Eigenlijk beide een beetjequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat versta je onder een spraakgebrek? een beetje stotteren ofzo zou ik niet mee zitten denk ik. maar als het bijv weer zo erg is dat iemand gewoon niet normaal uitzn woorden kan komen en zich dus niet kan uitdrukken in feite dan is het wel erg lastig denk ik
Ik begrijp er geen zak van: er stond toch wat ik bedoelde?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn vragen?
Helaas welquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraagje: Heb je zelf last van een spraakgebrek?
schatje, ik kan toch niet weten hoe het met kwaak is? die heb ik al minstens een half jaar niet gesproken gekkiequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heyyyyy!!!!![]()
Hoe is het?
En hoe is het nu met Kwaak. Hij is hier niet meer???
een beetje stotteren en een beetje niet uit je woorden kunnen komen? dat laatste is wel lastig denk ik, maargoed, dikke kans dat dat soort dingen steeds beter gaan als je ouder wordt/meer meemaakt. gezien wat je me verteld hebt, gaat dat allemaal nog wel beter worden gok ik zoquote:
Kom samen met Cue_quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
dus kan ik niet die dag ff heen en weer naar Utrecht.
Met mij erg goed ja.. Heb maandag te horen gekregen dat ik promaotie ga maken dus ben erg heppie...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schatje, ik kan toch niet weten hoe het met kwaak is? die heb ik al minstens een half jaar niet gesproken gekkie
maar t is hier goed. met jou?
WAT BEDOELDE JE DAN!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen zak van: er stond toch wat ik bedoelde?
Ok, dat dacht ik al. Omdat je het redelijk specifiek vroeg.quote:
RZ moet je ook niet proberen te begrijpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
WAT BEDOELDE JE DAN!?
Damn. Moeilijk, die communicatie hier.Maar goed, laat maar. Het interesseert me al niet meer.
[..]
Nee, ik geef het bij deze ook op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
RZ moet je ook niet proberen te begrijpen
Nee, jij bent de duidelijkheid zelve.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik geef het bij deze ook op.
Briljant RZ.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij bent de duidelijkheid zelve.
hee, da's goed nieuws! wat ga je doen dan? of zelfde functie voor meer geld?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met mij erg goed ja.. Heb maandag te horen gekregen dat ik promaotie ga maken dus ben erg heppie...
Ik dacht dat je contact had gehouden met hm, maar hij komt hier dus niet meer? Moet ik mn sig weer aanpassen![]()
En verder met jou? Nog spannende dingen gebeurd?
Dan zal ik het maar verklappen;quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Briljant RZ.![]()
"Wat je zegt ben je zelf" Dat idee krijg ik er beetje bij.
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
een beetje stotteren en een beetje niet uit je woorden kunnen komen? dat laatste is wel lastig denk ik, maargoed, dikke kans dat dat soort dingen steeds beter gaan als je ouder wordt/meer meemaakt. gezien wat je me verteld hebt, gaat dat allemaal nog wel beter worden gok ik zodon't worry to much
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Omdat je het redelijk specifiek vroeg.Begrijp me goed: ik wijs mensen er niet op af qua personen he. Ik let gewoon best wel op hoe iemand praat en ik vind dat bij de ene aantrekkelijker dan bij de ander. Dat is ook met manier van bewegen zo.
Maar meneer Aaaaaaart.........quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar verklappen;
Peetje is haar bril kwijt. Kunnen Detective Tommie en Speurneus Ieniemienie de zaak oplossen? Leo Letter en de Boekenwurmen treden op in de bibliotheek. Ernie begrijpt niet dat zijn vriend Bert liever leest dan speelt. In het verhaaltje gaat Prins Vads met de lakei een boek lenen.
Hup en nu naar bed!
Voor de goede orde: ik doelde erop dat RZ klonk met een "wat je zegt, ben je zelf-idee".quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar verklappen;
Peetje is haar bril kwijt. Kunnen Detective Tommie en Speurneus Ieniemienie de zaak oplossen? Leo Letter en de Boekenwurmen treden op in de bibliotheek. Ernie begrijpt niet dat zijn vriend Bert liever leest dan speelt. In het verhaaltje gaat Prins Vads met de lakei een boek lenen.
Hup en nu naar bed!
Geheel andere functie. Zit in de bankwereld en mijn directeuren en adviseurs adviezen geven op het gebied van kredieten. Heel gaaf als je in die sector zitquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee, da's goed nieuws! wat ga je doen dan? of zelfde functie voor meer geld?Dit weekend ga je het vieren?
Idd groot gelijk. Leuk om te horen dat hij een ander heeft gevonden.quote:ehh ik heb hem hier al tijden niet meer gezien, geloof dat ie nu een vriendin heeft, dus daar zal ie wel zijn aandacht op richten (geef hem groot gelijk, haha)
Wat voor werk doe je? En waar ga je volgende maand heenquote:nee, bij mij gebeuren nooit echt spannende dingen. heb t wel heel erg naar mn zin op mn werk de laatste tijd (half jaar ofzo) en ik ga volgende maand op vakantiedus hier ook geen klagen
En bijna tentamen, en dat ga ik vast ook wel halen
ik lig gewoon soort van op schema met studeren
Hi, ik word gek can dat gesnurk. Één persoon is nog tot daaraantoe...quote:
Wat voor gesnurk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hi, ik word gek can dat gesnurk. Één persoon is nog tot daaraantoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |