Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaasquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe maak jij je vloer schoon dan en je was?
ehh ja klopt vakantiegeld is daar handig voor, maar als je daarbuiten op vakantie gaat...daarom zet ik dus mijn vakantiegeld op mn spaarrekening en dat haal ik eraf als ik op vakantie ga
en mijn lopende rekening komt aan het einde van de maand op nul. dat vind ik wel zo overzichtelijkals ik het niet inde gaten houd wordt het ook een zooi bij mij, moet ik toegeven. ik ben niet zo goed in administratie ...
haha... nja kan handig zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaas
Moet wel zeggend at ik deze week aan het proberen ben om alles iets meer op orde te krijgen, gewoon voor het overzicht.
zo vaak komen die onverwachte uitgaven bij mij dus niet voor, gezien de trackrecord van meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha... nja kan handig zijn.
en ik ben nogal opgevoed met het idee van het is goed om een beetje te sparen zodat je klaar bent voor evt onverwachte uitgaven. maar niet sparen om het sparen
Mijn eigen administratie was eerst ook een zooitje. Maar komt ook door mn werk, ben al de hele dag bezig met de shit van andere op te ruimen dus als ik thuis ben kan ik geen rekening meer zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaas
Moet wel zeggend at ik deze week aan het proberen ben om alles iets meer op orde te krijgen, gewoon voor het overzicht.
het verhaal van een buffer is belangrijk. bij mijn ook ingeprent door paquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha... nja kan handig zijn.
en ik ben nogal opgevoed met het idee van het is goed om een beetje te sparen zodat je klaar bent voor evt onverwachte uitgaven. maar niet sparen om het sparen
goed dat je het zegt, zal het logeerbedje voor je opmakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef vencodark het volgende:
Goh, zelfs overnachting geregeld voor de meet.
Ik kom waarschijnlijk toch niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, zal het logeerbedje voor je opmaken
oh zo, nee dood ga je niet zonder spaargeld. Ik heb de eerste 12 jaar op mezelf ofzo ook geen spaargeld gehad. pas de afgelopen jaren loopt het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Ripley het volgende:
Waarmee niet gezegd is dat het niet handig is om eens wat meer georganiseerd te worden. Maar wel dat je niet doodgaat zonder spaargeld. Zolang je niet te veel aan allerlei materieel hecht tenminste
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk toch niet.
4 uur slaap in 2 nachten is bar weinig.. ik leef al de hele dag op cola en koffiequote:
en waarom slaap je niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 uur slaap in 2 nachten is bar weinig.. ik leef al de hele dag op cola en koffie![]()
en zo ook nog naar een vriendin om te helpen met de schoonmaak
Ik maak het wel ergerquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je zwaar teleurgesteld bent, maar helaash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak het wel erger
Maar dat vind niemand erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit in mijn hoofd, complete chaosquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak het wel erger
Ik maak het nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs niet een ienieminibeetje?quote:
ook al niet! mensen zeg het maar af, word niks zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk toch niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger.arme mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Das balenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit in mijn hoofd, complete chaos
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou...misschien wel beetje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs niet een ienieminibeetje?
Ik heb sowieso nooit iets toegezegd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
ook al niet! mensen zeg het maar af, word niks zo
Tsssquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet, daar meen je geen fuck van.
Nja.. morgen shoppen in Den Bosch.. en zaterdag uitslapen hoop ikquote:
Jeejquote:
alleen bij de dingen in het leven die er echt toe doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best wel kei gevoelig!
Wij fokkers dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen bij de dingen in het leven die er echt toe doen
Pssst.. slaan!quote:
Slaappillen missschienquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
+1.
klote meis
is dr wat aan te doen?
Het is gewoon een muurtjes-meisje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best wel kei gevoelig!
uiteraardquote:
das geen mens, das een RZquote:
Jij bent zo zachtaardig he.quote:
Mwah.. Weet niet of ik echt zachtaardig ben. Als iemand me bedonderd of pijn doet dan ga ik over lijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent zo zachtaardig he.![]()
Ik heb trouwens een klasgenoot die best op jou lijkt.Ik zag dat vandaag pas.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slaappillen missschien![]()
Nee, blabla opa is het aan het opgeven, blabla..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel lekkers in Zeeland!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat niemand echt zachtaardig blijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. Weet niet of ik echt zachtaardig ben. Als iemand me bedonderd of pijn doet dan ga ik over lijken
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoveel lekkers in Zeeland!![]()
Ik ga verhuizen
ben helemaal niet van de pillen enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]zou ik niet doen denk ik. verslavend enzo
maar wel klote ja, en je doet er heel weinig tegen. enige dat je kan doen is er zelf anders mee omgaan. Niet proberen dingen te veranderen die je niet kunt veranderen, ofzoiets.sterkte
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat niemand echt zachtaardig blijft.Ook niet zo gek dus.
Hier ben je iig een lief vrouwke zo.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft een klasgenoot op de meet te zoeken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ze al dat ze 27 maar naar Utrecht moet?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ze al dat ze 27 maart naar Utrecht moet?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft een klasgenoot op de meet te zoeken?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja dat maakt haar bij voorbaat interessant.
wel erg oppervlakkigquote:
ah ok, dat maakt het wel extra heftig dan. klote meiske. extra lief maar zijn voor jezelf en voor je opa dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben helemaal niet van de pillen enzoslik zo min mogelijk en heb nog nooit een slaappil genomen..
nja, probeer niks te veranderen.. het is ook wel mooi geweest voor hem.. mja, tis toch meer een vader voor me geweest dan mijn eigen pa, dus heb er wel moeite mee
Niet dat we daarheen gaan of zo, maar goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Stairway emmertjes hebben voor al het kwijl dat die dag zal druipen.
Wees niet bang, uit mijn bek geen druppel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Stairway emmertjes hebben voor al het kwijl dat die dag zal druipen.
Verbeterd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat we daarheen gaan of zo, maar goed
Waar dan ook uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees niet bang, uit mijn bek geen druppel.
Echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach ja, zo hoort zo'n eerste indruk ook te zijn toch?
eerste indruk is bij mijn altijd uitstraling van een persoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach ja, zo hoort zo'n eerste indruk ook te zijn toch?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen natuurlijk.
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen natuurlijk.
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt me
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok, dat maakt het wel extra heftig dan. klote meiske. extra lief maar zijn voor jezelf en voor je opa dan.
nja je zou anders kunnen overwegen om 1 keer 1 slaappil te vragen ad huisarts. als het lang blijft duren. dan slaap je wel weer een nachtje goed. kan je niet in slaap komen, of word je snachts wakker? of beide?
Saai en geen inhoud hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?
Denk niet dat RZ het zo bedoeld, niet mijn manier van benadering maar ieder z'n dingquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt me
lxbquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?
dat geld niet voor ronde vormenquote:
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok. Als een man zo zou zijn is dat voor jou oppervlakkig dan? Zo bedoel je?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Socios het volgende:
Hallo allemaal,
Bij dezen meld ik mij ook aan voor de meet op 27 maart.
Maar dan nog kun je dat aan sommige mensen gewoon al zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is geen eerste indruk. Eerste indruk is het moment dat je iemand ziet.
Nee. Iemand kan heel verlegen zijn en dus saai en dom overkomen, maar als je diegene eenmaal kent kan het best mee vallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je dat aan sommige mensen gewoon al zien
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Manier van kleden, lopen, praten etc... dat is al bepalend voor een eerste indruk, aan de hand daar van trek je al een voorlopige conclusie, Niet alleen op uiterlijk gebaseerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij snapt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.
Geef mij maar gewoon geilquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
eerste indruk is bij mijn altijd uitstraling van een persoon
Dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Manier van kleden, lopen, praten etc... dat is al bepalend voor een eerste indruk, aan de hand daar van trek je al een voorlopige conclusie, Niet alleen op uiterlijk gebaseerd
en mensen met een spraakgebrek?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.
JoeyTquote:
Als je iemand beter leert kennen weet je ook vaak waarom ze zich zo opstellen. Dan kan er zomaar wat veranderen in positieve of negatieve zin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dus
Dat kan altijd nog bijgesteld worden naarmate je meer contact met iemand hebt en diegene anders gaat bekijken.
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook de lul, als in niet interessant.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]extra lief voor opa kan al niet meer.. die man is als een heilige voor me
en nja.. uiteindelijk moet ik wel zo uitgeput zijn dat ik niet anders kan..
nja, beide eigenlijk.. zelfs mijn oude routine helpt me niet om te slapen en blijf wakker worden, ven dan weer moeite met slapen..
Het zal mij niet direct bekoren. Zeg niet dat ik diegene er voor eeuwig voor afkeur ofzo maar ik merk aan mezelf dat ik het prettig vind als iemand lekker klinkt gewoon.quote:
Geef jij altijd antwoord voor anderen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook de lul, als in niet interessant.
Okee, duidelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zal mij niet direct bekoren. Zeg niet dat ik diegene er voor eeuwig voor afkeur ofzo maar ik merk aan mezelf dat ik het prettig vind als iemand lekker klinkt gewoon.
Mja bijv. Of je leert iemand zijn 'eigenaardigheden' waarderen of kennen. Iets wat toen opviel, zie je niet meer. En dat kan indd. positief of negatief.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je iemand beter leert kennen weet je ook vaak waarom ze zich zo opstellen. Dan kan er zomaar wat veranderen in positieve of negatieve zin.
In dit geval durf ik dat best te doen. Negen van de tien keer hebben mensen dan toch zoiets van:"Oh."quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef jij altijd antwoord voor anderen?
Gezellig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
en ik moet misschien toch maar gewoon even naar die meet komen
wat versta je onder een spraakgebrek? een beetje stotteren ofzo zou ik niet mee zitten denk ik. maar als het bijv weer zo erg is dat iemand gewoon niet normaal uitzn woorden kan komen en zich dus niet kan uitdrukken in feite dan is het wel erg lastig denk ikquote:
De mensen die jouw antwoord lezen of over de vraag die werd gesteld?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat best te doen. Negen van de tien keer hebben mensen dan toch zoiets van:"Oh."
dan is het tenminste een echte meet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
Joey
zorgen dat ik tevoren braaf heb gestudeerd
Waarschijnlijk wilt mijn pa die zaterdag uit eten voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Thrust het volgende:
als je nu Venco nog zo gek krijgt word het nog wat
thanxquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]lief dat je zo lief over hem praat
Nja, dat hoop ik voor je, dat de slaap vanzelf wel terugkomt. Zal denk ik ook wel hoor. het is wel heel normaal dat je van dit heel verdrietig en gestresst bent.dikke knuffel!
Wat snap je niet aan de post die je quote.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mensen die jouw antwoord lezen of over de vraag die werd gesteld?
En waarom durf je dat in dit geval wel te doen?
Wat begrijp je niet aan mijn vragen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de post die je quote.
Weet ik, had je al een aantal X gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilt mijn pa die zaterdag uit eten voor zijn verjaardagdus kan ik niet die dag ff heen en weer naar Utrecht.
Heyyyyy!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
Joey
zorgen dat ik tevoren braaf heb gestudeerd
Eigenlijk beide een beetjequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat versta je onder een spraakgebrek? een beetje stotteren ofzo zou ik niet mee zitten denk ik. maar als het bijv weer zo erg is dat iemand gewoon niet normaal uitzn woorden kan komen en zich dus niet kan uitdrukken in feite dan is het wel erg lastig denk ik
Ik begrijp er geen zak van: er stond toch wat ik bedoelde?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn vragen?
Helaas welquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraagje: Heb je zelf last van een spraakgebrek?
schatje, ik kan toch niet weten hoe het met kwaak is? die heb ik al minstens een half jaar niet gesproken gekkiequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heyyyyy!!!!![]()
Hoe is het?
En hoe is het nu met Kwaak. Hij is hier niet meer???
een beetje stotteren en een beetje niet uit je woorden kunnen komen? dat laatste is wel lastig denk ik, maargoed, dikke kans dat dat soort dingen steeds beter gaan als je ouder wordt/meer meemaakt. gezien wat je me verteld hebt, gaat dat allemaal nog wel beter worden gok ik zoquote:
Kom samen met Cue_quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
dus kan ik niet die dag ff heen en weer naar Utrecht.
Met mij erg goed ja.. Heb maandag te horen gekregen dat ik promaotie ga maken dus ben erg heppie...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schatje, ik kan toch niet weten hoe het met kwaak is? die heb ik al minstens een half jaar niet gesproken gekkie
maar t is hier goed. met jou?
WAT BEDOELDE JE DAN!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen zak van: er stond toch wat ik bedoelde?
Ok, dat dacht ik al. Omdat je het redelijk specifiek vroeg.quote:
RZ moet je ook niet proberen te begrijpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
WAT BEDOELDE JE DAN!?
Damn. Moeilijk, die communicatie hier.Maar goed, laat maar. Het interesseert me al niet meer.
[..]
Nee, ik geef het bij deze ook op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
RZ moet je ook niet proberen te begrijpen
Nee, jij bent de duidelijkheid zelve.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik geef het bij deze ook op.
Briljant RZ.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij bent de duidelijkheid zelve.
hee, da's goed nieuws! wat ga je doen dan? of zelfde functie voor meer geld?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met mij erg goed ja.. Heb maandag te horen gekregen dat ik promaotie ga maken dus ben erg heppie...
Ik dacht dat je contact had gehouden met hm, maar hij komt hier dus niet meer? Moet ik mn sig weer aanpassen![]()
En verder met jou? Nog spannende dingen gebeurd?
Dan zal ik het maar verklappen;quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Briljant RZ.![]()
"Wat je zegt ben je zelf" Dat idee krijg ik er beetje bij.
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
een beetje stotteren en een beetje niet uit je woorden kunnen komen? dat laatste is wel lastig denk ik, maargoed, dikke kans dat dat soort dingen steeds beter gaan als je ouder wordt/meer meemaakt. gezien wat je me verteld hebt, gaat dat allemaal nog wel beter worden gok ik zodon't worry to much
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Omdat je het redelijk specifiek vroeg.Begrijp me goed: ik wijs mensen er niet op af qua personen he. Ik let gewoon best wel op hoe iemand praat en ik vind dat bij de ene aantrekkelijker dan bij de ander. Dat is ook met manier van bewegen zo.
Maar meneer Aaaaaaart.........quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar verklappen;
Peetje is haar bril kwijt. Kunnen Detective Tommie en Speurneus Ieniemienie de zaak oplossen? Leo Letter en de Boekenwurmen treden op in de bibliotheek. Ernie begrijpt niet dat zijn vriend Bert liever leest dan speelt. In het verhaaltje gaat Prins Vads met de lakei een boek lenen.
Hup en nu naar bed!
Voor de goede orde: ik doelde erop dat RZ klonk met een "wat je zegt, ben je zelf-idee".quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar verklappen;
Peetje is haar bril kwijt. Kunnen Detective Tommie en Speurneus Ieniemienie de zaak oplossen? Leo Letter en de Boekenwurmen treden op in de bibliotheek. Ernie begrijpt niet dat zijn vriend Bert liever leest dan speelt. In het verhaaltje gaat Prins Vads met de lakei een boek lenen.
Hup en nu naar bed!
Geheel andere functie. Zit in de bankwereld en mijn directeuren en adviseurs adviezen geven op het gebied van kredieten. Heel gaaf als je in die sector zitquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee, da's goed nieuws! wat ga je doen dan? of zelfde functie voor meer geld?Dit weekend ga je het vieren?
Idd groot gelijk. Leuk om te horen dat hij een ander heeft gevonden.quote:ehh ik heb hem hier al tijden niet meer gezien, geloof dat ie nu een vriendin heeft, dus daar zal ie wel zijn aandacht op richten (geef hem groot gelijk, haha)
Wat voor werk doe je? En waar ga je volgende maand heenquote:nee, bij mij gebeuren nooit echt spannende dingen. heb t wel heel erg naar mn zin op mn werk de laatste tijd (half jaar ofzo) en ik ga volgende maand op vakantiedus hier ook geen klagen
En bijna tentamen, en dat ga ik vast ook wel halen
ik lig gewoon soort van op schema met studeren
Hi, ik word gek can dat gesnurk. Één persoon is nog tot daaraantoe...quote:
Wat voor gesnurk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hi, ik word gek can dat gesnurk. Één persoon is nog tot daaraantoe...
Balen FFquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)quote:
Heb je gisteren toch al geplaatstquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb net een verslagje geschreven over m'n excursie naar het slachthuis. Ik zit te twijfelen of ik m op Fok! zal plaatsen... Er zitten foto's en een filmpje bij.
Aah die.. dat is balenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzitquote:
Gelukkig is autorijden leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Dat is waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzit![]()
Morgen weer een dag
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty detailsquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je gisteren toch al geplaatst
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaapquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaap
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door jou gaat het hier in 1 keer weer leven!
Oeh, krijgen we fresh meat om te keurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty details
hihi, kredietenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geheel andere functie. Zit in de bankwereld en mijn directeuren en adviseurs adviezen geven op het gebied van kredieten. Heel gaaf als je in die sector zit
[..]
Idd groot gelijk. Leuk om te horen dat hij een ander heeft gevonden.
[..]
Wat voor werk doe je? En waar ga je volgende maand heen
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, krijgen we fresh meat om te keuren
*registreert alvast domeinnaam www.naaktevrouweninslachthuis.com*quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.
*zwaait terug*quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zwaait terug*
je lijkt een beetje op Tipi Wan
Zie GC... ivm mogelijk slechte reacties in F&F.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*registreert alvast domeinnaam www.naaktevrouweninslachthuis.com*
Had er niet eens bij nagedacht überhauptquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voornamelijk op de hoofdfoto, de rest niet.
Beetje dat Aziatische.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had er niet eens bij nagedacht überhaupt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Die hoofdfoto mischien wel, maar ik heb Djinn al meerdere malen IRL gezien ik vind haar er niet echt op lijken om eerlijk te zijn.
ik ben benieuwd naar je meningquote:
Ik had een Tissot in de hand laatst. Nieuw model, haske mooi, blabla. Maar toen heb ik em teruggelegd en daarna geen tijd meer. Kwam ik in NL, bleek ie hier 400 euro duurder te zijn dan in de VS.quote:
Even FoBo bekeken, maar nee.. ze lijkt voor geen meter op die foto die hier gepost is.quote:
In Nederland zijn ze inderdaad een stuk duurder. Helaas.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
Ik had een Tissot in de hand laatst. Nieuw model, haske mooi, blabla. Maar toen heb ik em teruggelegd en daarna geen tijd meer. Kwam ik in NL, bleek ie hier 400 euro duurder te zijn dan in de VS..
Dat. En ik vind het meisje vd foto hier gewoon een stuk mooier. En compleet anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef Techno het volgende:
Even FoBo bekeken, maar nee.. ze lijkt voor geen meter op die foto die hier gepost is.
Vanwaar de blijdschap?quote:
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat. En ik vind het meisje vd foto hier gewoon een stuk mooier. En compleet anders.
Net lekker gesport en het is bijna vrijdag, dat betekent dat het bijna zaterdag isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vanwaar de blijdschap?
Ja nofi verder. Maar de chick op dat plaatje is gewoon echt een lekker wijf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Dat mag jij vindenIeder zn eigen mening
![]()
Overigens vraag ik me af waar de foto's van jou en Techno zijn ?
* DjinN doet ook aan Zumba !quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bedsport![]()
Fitness, kickfun en zumba
Ik vraag niet om een vergelijking met Brad Pitt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Als jij dat vind, primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja nofi verder. Maar de chick op dat plaatje is gewoon echt een lekker wijf.
die komt meestal na de donderdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Net lekker gesport en het is bijna vrijdag, dat betekent dat het bijna zaterdag is
Al wilde plannen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die komt meestal na de donderdagwel zin in het weekeind
Haha ach, oefening baart kunst toch ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja das leuk heIk doe alleen alles verkeerd maarja
Ik vind jullie allebei wel wat hebben. Maar compleet anders inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Dat mag jij vindenIeder zn eigen mening
![]()
Altijd wilde plannenquote:
Dus je hebt een date?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Altijd wilde plannenga waarschijnlijk met een leuk iemand iets leuks doen (lekker cryptisch
)
Mijn weekend is ook al begonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in morgen en het weekend! Ow wacht, ik heb al weekend
quote:
Hij is net als ik? Afspreken maar niet komen opdagen?quote:
Maak me maar jaloers!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in morgen en het weekend! Ow wacht, ik heb al weekend
Zelfs zonder date/afspraak kom jij niet opdagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Hij is net als ik? Afspreken maar niet komen opdagen?
Maar hoe moet ik dan weten dat ik moet opdagen als er geen afspraak isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder date/afspraak kom jij niet opdagen
[vrouwenvaagheidmodus]quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef JoeyT het volgende:
Maar hoe moet ik dan weten dat ik moet opdagen als er geen afspraak is![]()
Je kan me wel in je voelen maar dat ik je aanvoel is wel erg ver gezochtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[vrouwenvaagheidmodus]
Dat moet je toch kunnen aanvoelen!!!![]()
[/vrouwenvaagheidmodus]
Dat eerste heb ik nog niet mogen ervaren hequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef JoeyT het volgende:
Je kan me wel in je voelen maar dat ik je aanvoel is wel erg ver gezocht
Is het weer tijd voor platheid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan me wel in je voelen maar dat ik je aanvoel is wel erg ver gezocht
Kijk deze hint voel ik wel aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik nog niet mogen ervaren he
Zolang je maar wel komt, anders heb ik nog niks om te voelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:14 schreef JoeyT het volgende:
Kijk deze hint voel ik wel aan![]()
Komt er nu ook een afspraak aan waar ik wel of niet kom opdagen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar wel komt, anders heb ik nog niks om te voelen
Ja dus.quote:
Meer mooie rondingen?quote:
Ik heb er wel eens mogen aanschouwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kont: check.
Boobies: check.
![]()
Trouwens, je kent Cue toch.Je vraagt naar de bekende weg.
het teamquote:
nicequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
het teammoet het maar niet te laat maken
Ah gezellig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
het teammoet het maar niet te laat maken
Origineel kan ik je niet echt noemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld voor de meet van 27 maart. Sneaken we daar even weg!
beetje jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld voor de meet van 27 maart. Sneaken we daar even weg!
quote:
He gatver. Zoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast geen hei bij mij in de buurt. Dan zal je even 2 maanden geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef Socios het volgende:
Zal ik anders gedichten maken en deze voordragen op de hei?
tnx is wat anders dan het harde werkende levenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niceveel plezier alvast.
Men studenten ook en hun donderdagavond uitgaan
Oh je gaat er vanuit dat socio jouw kant op komt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast geen hei bij mij in de buurt. Dan zal je even 2 maanden geduld moeten hebben
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh je gaat er vanuit dat socio jouw kant op komt?
Nu niet meerquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
Hahaha, ik rijd het hele land door hoor. Geen probleem.
Mijn ASL zijn Man/26/Leeuwardenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
Zeg Socios. Als je dan toch naar de meet komt. Vertel eens wat over wie je bent.
Owja..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er staat niet dat ie dat alleen voor jou doet.
Donker, blong, lang, kort, Cue's type, breed, smal, sportief, casual, gothic, rock, cabaret, Ernst van der Pasch, biertje of wijntje, dubbel of enkele drank, komkommers of aardbeien?quote:
ooh die kunne heel irritant in je eentje zijnquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
Donker, blong, lang, kort, Cue's type, breed, smal, sportief, casual, gothic, rock, cabaret, Ernst van der Pasch, biertje of wijntje, dubbel of enkele drank, komkommers en aardbeien?
I know.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
ooh die kunne heel irritant in je eentje zijn
techquote:
quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
Je streept nu iets heel belangrijks weg he!
Ernst?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je streept nu iets heel belangrijks weg he!
Zo belangrijk is dat niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ernst van der Pasch. Maar ik heb iets aan mijn post toegevoegd he.
Ze is wel streng met de selectie procedurequote:
Maar zo geef je anderen misschien een heel verkeerde indruk van mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als Ernst moet je het dan ook niet te serieus nemen
Altijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze is wel streng met de selectie procedure
Ik ben dat waardquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze is wel streng met de selectie procedure
Punt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zo geef je anderen misschien een heel verkeerde indruk van mij
last minute plannen zijn de leukstequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bijnaPlannen, nog niet echt .. maar dat komt wel goed
Geen grote eisen? Toch wel eisen he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt!
Maar nu heb ik het toch goedgepraat?Maar goed, voor de zekerheid: @ socios: Zulke grote eisen heeft ze niet hoor.
Ik riep maar wat. Omdat ik daar zin in had.
Dat is waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |