quote:
He gatver. Zoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast geen hei bij mij in de buurt. Dan zal je even 2 maanden geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef Socios het volgende:
Zal ik anders gedichten maken en deze voordragen op de hei?
tnx is wat anders dan het harde werkende levenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niceveel plezier alvast.
Men studenten ook en hun donderdagavond uitgaan
Oh je gaat er vanuit dat socio jouw kant op komt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast geen hei bij mij in de buurt. Dan zal je even 2 maanden geduld moeten hebben
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh je gaat er vanuit dat socio jouw kant op komt?
Nu niet meerquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
Hahaha, ik rijd het hele land door hoor. Geen probleem.
Mijn ASL zijn Man/26/Leeuwardenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
Zeg Socios. Als je dan toch naar de meet komt. Vertel eens wat over wie je bent.
Owja..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er staat niet dat ie dat alleen voor jou doet.
Donker, blong, lang, kort, Cue's type, breed, smal, sportief, casual, gothic, rock, cabaret, Ernst van der Pasch, biertje of wijntje, dubbel of enkele drank, komkommers of aardbeien?quote:
ooh die kunne heel irritant in je eentje zijnquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
Donker, blong, lang, kort, Cue's type, breed, smal, sportief, casual, gothic, rock, cabaret, Ernst van der Pasch, biertje of wijntje, dubbel of enkele drank, komkommers en aardbeien?
I know.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
ooh die kunne heel irritant in je eentje zijn
techquote:
quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
Je streept nu iets heel belangrijks weg he!
Ernst?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je streept nu iets heel belangrijks weg he!
Zo belangrijk is dat niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ernst van der Pasch. Maar ik heb iets aan mijn post toegevoegd he.
Ze is wel streng met de selectie procedurequote:
Maar zo geef je anderen misschien een heel verkeerde indruk van mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als Ernst moet je het dan ook niet te serieus nemen
Altijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze is wel streng met de selectie procedure
Ik ben dat waardquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze is wel streng met de selectie procedure
Punt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zo geef je anderen misschien een heel verkeerde indruk van mij
last minute plannen zijn de leukstequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bijnaPlannen, nog niet echt .. maar dat komt wel goed
Geen grote eisen? Toch wel eisen he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt!
Maar nu heb ik het toch goedgepraat?Maar goed, voor de zekerheid: @ socios: Zulke grote eisen heeft ze niet hoor.
Ik riep maar wat. Omdat ik daar zin in had.
Dat is waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |