleens meemaken, he box.
Oh zo kan je het ook lezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Jouw opmerking of mijn opmerking?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoewel ik deze opmerking wat gemeen vind, ben ik wel benieuwd wat voor type dat gaat zijn.
Ik verwacht een soort van M
Ja nou, daarom begon Box erover.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Eerst Cue_ aan de man helpen. één te gelijk
Oh, Harrie Jekkers, Najib Amhali, Ernst en Wim Helsen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Diverse wel. Niet speciaal 1 cabaretier. Jij dan?
Studie.
Nee, gewoon Cue aan de man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oh zo kan je het ook lezenwat bedoel je nu Venco
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, gewoon Cue aan de man.Wat jij zei.
Accountancyquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
Ah ok, wat doe je?
Slaap lekker!quote:
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wel een leuke dude anders doet zij zichzelf geen eer aan
Ok....quote:
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komstquote:
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
* vencodark zoekt andere date voor Cue.
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant isquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, hallo, ik weet wel wat ik doe.
[..]
Ok....
Zo kan je het ook brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je mag de rechter deur nemen, bedankt voor je komst
Grapjequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoezo? Het is fucking saai en moeilijk. Ik ben ook opzoek naar iets anders.
als kennis wel maar als vriend ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
Ok....
Best wel. Ik heb ook een poging gedaan om het te worden, maar verder dan een propedeuse ben ik niet gekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Weet je hoe handig een accountant is
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.quote:
Ik zie een match...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een half jaartje gedaan als onderdeel van m'n vorige studie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wel sexy natuurlijk, zo'n man in pak, brilletje op, pen in de hand, serieuze en geconcentreerde blik.
Ik heb 1 jaar Bedrijfseconomie gedaan, daarna 4 jaar (uh 5) Bedrijfskundige Informatica en nu aan het werkquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Zit nu in het 5e jaar en ben dan eindelijk klaar met die studie. Na dit schooljaar ga ik iets anders doen, weet nog niet precies wat. Wat doen jij en Cue_ dan?
Nee wist je nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
![]()
Wist ik dit? Als ik dat had geweten.![]()
Het ziet er naar uit dat je toch naar de volgende ronde magquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de bril? + hij is te oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |